- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"das Auto" bol dokonaly, jednoduchy slogan, ktory povedal vsetko, co bolo treba... jediny, kto tam je domyslavy, su VW manageri... to boli vzdy, ci uz za cias Winterkorna, ci za cias Piecha...prosto tie ich "fasisticke" maniere z nich len tak kricali.... VW a Audi su zakaznikom firmy, kde pracujem a spolupraca naozaj nie je jednoducha... plus este ked sa volkswagenaci a audinaci neznasaju aj medzi sebou a nepodavaju si informacie... potom je dodavatel uplne za magora...
ještě upravte ten teplej proslov v angl. u škodovky, když už jste v tom vylepšování
ještě upravte ten teplej proslov v angličtině u škodovky, když už jste v tom vylepšování
Mně se ten slogan líbil, krátký, výstižný. A proč domýšlivý ? Nejedná se snad o auto ?
v tom právě spočívá ta domyšlívost, Das auto je to všechno přece, nejen VW... navíc vykrást za války cizí plány a pak se tvářit že "vymysleli" auto... to už není jenom domýšlivost, ale drzost.
Při současné ceně paliv na baterkový auta zapomeňte!!
Umí je kdekdo, ale co s tím? Jakou životnost má setsakra drahá baterka?
Lacino to vyrábět nejde (nejsou to golfová vozítka)...
A slavná Tesla prodělává na každém vyrbeném a prodaném voze Přes 4,000 dolarů. 100,000 Kč.
Sponzorům dochází trpělivost, a Tesla za 35,000 dolarů je stále v nedohlednu. To vezme špatný konec.
Elektromobil = sebevražda.
Ale na trhu jsou, Chevy Volt má i malý benzíňáček jako generátor na dobití baterky na cestách... Nissan Leaf se nabíjí 8 hodin min. Ford Focus polovinu.
Umí to kdekdo, a připravenost je, jen není vhodný čas. Ten bude aktuální (možná) až bude litr benzínu za 70 Kč a víc.. a to ještě spíš budou frčet vodíkové palivové články.
Překládat netřeba, to není o českém překladu ale o aroganci.Možná tomu nebudete věřit, ale Auto vyrábí kdejaká automobilka a mnohem a mnojhem lepší, zejména kvalitnější a spolehlivější než VW.
V USA marně už desítky let se snaží najít chuť Američnů a prostě nevědí aa neumí se přizpůsobit. Pěkná karoserie jako nová Nissan Altima prostě boduje na 5 - 6.místo v tabulce. Toyota Camry, skvěle se prodávají nejen japonské vozy ale i Hyundai/Kia kteří přicházejí s novými modely které "jedou" Amíci si oblíbili trucky. Teď v době kdy litr benzínu stojí i pod 12 Kč/litr frčí opět velká auta.
Bezmála 30 let je nejprodávanějším vozidlem v USA Ford řady F. Na něj se tlačí neméně dobrý Silverado od GM.. Jen koncern GM letos vyrobí bezmála 11 milionů aut.
Je docela odvaha mít reklamy na auta, která jsou spojena s podvodem. VW poškodil pojem Made in Germany.
Ono to je prosté - cíl být největší automobilkou světa. Ale bez odpovídajících technologií a kvality muselo přijít podvádění. V USA se měří emise podstatně reálněji a na to diesely od VW nemají. Zbytek byl otázkou času.
jakej podvod pořád? Ty motory dělají přesně to co mají. To, že metodika nemá s realitou nic společného přece není problém výrobce motoru.
Komedie. A ve výsledku emise z aut jsou minoritní.