- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jak sedí ten chlápek na ty kolejnici, tak vypadá obecně práce na železnici, silnici.
co mu zbývá ? Musí počkat, až přejede vlak
Trať UnL Střekov - Děčín. Jeden z důkazů jaký je v SŽDC bordel. Ti lidé co mají na starosti výběrové řízení a průběh stavby by měli nést zodpovědnost. Vyhrála firma, která si různě od jiných půjčuje stroje, protože své nemá, jenže je tolik zakázek a nikdo půjčovat nechce. Dále najímá pochybné subdodavatele. Pak se stavba zdržuje a termín nestihne. Je vždy u výběrového řízení podstatné to, jestli je nabídka nejlevnější?
Trať Benešov nad Ploučnicí - Rumburk. Zde je rekonstrukce další paskvil... Modernizace opravdu v uvozovkách. Svařených kolejnic sotva půlka, pražce vyměnili taky pramálo. Něco na pérech něco na šroubech... Přejezdy a zabezpečení? Perony a přechody? Nová návěstidla ve stanicích? Kam se vytratila ta spousta peněz na tuhle modernizaci?
A co se divíte, když hlavním (jediným) kritériem je nabídnutá cena. Mnohdy sice nedodržená (že byla nereálná už v nabídce úředník neřeší, protože neví, ale za to má razítko...), ale nechte rozdělanou stavbu... Takže pak se doplatí anebo škrtá (různé vybavení, mobiliář).
V článku věta dne: Výluka čeká také hlavní trať z Prahy do České Třebové, kde bude v září provoz fungovat jen na jedné koleji
Chudáci cestující, podle Sůry budou tedy vlaky jezdit asi jen jedním směrem a nebo se jedná o poplašnou zprávu? Novinář se zase vyznamenal. Tam vlakem, zpět možná na kole :-)
Ne, vlaky se ta te jedne budou střídat. Takže budou spozdeni. Na kolo to (zatim) nebude. :-)
Rekonstrukce jsou aspoň během těch výluk vidět, železnice dělá pokroky. Není to nic moc, ale aspoň něco. Pořád lepší než na silnici, která se stačí rozmlátit během dvou zim.
Buďte radi, že sa niečo robí.. na Slovensku budujeme koridor Bratislava - Košice od roku tuším 2002 a už sme skoro v Žiline (ani nie polovica a to ešte tá jednoduchšia).. malo to byť do roku 2010 celé...
Tak zase to máte aspoň bez úrovňového křížení. Ještě by to chtělo na 200..
To je nějaká blbost, ne? Mezi Ústím n/L, Střekovem a Děčínem. To je jako kdybych napsal o výluce mezi Prahou, Vršovicemi a Davlí...
Nejlepší je,když vyhraje soutěž na opravu horské trati firma z Maďarska.Mají jistě hodně zkušeností s prací v horách.Potom to tak vypadá.Trať do Jeseníku 4 měsíce zavřená,ale nic se neudělalo.
Soutěž vzdy vyhraje ten nejlevnější. .. to byla přece hlavní protikorupční myšlenka systému veřejných zakázek.
A pokud si úředník dovolí vybrat někoho jiného, je jednou nohou v kriminále a nadřízený orgán ji stejně zruší.
Na jednu stranu je to i dobře. Kamkoliv se jelo v roce 2015, tam nějaká výluka a z toho plynoucí fakt častých velkých zpoždění. Spojení Kolín-Praha bylo zoufalství, běžně zpoždění až 30 minut a časté mimořádnosti. Jen nechápu toho naivu, co sestavoval nynější jízdní řád, kdy dal na průjezd Praha-Kolín 37 minut. To ani omylem - jediný vlak zatím nepřijel podle jízdního řádu.
Myslím, že už počítali s ukončením výluky. Je jasné, že se trochu protáhne, no ale pokud skončí řekněme v únoru, pořád zbývá 10 měsíců na normální ježdění v souladu s JŘ. Nechtěli to hned po chvíli měnit.
Teď třeba v neděli na Budějovicku (včetně ČB - Praha) jezdily všechny vlaky naprosto včas, to musím pochválit.
Proč je ten článek tak negativní, když by krásně mohl být pozitivní? Co napsat, místo výluk o tom, že se modernizuje ta trať, tahle trať atd? Obsah je stejný, ale působí to úplně jinak...
To by nikoho nezajímalo a nikdo by to nerozkliknul.