- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ekonomů není nikdy dost. Ti přece nejvíce rozumí technice a řešení technických a provozních problémů. Samozřejmě to je vtip!
Ale takto to chodí v celém průmyslu - samí "kufírkáři", kteří počítají peníze a technika jde do kopru.
Alespoň už víme, že v organizaci je nasazený Krtek
Tohle je problém drah, že si tam politici dávají posty za službičky. Ta provozní sféra funguje čím dál líp, ale tam nahoře by to chtělo pořádný vítr a ne jen přihazovat hnůj
Tohle je přesně ten důvod proč by České Dráhy měly být alespoň částečně zprivatizovány.
A ony snad nejsou zprivatizovány ? Akciovka je "privátní (soukromoprávní) společnost."
ANO by hlavně mělo odejít z MD. Tučňák mi leze krkem :/
ANO, to jsou ti co křičeli, že si všichni všude dosazujou svoje kamarády?
A já myslel, že dráhy potřebuji především zkvalitnit servis a vozový park.
A ejhle, dalšího ekonoma potřebují!
Ano potřebují ekonoma se zdravým rozumem ...
Například včera znovuobnovený provoz na trati Aš - Selb.
Jednosměrná (údajně výhodná = nízká cena) jízdenka Cheb - Hof (přes Aš) stojí 138 Kč (cca 4 litry benzínu), jízdenka Aš - Hof je za kulantních 99 Kč (cca 3 litry benzínu), přičemž celodenní síťová jízdenka EGRONET pro jednu osobu zahrnující i tuhle trať stojí od neděle 13.12.2015 celých 200 Kč (pravda, je to hodně peněz, zejména ve srovnání s tím, že kdysi byla za dvacku) ... ale furt je to levnější než zpáteční jízdenka Cheb - Hof za 276 Kč ... no nekupte to ...