Diskuze

Konec sporů, který vlak pojede první. Odteď už rychlejší

Neustálé spory dopravců na trati mezi Prahou a Ostravou o to, kdo má jet první, by měly být definitivně u konce. Správa železniční dopravní cesty dala dispečerů a výpravčím nová jasná pravidla, podle kterých se mají rozhodovat, koho na frekventovanou trasu pošlou jako první a koho mohou pozdržet. Rozhodovat bude rychlost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přeji hezký a štědrý den.

Pan redaktor by se zřejmě měl lépe informovat. Ve směrnici je jednoznačně napsané, že:

1) že u vlaků kategorie Ex má přednost ten vlak, který má vyšší rychlost, bez ohledu na výši zpoždění

2) za směrodatnou se považuje rychlost daná aktuální sestavou vlaku

3....

A dále platí tato pravidla upřesňující pravidla základní:

1) mezinárodní expresní vlak o rychlosti 160 km/h má přednost před mezinárodním expresním vlakem o rychlosti 140 km/h

2) vnitrostátní expresní vlak o rychlosti 160 km/h má přednost před vnitrostátním expresním vlakem o rychlosti 140 km/h

3...

takže není všechno zlato, co se třpytí

0 1
možnosti

Tedy pro ty, co to nepochopili jako redaktor, pomalejší mezinárodní vlak bude stále mít orednost

0 0
možnosti
Foto

Konečně ! To trvalo, než zkostnatělý systém bludů o mezistátních vlacích byl prolomen ! Snad skončí poskakování rychlejších vlaků za pomalejšími !

8 0
možnosti

Ty bludy jsou dány obecně závazným právním předpisem, tedy vyhláškou MD číslo 173/1995 Sb., kterou se vydává dopravní řád drah ... coby prováděcí vyhláška k zákonu o dráhách

Provozovatel dráhy stanovící si odlišná pravidla může být za porušování "obecně závazného předpisu" postihován ...

1 0
možnosti

Leošova tramvaj je v pohodě. Vzhledem k tomu, že je lehká a má cca podobný výkon jako Pendolino.

Za to ta souprava RJ o 10 vozech bude líná jako šnek...

11 1
možnosti

Uz to vidim Karle uz jedu od mi tam zelenou mas u men bedynku plzne :D

0 0
možnosti

V dnešní době, kdy jsou chlapci z IT vytáhnout každý tuk nevím nevím.

0 0
možnosti

A48l83a48n 54Ř30e18p58k97a

23. 12. 2015 9:34

Takže žlutý cirkus bude jezdit stabilně až poslední ;-D

14 2
možnosti

Zajímavé, jak málo někomu stačí k potřísnění trenýrek. ;-D

1 3
možnosti

No vida, chápu-li to správně, je to malá záplata na to, že ČD zbytečně vyhodila majlant za nákup (a provoz) příliš rychlostně naddimenzovaných Pendolin pro naše tratě :-D.

Tak je to správně, odměnit hloupost, trestat racionalitu, přesně, jsem pro :-D.

2 23
možnosti
Foto

J84a90n 23V94a96l65a79l78í31k

23. 12. 2015 10:27

Vlaky mohou jezdit 160 a když má někdo jen na 140 tak je to jeho hloupost

7 0
možnosti

Mám za to, že nahlížíte na články pana Sůry příliš schematicky. Zas tak přílišný příklon k Yellow manovi (vypůjčil jsem si název z karikatury v posledním Železničáři, která mě dost pobavila ;-D) u něj v poslední době nepozoruju.

0 0
možnosti
Foto

Dynamika rozjezdu ř.162 s 10 vozy je opravdu špatná a pendolíno v pohodě ujede a nikoho zdržovat nebude.

15 0
možnosti

S kolika takovými vlaky jste se ráčil rozjíždět ... dělal jste to na ruku nebo na ARR ? V jaké poloze byl přepínač poměrného tahu ?

0 0
možnosti

Se divim, ze Jancurovi po precteni tohohle nepraskla cevma.

To zas bude zalobička

11 1
možnosti

chudáček Jančura i Leo ... to zlé Pendolino bude mít před nima přednost ....

5 1
možnosti