- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kde jste na ty čísla přišel , zpáteční letenka v ekonomy je za 9969,- Kč.
Čtvrt miliónu za letenku? A 140 k za první třídu? Díky, to se doma osprchuju šampaňským.
je znamo, ze kdo chce co nejvic usetrit penize, ten misto cestovani sedi doma a usetri majlant.
Cestovani strasne leze do penez
Četl jsem diskuzi je stejnému článku na Novinkách a člověk neví jestli se má smát nebo brečet, doporučuji pro pobavení.
Buď jich má pan Clark tolik, že už neví kam s nima nebo má Praha fakt ještě nevyužitý potenciál. Každopádně skvělá zpráva. Už se těším na fotky, třeba jak A380 pojíždí kolem zaparkovaného BAe146. Tenhle kolos bude většinu "tenkých trubek" v Praze strašit :-)
Tak když je ta jejich 777 každý den plná (alespoň economy) tak přidám let a nebo větší letadlo a Emirates se rozhodli pro to druhé.
Super, to si musim v létě vyzkoušet, líbí se mi, že je v Dubaji ještě před půlnocí, tak člověk neprospí první den, jako tuším se Swiss.
Jediný "problém" je v časování, současná linka přilétá do Dubaje kolem jedné ráno a to znamená spoustu hodin čekání na další spoj. U nás to bylo 9 hodin a měli jsme od Emirates hotel zdarma, protože nic dřív do cílové destinace neletělo.
Proto jsem psal, ze by se spis hodila druha frekvence nez vetsi typ letadla.
Výborná zpráva. Je to rozhodně posun k lepšímu v kvalitě.
Emirates jsou z toho co k nám létá nejlepší už teď. Ale A380 - to je paráda. Rozhodně nejtižší a nejstabilnější v čem lze letět (tedy neletěl jsem ještě B787 ani A350).
Teď jsem letěl 10 a půl hodiny FRA-BKK (Thai Airways) - a bylo to celou dobu snad klidnější než jízda vlakem.
Jinak co se obsazenosti týká, tak jsem u Emirates z Prahy nezažil nějak prázdné letadlo. Skutečně si to nevybavuji. Dubaj je "hub" ze kterého se většinou vyplatí letět do JV Asie, Austrálie, Zélandu či čemukoliv v Indickém oceánu.
Myslím, že je velká škoda, že u ČSA nikoho nenapadlo s tím A330 létat do Vietnamu. Z této národnostní menšiny u nás by mohli mít zlatý důl (zvlášť kdyby nabídli 30kg bagáže).
Letadla "novy generace" jsou tichy vicemene vsechny (at uz jde o 380, 350 nebo 787) a to, jestli bude klidnej let, zavisi spis na zvoleny trase letu, pocasi a jet streamu. Uz jsem zazil v A380 dost neprijemny turbulence, pocitove to bylo plus minus stejny jako v jumbu nebo v 777.
Ale je fakt, ze kdyz pak presednes z A380 treba do Il-62M nebo Il-76, tak je ten rachot od motoru naprosto desivej. Je uzasny sledovat, jak velkej (a pritom na prvni pohled nenapadnej) pokrok udelalo letectvi v poslednich desitkach let.
ad Alexandr Prochazka: "Jedna vec je sem letat s A380 a druha vec je ji vytizit. Jediny duvod, proc nasadit zrovna z Ceska tak velkou masinu je, ze chtej Emirates ovladnout trh mezikontinentalnich spoju z Ceska. Ti cestujici totiz nepribudou, musi je sebrat BA, AirFrance, KLM, Lufthanse atd.. Takze bud se muzeme tesit na nizke ceny letenek do Asie nebo to letadlo zase brzo z linky stahnou"
-
Nesouhlasim.
Dubaj je na jihovychod od Prahy. Tezko by prebrali BA, Air France nebo KLM pasazery cestujici do zapadni Evropy. Nebudou to prece brat oklikou pres Dubaj! Ani kdo v zapadni Evrope prestupuje na spojeni do USA/ Kanady nepoleti oklikou na jihovychod pres Dubaj, nez to zatoci na zapad.
Jedine ti, kdo v zapadni Evrope doposud prestupovali na spoje smerem na Afriku nebo rezorty v Indickem oceanu by mozna presli k Emirates. Co jsem ale videl v Praze na letisti, mnozi uz vyuzivaji spoju pres Dubaj ted.
Uznavam, ze mozna neco utrpi Lufthansa, protoze pasazeri z Prahy letici do jihovychodni Asie (Thajsko, Singapore, Kuala Lumpur) pres Frankfurt, pripadne v jihovychodni Asii prestupuji na spojeni na Australii / Novy Zeland, nejspis najdou spojeni s Emirates pres Dubaj sikovnejsi. Mnozi z nich uz ale letaji s Emirates na jejich dosavadni lince s B777 z Prahy, nebo z Mnichova pres Dubaj.
Do Australie a na Novy Zeland je dnes spojeni Praha - Dubaj - Aus - NZ uz mnohem vyhodnejsi casove, nez tradicni Praha- Frankfurt - Singapore (/Bangkok/ Kuala Lumpur) - Aus - NZ z nedavnych let.
Letel jsem s Emirates mezi Dubaji a Prahou nekolikrat a pokazde bylo B777 hodne plne. Mel by sis uvedomit, ze Emirates nejsou ekonomicky hloupi, znaji svuj trh a dobre si spocitali budouci vytizenost.
Z Mnichova maji dnes vetsinou 3 spoje denne na Dubaj/ zpet, z toho uz 2x s A380. Zvysili kapacitu spoju protoze je o ne zajem i mezi ceskymi pasazery. Nenasadili by A380 na linku z Prahy, kdyby mela letat poloprazdna. Je ale mozne, ze zpocatku budou stridat A380 a B777 v nektere dny.
naplni-li A380, tak budou frajeri. Take to ale znamena, ze uz nejsme maly trh a ze je mozne uvazovat o vice dalkovych lajnach primo z Prahy
Tip na levné letenky do San Francisca z Prahy 386€ - Flyfrom.eu