- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám zatím ještě mladý výrobek Škody, Yeti z července 2013, moje příští auto bude ale zase Škodovka. Za těch skoro 50 tisíc km jsem s tím vozem neměl nejmenší důvod k nespokojenosti.
koho zajímá nějaký softvér,když celá čína a asie prdí do moře
Jsou to šmejdy. Aféra transparentně prokázala, že značná obezřetnost při hodnocení staveb silnic na zdraví lidí je zcela na místě.
Emise asi nikoho moc nezajímají když taky x lidí pořád topí uhlim a odpadkama...Stejně z tý kauzy mám pocit, že s emisema vlastně "podvádějí" skoro všichni výrobci tak co...
Volkswagenu velmi fandím, jen se bavím tím jací jsou eko Evropané a zvláště eko Němci pokrytci, jediný kdo afféru prožívá jsou Američané.
jak se říká, věřím jen statistice, kterou si sám zfalšuju.. podle dnešního článku na sousedním serveru aktualne.cz: "Volkswagen ... Skupině tak klesl podíl z 26,8 procenta na 24,5 procenta." "Ve výsledcích automobilek se pomalu začínají projevovat dopady kauzy Dieselgate. Pokud bychom výsledky přepočetli na stejný počet pracovních dnů, budou listopadové prodeje německé automobilky pod loňskými čísly," říká Jan Linhart ze společnosti KPMG.
Pokles podílu na trhu neznamená pokles prodejů ...
Koukám že Sůra to vidí každý měsíc jinak.Jednou to roste, pak klesá, stagnuje, jó aféře navzdory.Fakt uctyhodný výkon, který čtenáře úmyslně mate.Do konce roku bych to viděl ještě na jeden článek, kde se opře do Hyundai.
Nechápu ten údiv, proč by v evropě měli vw padat prodeje? Když opominu to že dieselgate je především novinářský výtvor, tak se týká výhradně us trhu, v evropě žádný reálný problém není, byť se to občas media snaží prezentovat jinak, a zákazníci to naštěstí vědí.
a proč by jako měl padat ? Že skutečné emise jsou vyšší než tabulkové ? No na to by blbec nepřišel, zvláš ́t když papírová spotřeba je nižší než skutečná