- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podnikatelé Leoša si myslela,že finance se budou sypat a to hnací jednotky jsou nové,ale co za 10-15 let až budou mít rozhrkané jednotky??Asi skončí ve vytouženým podnikaní.
Kdo "vymyslel"že firma s dominancí nemůže jezdit za podnákladové ceny.A ostatní mohou?Já myslel,že zákony platí pro všechny stejně.V praxi to může skončit tak,že noví budou jezdit za 99 Kč a zbytek budou dojit od ČD.Pěkně postavený mlýnek na peníze.Není to prasárna?
Nech ČD jazdia za tak nízke ceny, ale bez dotácie od štátu. Alebo nech dotáciu dostávajú aj súkromný prepravcovia nech je to rovnocenné ;o)
A to ještě může být žalobce rád, že soud neoznačil takovou žalobu za "šikanozní" a nezavázal žalobce povinností odškodnit žalovaného stejnou částkou a to ve lhůtě tří dnů od nabytí právní moci rozsudku pod výkonem rozhodnutí (exekuce) ... ta by se uskutečnila tím, že by dopravce měl zakázánu činnost, tak jako to má třeba sportovec, který neuhradí finanční sankci udělenou disciplinárkou ...
Základní jízdné Praha Ostrava bylo před vstupem cca 330 Kč. Rezervace Pendolína 100 Kč, tedy cca 430. Se zákaznickou kartou. Čd opakovaně šly na úroveň konkurence, ale i pod ní. Když Jančura šel z 290 na 260, ČD zavedly tuším cca 245. + Rezervace na Pendolína se mimo špičku razantně snížily. Levné Pendolíno bylo hlavní problém Lea v prvním roce.
A jak si to má LEO dokázat, když nemá dokumenty. To je zajimavý výsledek soudu.
Dukazni bremeno je na zalujici strane... Jento jednoduche.
Takže jezdit za 1 Kč je legální?Kdo tuhle bizarnost "vymyslel"?Pro všechny by měly platit stejná pravidla-bez vyjímky
To bylo řečí o tom, že si přejí konkreční souboj a pak si stěžují, že jim nevychází byznys plán, protože ČD snížily ceny.
Je hezké vidět, když se medicína Jančury a Leoše obrátí proti jim samým. To je najednou řevu.
Nevím, kdo jako první šel na stovku?
Leošovi neprošel příspěvek od Českých drah na jeho dopravu.