- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zeptal bych těch řidičů, kolik že dostali přidáno :-):-):-)
tak schválně, až se zdraží nafta o 1Kč , kolik to bude to nyvýšení :))))
Dopravci se vymlouvat nemusí, cena jejich služby se neodvíjí od nákladů, které jim vzniknou poskytováním té služby. Mají to takhle oznámit a dál to neřešit. Veřejnost nechť se dovzdělá v ekonomii.
Ať se přihlásí nějaká řidič, který dostal přidáno
Ano přidáno, ale počet hodin...
Prumerna mzda ridice autobusu je 26473,- median. Rikaji ze maji 75,- na hodinu. To jako pracuji 350 hodin mesicne, tedy skoro 90 hodin tydne? Tady neco nesedi a nekdo tady lze!
Pět, šest dnů v týdnu a 13-15 hodin za den...
Zajimalo by mne, kdy uz se lide prestanou stydet za to, ze vydelavaji. Proc nemuze firma v klidu rici: ano, zlevnila nafta a my tak budeme mit vetsi zisk, proto tu firmu provozujeme. Kdyz zamestnance diky zlevneni paliva stoji treba mene cesta do prace osobnim autem, tak take neprijde za sefem, ze mu ted uz staci mesicne o 200 mene k vyplate. Proc by meli tedy zlevnovat dopravaci....
Že přidávají řidičům? Lžou jak když tiskne.Divim se že za takovou mzdu vůbec někdo za volant usedne!Toto náročné povolání ,kdy jste jednou nohou v hrobě a druhou v kriminale by mělo být placeno lépe.
A někdo je to nutí dělat za takovou mzdu?
Jo jestli to není tak, že řidičům přidají práci a vedení si zvedne platy za to jak dobře to řídí.
Pokud vím, tak v ICOMu se mzdy měnily tak, že řidičům sebrali 25 % prémií za ušetřenou naftu...
Nevím jak to funguje u autobusů. Ale u kamionů to funguje tak , že když jde cena nafty nahoru , zvýšit své ceny se odváží pouze pár odvážlivců. Je to hlavně díky obrovské konkurenci , která zde funguje.
Když nastane situace , že jde nafta dolů ...tlak od zákazníků na snižování cen zde je.Není to jednoduché...