- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejlepší je, že dost E-shopů negarantuje dodání do Vánoc při odeslání Českou poštou a doporučují jiného dopravce.
No ještě si pamatuju dva roky zpátky, jak PPL přijelo s autama na náměstí a kdo si nepřišel pro balík, měl smůlu. Naopak pošta už tento týden tu byla 2x s balíkem po 18h. Největší průšvih letos bude Uloženka a Zásilkovna, to se klidně s kýmkoliv vsadím.
Zbytek si přečtete na heurece a pochopíte
Každému je měřeno jiným metrem, jinak by při 88% již teď NEMĚLI MÍT dle podmínek pro Ověřeno zákazníky tento certifikát! Cituji "Zároveň pro získání certifikátu potřebuje e‑shop minimálně 90% doporučení za posledních 90 dní. Poté, pokud ve sledovaném období procento doporučení klesne na 88 % a méně, je e‑shopu certifikát automaticky odebrán.". Kromě toho, zboží uvedené skladem (i teď stále "skladem") nedošlo, peníze vráceny po téměř měsíci, ale co je nejhorší, že mail pro hodnocení obchodu nedošel, což opět zavání podvodem, protože podle podmínek Ověřeno... musí obchod poslat data VŠECH objednávek do Heuréky (tedy nejen těch pocházejících proklikem z Heureka) a ta pak pošle po určitém dnu Dotazník a ten nedošel, ostatně není to poprvé, ale v Mallu již naposled a nikdy více.
Hodnocení ale lze dát i bez dotazníku.
stejný dotaz jsem položila samotné Heuréce před několika dny: 7. 12. 14:50 Dobrý den,
udivuje mě, že ještě minulý týden internetový shop MALL neměl označení Garance nákupu, dnes k mému překvapení jej má a přitom dnes kleslo doporučení zákazníků na 88%. Jak je to jen možné? A v podmínkách máte uvedeno že - cituji: "Zároveň pro získání certifikátu potřebuje e‑shop minimálně 90% doporučení za posledních 90 dní. Poté, pokud ve sledovaném období procento doporučení klesne na 88 % a méně, je e‑shopu certifikát automaticky odebrán." Sleduji hodnocení obchodu MALL během posledního měsíce, protože sama mám s tímto obchodem velmi špatnou zkušenost vzniklou před pár dny a který ještě není dořešen. Problém spočívá v ignoraci potřeb zákazníků, nekomunikaci, oddalování řešení atd. Stačí, když se také povídáte na reakce v recenzích obchodu. Všimla jsem si jenom znínky na internetu, že v říjnu změnila firma MALL majitele a od té doby značně narost počet nespokojených zákazníků. Je tedy možné, že portál Heuréka již není nestranný a má skryté vazby s firmou MALL? Raději si nic nechci domýšlet (ani zjišťovat - vím, že to jde - např. na webu ARES, Obchodním rejstříku atd.), ale to co se nyní děje, to je až zarážejí
a jejich odpověď:Markéta Švecová, 8. 12. 19:46
Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Kvalitu eshopů si hlídáme. Je pravdou, že u obchodu Mall.cz se nějaké problémy objevovaly, a to především s dobou vyřízení objednávek. Z toho důvodu byl také obchod z programu Garance nákupu na nějakou dobu vyřazen. Situaci sledujeme a v případě, že by se situace opakovala, bude obchod minimálně s programu Garance nákupu opět vyřazen.
Děkuji S pozdravem a přáním krásného dne Markéta Švecová Customer ServiceSpecialist http://www.heureka.cz
každopádně dle mého soudu už nemůže srovnávač HEURÉKA zcela nezávisle a objektivně hodnotit internetové obchody. Majitelé Heuréky a Mallu jsou jedni a titéž lidé.
Stačí si přečíst pár aktuálních článků týkajících se Mall zhruba od podzimu na
Jak které . Mall.cz tedy určitě ne. Přečtete si diskuzi na heurece a pochopíte nic tam nekupujte nic neplatit dopředu , zásilku nedodají ani do 20dní celý stornujou a na peníze se nečekáte jestli nějaký dostanete lidí čekají 1 až 2 měsíce takže uvidíme své peníze asi obdržím v únoru jestli vůbec . pozor na ně . Na Heurece mají status ověřený prodejce a to mají už jen 88% a měli by mít víc jak 90%. Na dotaz jak je to možné Heureka odpověděla a kupodivu byla podepsána paní co sedí v Mall.cz tak bacha na ně ......
On tam totiž nějaký génius vymyslel stěhování skladu za plného provozu těsně před nákupní špičkou. To nemohlo dopadnout jinak... ale že nejsou schopni několik týdnů to dát pořádně dohromady, to už je totální diletantství.