- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Montovat auta, to je dobra prace pro Cechy, tam jsou na ocich. Bez dohledu prestanou makat. A neumi se moc chovat.
A to jen u nás. To mi připadne, že je někde za kopcem snad sypou do rokle
No to se mají čím chlubit! Ještě zapomněli napsat, kolik ta auta vyprodukují skleníkových plynu během své životnosti.
My jen montujeme auta na linkách pro vlastníky automobilek. My nic nevlastníme, jsme jen nájemní pracovní síla. Automobilová velmoc jsou Němci nebo Japonci, my né!!!!
to jsou ty světlé zítřky... autory by měl někdo poučit že v Sovětském Svazu vyrobili.......
Tyhle nesmysly jen vymývají mozky čtenářům a věří takovým článkům jen ti bez mozku. Škoda že nám nenapsali o kolik VÍC vyrobily motorek Jawa oproti roku 1980 (třeba) to by se asi do článku nehodilo. Nebo kolik traktorů Zetor, osobních aut Tatra, koberců a jiného bytového textilu.. Kašmíru z Textilany, kolik se vyvezlo oceli z SONP do USA a Kanady oproti roku 1988...a za dumpingové ceny nebo Škodovek do Kanady.. Jak si vede Skloexport a Bižu.. Co vím tak Swarovski v Rakousku nakupuje v Jablonci jen haléřový šmelc a dělá a prodává šperky doslova na všech kontinentech světa. To že vyrobíte víc těch autíček velikosti plechovek od olejovek asi moc velkou roli nehraje. Ostatně zisk jde přece stejně jako u Škodovky do zahraničí. Doma zůstane jen jakási daň. To v čem mělo Československo zvuk a pověst, to je v hajzlu a země se rozdělila na jedno jakési Údolí a jedny jakési Hory. Význam = nula.
To jste asi trochu zaspal dobu, nebo jste nějak zahořklý?
- Jawa oproti roku 1980? Vždyť v roce 1980 už se vozily motorky hlavně do SSSR, dostávali jsme za ně tzv. konvertibilní Rubly, se kterými jsme si tak maximálně mohli vytřít zadel. S fabrikou to šlo z kopce od těch dob, co se na Jawě zabil Billy Ivy. Nekvalitní ložiska, vydřené skříně, zadřené motory, praskající rámy. Utlumený vývoj.
- Textilní export zlikvidovala levná asijská konkurence a dumpingové ceny. Místo toho jsme dnes velmocí ve výrobě nanovláken a netkaných textilií obecně.
- Škoda v Kanadě absolvovala skandál s emisemi a z trhu se musela stáhnout ještě před rokem 89.
- Bižuterie si vede celkem dobře. Zahraniční zákazníci si ale stěžují na nekonečné dodací lhůty. Swarovski má úspěšnou licenční politiku.
- Česku se přezdívá Autoland. V Evropě dnes neexistuje jediné auto, které by němělo nějakou součástku nebo komponent z Česka (nebo Slovenska). Vyrábí se tady stabilizační systémy pro Porsche, přední skla pro Ferrari, interiéry pro Bentley, kapoty a části karoserií pro většinu modelů VW, světla pro Ford, plastové díly, výfukové soustavy, přístrojové desky, turbodmychadla, a tak dále.
- 80 procent českého průmyslu je přímo nebo nepřímo v českých rukou.
- Československo v roce 1989 je ekonomický trpaslík oproti Česku 2015. Výroba aut v roce 1989 byla 190 tisíc. Dnes je 1,2 milionu. Výroba počítačů v roce 1989 čítala cca 25 tisíc. V roce 2000 už to bylo přes 2 miliony, ve 2015 to bude 6 milionu.
V roce 1989 byl výkon československé ekonomiky 614 miliard Kčs. V roce 2015 má jen samotná (bez Slovenska) výkon 4215 miliard CZK. Jeden Dolar v roce 1989 stál 47 Kčs. Dnes 24,60 CZK...
Az firmy odtud vemou roha nekde na vychod kde opet dostanou od statu penize a ulevu na danich. Tak budem zit ve stanu a jist travu...
to asi sbalí celou automobilku jak cirkusový stan
Vozidel. Je v tom tedy započítaná i kára (bez motoru, ale s volantem), kterou jsem v létě vyrobil klukovi?
Jedině pokud jsi ji registroval a zaplatil za ni DPH.
Jojo ještě více plechovek s mizernou kvalitou a životností.
Na Slovensku vyrábajú autá t.č. 3 automobilky,onedlho postaví výrobný závod Jaguar Land Rover.Včera na TA info,že Slovensko je na 1.mieste,samozrejme v prepočte na počet obyvateľov,do konca r.2015 sa predpokladá dosiahnutie hranice 1 milióna vyrobených áut
A proč je to tady všude samej čobol..proč nemakají doma za eura, ale tady za pár korun??