Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vánoční reklamy: Britský obchodní dům uvedl kolekci pro lakomce

„Co je to?“ ptá se mladý muž a udiveně zírá na svou partnerku. „Párátka, vždyť je máš tak rád,“ snaží se ho uklidnit žena, zatímco druhou rukou hladí svou novou kabelku. Vtipnou reklamou zabodoval v roce 2013 britský obchodní dům s luxusní módou Harvey Nichols.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M43i93r54e54k 70T74u95r11e14č88e35k 4273162940732

To ja zase davam vetsinu peněz na moji nejoblibenějsi charitu.

Sam sobě...

0/0
24.12.2015 18:46

S75t14á54ň10a 98K96o16m84o92r93o85u67s81o17v13á 3235963197299

Chtěla bych vidět sestřih z následujících vánocR^;-D;-D;-D

0/0
24.12.2015 9:37

D98a17n69i25e55l 42K53r14o24n83e94r 7634164166457

To mi pripomina ceny z ceskych vedomostnich souteznich poradu.

0/0
23.12.2015 20:06

K51a97r59e12l 25D66r36d19a 6603595837179

Já si letos od září kupuji samé drahé dárky a říkám tomu, že si dělám Ježíška. To se jako vážně nemá? Dyť příbuzným jsem nakoupil takové hory balíčkové kosmetiky v LIDLu až zrak přechází. ;-D

+1/0
23.12.2015 17:01

M23i93c10h74a38l 17Š86e95v65č16í88k 8983666544

JJ, taky jsem kupoval hory kosmetických balíčků a ti nevděčníci ani nevýskali, tak letos nedostanou nic ;-D Mrzí mě to, tak si pro zlepšení nálady koupím ještě nové auto.

+1/0
23.12.2015 17:29

S91i90m11o97n39a 79B61ě46l64á15k63o94v93á 2620711979183

Někdo je naopak hodně štědrý a stejně to nikdo neocení. Kolegyně dala loni dceři mobil, králíčka, hračky, oblečení dle výběru dcery a nějaké další věci. Reakce dcery: "no, to jsem toho moc nedostala"... Já bych takovému dítěti asi vmetla něco o nevděčnosti a příště bych dárky omezila, ale kolegyně z toho byla tehdy hodně špatná...

+1/0
23.12.2015 15:24

M64i70c35h40a20l 24Š18e66v56č29í20k 8783446184

Nechápu ten trend rvát pod stromek hromadu krámů, hlavně aby toho bylo hodně. Dcera dostane jeden dárek a hotovo.

+2/0
23.12.2015 17:33

S59i44m70o73n44a 18B61ě30l14á54k75o38v94á 2210421239343

Taky nechápu. My si taky dáváme jeden a když už něco dalšího, tak to jsou takové blbinky jako ponožky apod. :-)

+1/0
23.12.2015 19:13
Foto

H33a67n96k34a 38B41o23r81o76v91c41o81v60á 7511665302962

Mám kamaráda, který má každoročně deprese z toho, že dárky, které koupil rodině a svým blízkým, nejsou příliš drahé a je jich málo. Dokonce je ochoten se kvůli nákupu vánočnícha dárků zadlužovat kreditními kartami a nejrůznějšími úvěry. Tohle myšlení nechápu...8-o

+1/0
23.12.2015 12:19

Z13b60y32n87ě37k 89R56e43i65c80h64l 8806289966339

Účelem dárku je potěšit obdarovaného. Mě osobně nikdy nezajímalo, jak drahý byl dárek, který jsem dostal, ale o to více jsem ocenil, když jsem viděl, že darující o mém dárku přemýšlel, dal si práci s jeho výběrem, pěkně jej zabalil, prostě když z dárku vycítím, že mi chtěl někdo tímto dárkem, byť za pár korun, udělat radost.....Ta reklama je hooooodně smutná a doufám, že nebude sloužit jako přiklad sobectví.

+4/0
23.12.2015 12:10

S43t94a85n21i47s82l31a12v 56H91r66o25u30z47e53k 6120184181

Je to reklama. A dobrá.

Dokázala zaujmout a odlišit se tak od konkurence.

A že se kvůli tomu někteří urazili, to je bonus navíc.

0/−1
23.12.2015 10:30
Foto

M97a17r81t89i45n 95S77v50o89j71a60n58o11v57s93k17ý 8485651656551

Fakt pobavilo.... ;-D

+3/0
23.12.2015 10:05

A82n23t81o57n75í95n 69Z73e35l95e22n77ý 2554713301896

Já to chápu. Vždyť ten výběr 24. večer na pumpě nebývá moc velký.

+8/0
23.12.2015 10:03

L51a53d58i89s42l95a92v58a 51S97t89r18n30a22d98o87v46a 3618354831342

Jojo , reklama se trefila ....je to tak rok zpět ,jsem vyhrála možnost někomu zaslat kytici , vyhrálo asi 20 lidí. Paní co květiny rozvážela, říkala , že pouze tři lidé ji opravdu poslali někomu ..zbytek sám sobě

+2/0
23.12.2015 9:49

V33l23a48d35i14m24í93r 59F82i12b38i37g14e65r 5934161741224

No předpokládám, že většina těch co si tu kytici nechali poslat sobě ji pak někomu stejně dala. Raději bych také květinu věnoval osobně než přes kurýra. Kurýrem jen kdyby to bylo někam dál.

+2/0
23.12.2015 10:04

L85a30d33i16s76l15a60v52a 23S95t33r40n92a46d45o64v27a 3398194631382

akce byla od Merci , ke dni matek .

0/0
23.12.2015 10:13

S80t97a97n67i94s61l80a26v 55P14ř80i71b49y48l 1639118271466

Říkala, když Vám vezla kytici, kterou jste vyhrála :-)

+3/−2
23.12.2015 11:54

S43i74m60o11n96a 35B52ě18l90á90k48o47v64á 2950211829143

čtěte pořádně...

+1/−1
23.12.2015 15:26

S31i34m47o81n53a 78B35ě66l90á51k68o53v96á 2810631109923

mohla to říkat do telefonu, když se s výherkyní domlouvala, kam má květinu doručit...

0/0
23.12.2015 15:27

E75d87a 77D79r11á71b25e85k 7699892763177

...mohla... nebo taky ne:-)

0/0
23.12.2015 21:39

V49l84a59d65i44m42í75r 78F63i88b94i34g44e15r 5834831641934

Spousta lidí myslí na sebe, je to vidět v obchodech. Rodinka koupí dětem nejlevnější limonádu, sobě pivo i když je v akci tak vychází o dost dráž a u kasy pár krabiček cigaret, ale když chce dítě čokoládu, nebo nějaké lepší pečivo než obyč. rohlík je to moc drahé;-)

+4/−2
23.12.2015 9:42

K19l84i47m70e30n32t 15P34i30j62á31č94e82k 7887585582518

Jeden můj kolega šel před lety s dcerou okolo obchodu hračky-papír a dcera chtěla koupit nějaké album na fotky. Odsekl jí, že je to moc drahé a obchod přešli dál. Pak se zastavil a v duchu si řekl : Ty vole, Ty nevíš, kolik jsi včera utratil v té vinárně ! Hned se vrátili a dceři řekl, ať si vybere které chce, že je to jedno kolik stojí :-P

+3/0
23.12.2015 10:02

V66l18a87d62i49m86í30r 38F85i92b52i45g94e87r 5414311751794

Tak to je fajn, ale dost lidí si to neuvědomí. Neříkám že by se děti měli rozmazlovat vším na co si ukážou, ale když dopřeju sobě, tak komu jinému dopřát když ne vlastnímu dítěti.

0/0
23.12.2015 10:07

J91a69r77o63s37l59a19v 22H23o57r67á16k 8162754845639

Na potravinách nešetřím ani na sobě, ani na dětech. Co se týká jiných věcí, tak tam vždycky rozlišuji, jestli danou věc dotyčná osoba opravdu často používá, nebo ne. Třeba na kolečkových bruslích dcera jezdí tak jednou za půl roku -> koupím nějaké levné za pár šupů. Ale třeba longboard, na kterém jezdí už druhý rok několikrát týdně, jí koupím jaký chce bez ohledu na cenu. Stejné pravidlo samozřejmě vztahuji i na sebe.

+1/0
23.12.2015 10:23

J26a74n75a 40N68o96v26a42k43o39v62a 1879343730887

Ja jsem vzdycky kupovala vsem hezke darky a dostavala same hloupe, dneska nic nikomu nekupuji a kupuji si pro sebe, jelikoz vim, ze mi stejne nikdo nic nenadeli, jenom blbosti, takze radeji ty moje prachy utratim za darky pro me

+8/−2
23.12.2015 9:25

L73a17d18i65s87l72a12v79a 38S53t37r73n72a69d79o85v76a 3598404711652

Asi záleží i na úhlu pohledu ..co se mně může zdát hezké , jinému ošklivé

+1/0
23.12.2015 9:54

S54i45m21o93n52a 45B30ě97l96á30k86o48v67á 2930971969193

To je smutné :-/ Když se vám někdo zrovna netrefí do vkusu, tak to neznamená, že se při výběru nesnažil Rv někteří prostě třeba jen neví, co by se tomu druhému líbilo a ne vždy se chtějí výslovně zeptat...

+2/−1
23.12.2015 11:11

M95i90c23h94a47l 86Č41e33r53n71ý 7634520851385

Článek pěkný, myšlenka reklamy taky dobrá, výborně zahrané reklamy :) Ale fakt spíš patřím do té skupiny, které je obdarovaných párátky a kancelářskými sponkami dost líto :-) Takže bohužel, i když mám humor moc rád, tahle reklama pro mě je spíš víc smutná než vtipná. Asi Ty Vánoce mě dojímaj, nebo co ;-D

+11/0
23.12.2015 9:21

L93a12d33i28s71l96a71v45a 36S81t81r41n32a49d34o15v75a 3808884661632

Mně také jich je líto ,proto to nedělám ..ale znám někoho , kdo činí podobně ..jen obdarovává věcmi které v životě neužijete , ale koupil za levno a není to z fin nouze , jen prostě koupí ,co mu padne pod ruku

+1/0
23.12.2015 9:52

P49e57t70r 17G57e78b70a98u73e66r 7546218915921

Dobrá inspirace,DĚKUJI.:-)

+10/−1
23.12.2015 8:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.