- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já jen doufám, že se při této operaci nepodaří zašantročit Cargo plochy u nádraží, které je třeba využít pro parkování.
Protože někdy jsem četl, že půjde pouze o převod nádraží.
To by bylo nejhorší. ČD by je pak třeba rozprodalo 3. osobám, což by byla katastrofa a co občas již dělají. Ano vydělali by na tom možná víc, ale neměli bychom pak kde parkovat. A do nich ten státní majetek byl stejně vložen.
Dále doufám, že nepřejdeme na systém nevytápěných zastávek, budek a pod. Nádraží nemusí být draze opravené, ale důležité je, aby se tam topilo. Něco to stojí, ale zlepší to tu službu násobně. Sranda je Ostrava Svinov, stamiliony za rekonstrukci, ale tradičně česky - šetříme na provozu. Netopíme, nemáme na servis dveří..
Malé nádraží by měly být spoluprovozovány s obcí a třeba i soukromé osoby, která najde využití spojením více služeb. (nejlip, uschova, občerstvením, prodej lístků, půjčovna kol, třeba i pošta)
Aby to nedopadlo takto jako v Úvalně : http://ceskazeleznice.blog.cz/1208/os-3613-a-os-3614
ale aspoň takto:http://zeleznice-ceska.blog.cz/1108/hlaska-holasovice
Správa železnic je ostuda. Ruší čekárny a zastávky. Přístřešky, které nechrání.
My co bydlíme na lontě musíme čekat v dešti a sněhu. Všichni nebydlí v Praze a Brně. Spoustu pěkných budov nádraží nechali záměrně zchátrat aby je pak mohli zbourat. Než by je někomu prodali za rozumnou cenu.
Už aby to bylo, proboha...
A ten nápad s umístěním úřadů, pošt nebo něčeho podobného rozhodně není od věci, ale samozřejmě to půjde jen někde.
Třeba my v Jesenici u Prahy bychom skoro nejdřív i rádi tu železnici, nebo aspoň nějakou spolehlivě fungující dopravu. Nějaký malý ouřad už dodáme.
A jako doprovodné foto archivní fotka z dneska již neexistující haly nádraží v Karlových Varech. Dneska je na tom místě velká díra (takže žádný rozdíl ) a během příštího roku tam snad vyroste nová budova. Bude menší, nižší a nebude mít tolik kanceláří .
Nevím, proč by Smíchov měl být jedna z největších ostud. Je to jedno z mála nádraží, které si ponechává svůj genius loci a hlavně je pro lidi. Je tam normální restaurace i pivnice s normálními cenami, a i na perónech lze koupit občerstvení.
Na hlaváku koupím slipy od Gucciho, kufr od Versace, šperky bůhví od koho - ale párek s hořčicí a pivo..? S takovými službami, včetně předražených turniketových záchodů se můžou jít leda vyfotit...
Hlavní nádraží konečně vypadá jako nádraží a kdo chce, koupí tam jídlo nebo pití za úplně normální cenu. Trend zaplivaných nádražek a párků na promaštěném tácku už naštěstí skončil, stejně tak jako nechutných wc za korunu. Nebo když je o to takový zájem, nikdo vám nebrání si takovou hospodu / občerstvení na hlaváku otevřít. Jistě, můžeme se bavit o tom, zda některé obchody na hlaváku nejsou zbytečné a nehodily by se tam třeba jiné, za mě ovšem mít na nádraží normální prodejnu s potraviny, spoustu občerstvení, nějakou tu kavárnu atd. plně vyhovuje. Podívejte se na perfektně vymyšlené nádraží ve Vídni, tak tam ty obchody jsou, včetně velkých podzemních parkovišt.
Nádražní budovu. Pod pojem nádraží totiž spadají i ty koleje a tak je to trochu matoucí.
Už před dvaceti lety bylo pozdě, ale super že se to konečně pohnulo.
Pokud budou v budovách nájmy ve stylu dnešních majitelů (RSM) jako v Pařížské, pomovina objektů skončí demolicí.Zaplať Panbů za nádraží Frýdek-Místek, Veřovice nebo Suchdol nad Odrou.
Nápad dobrý, v prázdných kanclech třebas zřídit poštovní přepážky.
To ale budou létat mld....
Čumím. Nikomu se nechce diskutovat. Pan Sůra určo nemá radost
Nepíše jako obvykle.....Nemůže totiž v tomto případě vložit chválu na svého soukromého oblíbence, jako když píše o ČD....