Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tendr na mýtné se opět posouvá. Nejdříve rok 2017, zní z ministerstva

Vybrat nového provozovatele mýtného systému v řádném výběrovém řízení už nelze do vypršení smlouvy s Kapschem ke konci roku 2016 stihnout. V materiálu pro úterní jednání řídícího výboru, který mají média k dispozici, to připustilo ministerstvo dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A87n95t39o73n95í16n 78K88a55t92z28e65r 8112173666270

Co tam ty nedouci teda dělají,když nic nedělají.Jó chodí si tam jen pro brebendy a výpalné!!!Pokud bude takto tato vláda pokračovat,tak až se sejde rok z rokem,tak zjistíme,že za 4roky neudělali ani to co měli udělat za jeden rok!!!Tak že premiér si je tam drží jen proto aby mu neschodily vládu?!?To je opravdu smutná bilance neschopáků nebo že by všehoschopných!!!Do háje ztakovou vládou,která jde na ruku jen USA a Bruselu!!!RvEU[>-]Rv!!

0/0
23.12.2015 10:44

J52o19h11a21n 98Z88i97n60g12e29l 7442854813341

Ano, nejsme jako politici, makáme: tendr na mýtné se odkládá, Pražský okruh není projednán EIA na ministerstvu, takže se odkládá, dálnice D3 nemá připraven projekt a vykoupeny pozemky, takže se odkládá.... Ťok má starost, jak vybírat pokuty za rychlost prostřednictvím mýtných bran.

V normální státě by ho už odvolal premiér. U nás má staženou zadnici, aby mu Ťokův stranických šéf neshodil vládu.

Nejhorší vláda od revoluce!

+5/0
23.12.2015 7:00

K93r68y75š72t84o74f 66L72a22n70í55k 1359550545395

nerikam, ze by se stat mel ridit uplne jako firma, ale u nas když se zahaji nejaky projekt, většinou se jede podle harmonogramu a malokdy se nedokonci včas. a pokud se tak stane a zodpovedny pracovník to neumi dostatecne vysvětlit, ma to pro nej neblahe dusledky.

+1/0
22.12.2015 23:21
Foto

J31i31n91d44ř25i79c85h 74C62o38u67f61a52l 7917719219190

to asi nepracujete na ministerstvu

+1/0
22.12.2015 23:32

J22o82h17a53n 97Z38i93n95g71e27l 7632564813761

Tak. A nově, kdo si na ministerstvu otevře na nějakýho lempla ústa, dostane pokutu.

0/0
23.12.2015 7:01
Foto

J67i16n25d85ř49i57c20h 28C95o36u17f32a79l 7237629579590

Dane, kamaráde, to bude nějaký Ťoklý.

+2/0
22.12.2015 22:54

M39a62r12e36k 27M59a43r59t13i38n 8879434126280

Za tohle je zodpovědnej přímo Ťok. Byl to on, který zrušil původní výběrko na mýtného manažera, sestavil čtyři nebo pět komisí na mýto, které ovšem spíše nefungovaly než fungovaly, založil kvůli tomu státní podnik, která se však mýtem nakonec noc nezabývá (měla to být jeho hlavní činnost) a tak by se dalo dále pokračovat. Buď je totál amatér nebo je to cílené. Dost možná obojí :-/

+5/0
22.12.2015 21:30

I68v46o 51Ž28i14ž42k72a 8743847121891

Jedná se o tak lukrativní kšeft, že se musí natahovat od voleb k volbám bez ohledu na peníze a zdraví lidí. Oba případy cizinců ve Studénce souvisely s objížděním dálnice, ale to se moc nepropírá. Raději se v klidu vyvádí polovina vybraných peněz do soukromých rukou za provoz a druhá část je klasická daň státu. Při současném výběru 10 mld. to dělá na každého občana tisícovku a v konečné podobě ji nehradí dopravci, ale koncoví spotřebitelé.

+3/0
22.12.2015 21:21

J12a92n 89B50í77l64e42k 7684902454953

Tady lze napsat jediné: Kdo chce, hledá způsoby - kdo nechce, hledá důvody!:-/;-€!!

+3/0
22.12.2015 21:13

V48í27ť63a 77N37o52v47á38k 1518813535181

Efektivita v praxi. Tady máte 25 a vyberte 100 Rv. Chápu v té firmě musí dřít stádo koňů aby to míto vybrali....

+3/0
22.12.2015 21:13

J13a89k17u47b 77R54o69u37s 3693220844492

Prostě to zařídili.

+5/0
22.12.2015 20:59

F94r11a90n22t91i90š94e84k 64N90o18v98o79t74n89ý 2904319766

Soudruh Ťok a šéf jeho buňky Bureš by měli odstoupit.

+6/0
22.12.2015 20:57
Foto

M97a98r93t55i22n 94P17i36š72t56o15r95a 8118478366509

Nedávno se psalo o IT zakázkách. Existují rozsudky, že pokud si instituce pořídila systém tak špatně, že následný rozvoj a údržbu může provádět jediná firma, přesto ji to neopravňuje objednávat tyto práce formou jednacího řízení bez uveřejnění. Za své předchozí rozhodnutí zodpovídají, byť to byla jiná garnitura. Kromě toho je tu princip legality, který říká, že zákon musí být dodržen, ať to stojí co to stojí.

Na mýto by se to mělo uplatnit obdobně. Technická řešení tu jsou:

- systém lze odstavit bez náhrady

- lze postavit úplně nový systém (otevřenější)

- nebo nějaké kompromisní řešení s využitím (částí) stávajícího systému

V každem případě to lze rychle vysoutěžit.

+4/0
22.12.2015 20:29

P84a45t57r61i73k 60K72o54u37b37a 3982262260105

;-D Tak hlavne, ze mate cas vymyslet ptakoviny jako radary do zuzeni, ten Tok to je fakt postavicka. Nejvic me bavi jak nikdo za nic neni absolutne zodpovedne.

+6/0
22.12.2015 20:22

T55o70m42á23š 98Z88e42m67a37n 3435178954895

Ťok zapracoval na tom udržet Kapsch u koryta co nejdéle.. O to víc řeší, jak z řidičů vyždímat co nejvíce na uměle vymyšlených přestupcích.

+12/0
22.12.2015 19:48

K57a58r23e15l 72B51a28m11b39u27l75a 4493709107779

Diletanti...samozřejmě není nikdo zodpovědný...

+10/0
22.12.2015 18:14

P38e21t48r 46D93v58o56ř25á62k 9424197912430

A kolik se rozdalo na odměnách?

+4/0
22.12.2015 18:11

P87e55t98r 13D60v54o10ř12á18k 9364687972490

11 960 000 Kč, průměr 29386/os.

http://media.rozhlas.cz/_obrazek/3532981--odmeny-ve-vlade--1-610x395p0.png

+5/0
22.12.2015 18:22

P60e84t69r 63K84o87l49á94ř 2738787854901

Kapříci připluli ....

+7/0
22.12.2015 18:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.