- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super zpráva. Držím palce ať se to ještě nezhatí.
Zajímavé, když vyhrají zakázku pro ČD, tak je tu článek o tom, že to beztak bylo předem domluveno...
Jen aby byly vcas. Nemci nebou tak blbi jako CD, aby za pozdni dodani jeste platili navysene naklady...
Pane Sůra, oceňuji, že jste v poslední době schopen napsat i článek, který nehanobí ČD a neoslavuje RJ. Byť to dle některých příspěvků není ideální, přesto
Pokud tu zakázku dostane pak nastane problém s TERMÍNEM dodání. Viz dodávka pro ČD,
Pane Sura, opravte si nesmysl v titulku.
Je to rekordni zakazka pro firmu Skoda Transportation. Dal v textu uz to mate spravne, to proc ten nesmysl v titulku? Firma Skoda mela v minulosti mnohem vetsi zahranicni zakazky - napriklad dela pro Wehrmacht. Pokud jde o zeleznicni vozidla, tak lokomotiv rady 52 pro DRB vyrobila firma Skoda mnohem vice (153 kusu).
Nehledě na obrovské dodávky elektrických lokomotiv pro bývalý SSSR ...
K poctivě získané zakázce lze jen gratulovat. Na rozdíl od stavu, kdy ČD nakupovaly od ŠKODY výrobky, které nebyly ještě ani na rýsovacím prkně.
Já jim na jednu stranu moc fandím, aby se prosadili na Západě. Na druhou stranu za to kolem lokomotivy 380 by si potřebovali trošku namlátit ústa... Pokud nestihnout tu nedávnou zakázku pro Němce, oni jim to v DB na rozdíl od nás vysvětlí...
Věřím, že dovětek smlouvy pro případ včasného nedodání zakázky, si National Express ošetří jinak než České dráhy