Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tendr na mýtné se opět posouvá. Nejdříve rok 2017, zní z ministerstva

Vybrat nového provozovatele mýtného systému v řádném výběrovém řízení už nelze do vypršení smlouvy s Kapschem ke konci roku 2016 stihnout. V materiálu pro úterní jednání řídícího výboru, který mají média k dispozici, to připustilo ministerstvo dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A27n22t17o15n96í62n 47K78a35t26z45e21r 8522723876970

Co tam ty nedouci teda dělají,když nic nedělají.Jó chodí si tam jen pro brebendy a výpalné!!!Pokud bude takto tato vláda pokračovat,tak až se sejde rok z rokem,tak zjistíme,že za 4roky neudělali ani to co měli udělat za jeden rok!!!Tak že premiér si je tam drží jen proto aby mu neschodily vládu?!?To je opravdu smutná bilance neschopáků nebo že by všehoschopných!!!Do háje ztakovou vládou,která jde na ruku jen USA a Bruselu!!!RvEU[>-]Rv!!

0/0
23.12.2015 10:44

J32o49h41a40n 49Z87i66n70g56e35l 7342804223571

Ano, nejsme jako politici, makáme: tendr na mýtné se odkládá, Pražský okruh není projednán EIA na ministerstvu, takže se odkládá, dálnice D3 nemá připraven projekt a vykoupeny pozemky, takže se odkládá.... Ťok má starost, jak vybírat pokuty za rychlost prostřednictvím mýtných bran.

V normální státě by ho už odvolal premiér. U nás má staženou zadnici, aby mu Ťokův stranických šéf neshodil vládu.

Nejhorší vláda od revoluce!

+5/0
23.12.2015 7:00

K70r83y94š52t25o64f 73L59a32n11í20k 1269550115975

nerikam, ze by se stat mel ridit uplne jako firma, ale u nas když se zahaji nejaky projekt, většinou se jede podle harmonogramu a malokdy se nedokonci včas. a pokud se tak stane a zodpovedny pracovník to neumi dostatecne vysvětlit, ma to pro nej neblahe dusledky.

+1/0
22.12.2015 23:21

J96i70n60d37ř48i29c55h 33C76o59u39f55a46l 7587709379660

to asi nepracujete na ministerstvu

+1/0
22.12.2015 23:32

J65o77h54a60n 26Z10i57n33g34e72l 7262394293331

Tak. A nově, kdo si na ministerstvu otevře na nějakýho lempla ústa, dostane pokutu.

0/0
23.12.2015 7:01

J42i64n71d58ř64i73c53h 72C37o25u60f27a91l 7847199369110

Dane, kamaráde, to bude nějaký Ťoklý.

+2/0
22.12.2015 22:54

M61a72r53e59k 76M56a47r80t70i12n 8149244566380

Za tohle je zodpovědnej přímo Ťok. Byl to on, který zrušil původní výběrko na mýtného manažera, sestavil čtyři nebo pět komisí na mýto, které ovšem spíše nefungovaly než fungovaly, založil kvůli tomu státní podnik, která se však mýtem nakonec noc nezabývá (měla to být jeho hlavní činnost) a tak by se dalo dále pokračovat. Buď je totál amatér nebo je to cílené. Dost možná obojí :-/

+5/0
22.12.2015 21:30

I92v56o 36Ž96i89ž74k98a 8163637231921

Jedná se o tak lukrativní kšeft, že se musí natahovat od voleb k volbám bez ohledu na peníze a zdraví lidí. Oba případy cizinců ve Studénce souvisely s objížděním dálnice, ale to se moc nepropírá. Raději se v klidu vyvádí polovina vybraných peněz do soukromých rukou za provoz a druhá část je klasická daň státu. Při současném výběru 10 mld. to dělá na každého občana tisícovku a v konečné podobě ji nehradí dopravci, ale koncoví spotřebitelé.

+3/0
22.12.2015 21:21

J49a39n 98B97í17l72e23k 7964712644663

Tady lze napsat jediné: Kdo chce, hledá způsoby - kdo nechce, hledá důvody!:-/;-€!!

+3/0
22.12.2015 21:13

V75í72ť64a 18N33o77v92á71k 1488583805851

Efektivita v praxi. Tady máte 25 a vyberte 100 Rv. Chápu v té firmě musí dřít stádo koňů aby to míto vybrali....

+3/0
22.12.2015 21:13

J66a69k64u87b 28R61o11u55s 3193400664372

Prostě to zařídili.

+5/0
22.12.2015 20:59

F26r47a81n62t39i89š26e83k 73N36o80v63o42t81n50ý 2304229906

Soudruh Ťok a šéf jeho buňky Bureš by měli odstoupit.

+6/0
22.12.2015 20:57

M73a44r67t52i42n 38P51i83š93t45o69r19a 8568458166369

Nedávno se psalo o IT zakázkách. Existují rozsudky, že pokud si instituce pořídila systém tak špatně, že následný rozvoj a údržbu může provádět jediná firma, přesto ji to neopravňuje objednávat tyto práce formou jednacího řízení bez uveřejnění. Za své předchozí rozhodnutí zodpovídají, byť to byla jiná garnitura. Kromě toho je tu princip legality, který říká, že zákon musí být dodržen, ať to stojí co to stojí.

Na mýto by se to mělo uplatnit obdobně. Technická řešení tu jsou:

- systém lze odstavit bez náhrady

- lze postavit úplně nový systém (otevřenější)

- nebo nějaké kompromisní řešení s využitím (částí) stávajícího systému

V každem případě to lze rychle vysoutěžit.

+4/0
22.12.2015 20:29

P90a85t95r40i41k 58K41o96u22b40a 3882112550465

;-D Tak hlavne, ze mate cas vymyslet ptakoviny jako radary do zuzeni, ten Tok to je fakt postavicka. Nejvic me bavi jak nikdo za nic neni absolutne zodpovedne.

+6/0
22.12.2015 20:22

T20o80m43á27š 66Z32e69m73a15n 3535218544945

Ťok zapracoval na tom udržet Kapsch u koryta co nejdéle.. O to víc řeší, jak z řidičů vyždímat co nejvíce na uměle vymyšlených přestupcích.

+12/0
22.12.2015 19:48

K79a24r64e79l 45B56a15m89b64u34l80a 4593249127709

Diletanti...samozřejmě není nikdo zodpovědný...

+10/0
22.12.2015 18:14

P39e12t48r 49D38v57o35ř88á75k 9384787822650

A kolik se rozdalo na odměnách?

+4/0
22.12.2015 18:11

P27e79t51r 29D86v62o60ř81á57k 9594527532490

11 960 000 Kč, průměr 29386/os.

http://media.rozhlas.cz/_obrazek/3532981--odmeny-ve-vlade--1-610x395p0.png

+5/0
22.12.2015 18:22

P55e55t56r 61K67o51l29á98ř 2438137144701

Kapříci připluli ....

+7/0
22.12.2015 18:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.