Diskuze

Největší letadlo světa denně v Praze. Emirates začne létat s A380

Letecká společnost Emirates jako první v Česku nasadí největší osobní dopravní letadlo na pravidelnou linku z Prahy. Od 1. května 2016 bude létat denně na lince do Dubaje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Kde jste na ty čísla přišel , zpáteční letenka v ekonomy je za 9969,- Kč.

0 0
možnosti
OM

Čtvrt miliónu za letenku? A 140 k za první třídu? Díky, to se doma osprchuju šampaňským.

1 0
možnosti
MM

je znamo, ze kdo chce co nejvic usetrit penize, ten misto cestovani sedi doma a usetri majlant.

Cestovani strasne leze do penez;-)

0 0
možnosti
PM

Četl jsem diskuzi je stejnému článku na Novinkách a člověk neví jestli se má smát nebo brečet, doporučuji pro pobavení.

2 0
možnosti
RN

R77o50m72a33n 84N88o84v28a30k

18. 12. 2015 0:15

jj, pro pobaveni dobry

0 0
možnosti
JK

J69i56ř90í 38K76u17l80í40k

17. 12. 2015 22:00

Buď jich má pan Clark tolik, že už neví kam s nima nebo má Praha fakt ještě nevyužitý potenciál. Každopádně skvělá zpráva. Už se těším na fotky, třeba jak A380 pojíždí kolem zaparkovaného BAe146. Tenhle kolos bude většinu "tenkých trubek" v Praze strašit :-)

0 0
možnosti
PM

Tak když je ta jejich 777 každý den plná (alespoň economy) tak přidám let a nebo větší letadlo a Emirates se rozhodli pro to druhé.

2 0
možnosti
MK

M73a15r70t69i69n 42K23r19a70l

17. 12. 2015 16:56

Super, to si musim v létě vyzkoušet, líbí se mi, že je v Dubaji ještě před půlnocí, tak člověk neprospí první den, jako tuším se Swiss.

1 0
možnosti
MN

Jediný "problém" je v časování, současná linka přilétá do Dubaje kolem jedné ráno a to znamená spoustu hodin čekání na další spoj. U nás to bylo 9 hodin a měli jsme od Emirates hotel zdarma, protože nic dřív do cílové destinace neletělo.

1 0
možnosti
LC

L51u20k32a37s 28C19o52d65r

17. 12. 2015 14:59

Proto jsem psal, ze by se spis hodila druha frekvence nez vetsi typ letadla.

0 0
možnosti
PV

Výborná zpráva. Je to rozhodně posun k lepšímu v kvalitě.

Emirates jsou z toho co k nám létá nejlepší už teď. Ale A380 - to je paráda. Rozhodně nejtižší a nejstabilnější v čem lze letět (tedy neletěl jsem ještě B787 ani A350).

Teď jsem letěl 10 a půl hodiny FRA-BKK (Thai Airways) - a bylo to celou dobu snad klidnější než jízda vlakem.

Jinak co se obsazenosti týká, tak jsem u Emirates z Prahy nezažil nějak prázdné letadlo. Skutečně si to nevybavuji. Dubaj je "hub" ze kterého se většinou vyplatí letět do JV Asie, Austrálie, Zélandu či čemukoliv v Indickém oceánu.

Myslím, že je velká škoda, že u ČSA nikoho nenapadlo s tím A330 létat do Vietnamu. Z této národnostní menšiny u nás by mohli mít zlatý důl (zvlášť kdyby nabídli 30kg bagáže).

2 0
možnosti
LC

L48u94k18a65s 71C73o74d47r

17. 12. 2015 14:59

Letadla "novy generace" jsou tichy vicemene vsechny (at uz jde o 380, 350 nebo 787) a to, jestli bude klidnej let, zavisi spis na zvoleny trase letu, pocasi a jet streamu. Uz jsem zazil v A380 dost neprijemny turbulence, pocitove to bylo plus minus stejny jako v jumbu nebo v 777.

Ale je fakt, ze kdyz pak presednes z A380 treba do Il-62M nebo Il-76, tak je ten rachot od motoru naprosto desivej. Je uzasny sledovat, jak velkej (a pritom na prvni pohled nenapadnej) pokrok udelalo letectvi v poslednich desitkach let.

0 0
možnosti
MM

ad Alexandr Prochazka: "Jedna vec je sem letat s A380 a druha vec je ji vytizit. Jediny duvod, proc nasadit zrovna z Ceska tak velkou masinu je, ze chtej Emirates ovladnout trh mezikontinentalnich spoju z Ceska. Ti cestujici totiz nepribudou, musi je sebrat BA, AirFrance, KLM, Lufthanse atd.. Takze bud se muzeme tesit na nizke ceny letenek do Asie nebo to letadlo zase brzo z linky stahnou"

-

Nesouhlasim.

Dubaj je na jihovychod od Prahy. Tezko by prebrali BA, Air France nebo KLM pasazery cestujici do zapadni Evropy. Nebudou to prece brat oklikou pres Dubaj! Ani kdo v zapadni Evrope prestupuje na spojeni do USA/ Kanady nepoleti oklikou na jihovychod pres Dubaj, nez to zatoci na zapad.

Jedine ti, kdo v zapadni Evrope doposud prestupovali na spoje smerem na Afriku nebo rezorty v Indickem oceanu by mozna presli k Emirates. Co jsem ale videl v Praze na letisti, mnozi uz vyuzivaji spoju pres Dubaj ted.

Uznavam, ze mozna neco utrpi Lufthansa, protoze pasazeri z Prahy letici do jihovychodni Asie (Thajsko, Singapore, Kuala Lumpur) pres Frankfurt, pripadne v jihovychodni Asii prestupuji na spojeni na Australii / Novy Zeland, nejspis najdou spojeni s Emirates pres Dubaj sikovnejsi. Mnozi z nich uz ale letaji s Emirates na jejich dosavadni lince s B777 z Prahy, nebo z Mnichova pres Dubaj.

Do Australie a na Novy Zeland je dnes spojeni Praha - Dubaj - Aus - NZ uz mnohem vyhodnejsi casove, nez tradicni Praha- Frankfurt - Singapore (/Bangkok/ Kuala Lumpur) - Aus - NZ z nedavnych let.

Letel jsem s Emirates mezi Dubaji a Prahou nekolikrat a pokazde bylo B777 hodne plne. Mel by sis uvedomit, ze Emirates nejsou ekonomicky hloupi, znaji svuj trh a dobre si spocitali budouci vytizenost.

Z Mnichova maji dnes vetsinou 3 spoje denne na Dubaj/ zpet, z toho uz 2x s A380. Zvysili kapacitu spoju protoze je o ne zajem i mezi ceskymi pasazery. Nenasadili by A380 na linku z Prahy, kdyby mela letat poloprazdna. Je ale mozne, ze zpocatku budou stridat A380 a B777 v nektere dny.

6 1
možnosti
AP

naplni-li A380, tak budou frajeri. Take to ale znamena, ze uz nejsme maly trh a ze je mozne uvazovat o vice dalkovych lajnach primo z Prahy

1 0
možnosti
JF

Tip na levné letenky do San Francisca z Prahy 386€ - Flyfrom.eu R^V

0 2
možnosti