Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tendr na mýtné se opět posouvá. Nejdříve rok 2017, zní z ministerstva

Vybrat nového provozovatele mýtného systému v řádném výběrovém řízení už nelze do vypršení smlouvy s Kapschem ke konci roku 2016 stihnout. V materiálu pro úterní jednání řídícího výboru, který mají média k dispozici, to připustilo ministerstvo dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A78n59t88o61n97í41n 40K55a15t22z27e33r 8302303456260

Co tam ty nedouci teda dělají,když nic nedělají.Jó chodí si tam jen pro brebendy a výpalné!!!Pokud bude takto tato vláda pokračovat,tak až se sejde rok z rokem,tak zjistíme,že za 4roky neudělali ani to co měli udělat za jeden rok!!!Tak že premiér si je tam drží jen proto aby mu neschodily vládu?!?To je opravdu smutná bilance neschopáků nebo že by všehoschopných!!!Do háje ztakovou vládou,která jde na ruku jen USA a Bruselu!!!RvEU[>-]Rv!!

0/0
23.12.2015 10:44

J88o64h17a15n 41Z27i11n30g18e80l 7472944963281

Ano, nejsme jako politici, makáme: tendr na mýtné se odkládá, Pražský okruh není projednán EIA na ministerstvu, takže se odkládá, dálnice D3 nemá připraven projekt a vykoupeny pozemky, takže se odkládá.... Ťok má starost, jak vybírat pokuty za rychlost prostřednictvím mýtných bran.

V normální státě by ho už odvolal premiér. U nás má staženou zadnici, aby mu Ťokův stranických šéf neshodil vládu.

Nejhorší vláda od revoluce!

+5/0
23.12.2015 7:00

K68r37y64š35t62o63f 24L35a66n32í54k 1699780345385

nerikam, ze by se stat mel ridit uplne jako firma, ale u nas když se zahaji nejaky projekt, většinou se jede podle harmonogramu a malokdy se nedokonci včas. a pokud se tak stane a zodpovedny pracovník to neumi dostatecne vysvětlit, ma to pro nej neblahe dusledky.

+1/0
22.12.2015 23:21
Foto

J13i58n85d11ř83i47c21h 66C32o17u61f58a67l 7527279939440

to asi nepracujete na ministerstvu

+1/0
22.12.2015 23:32

J57o85h52a88n 68Z93i66n80g11e62l 7962834603701

Tak. A nově, kdo si na ministerstvu otevře na nějakýho lempla ústa, dostane pokutu.

0/0
23.12.2015 7:01
Foto

J47i75n91d15ř31i60c93h 23C80o57u69f41a27l 7117159569810

Dane, kamaráde, to bude nějaký Ťoklý.

+2/0
22.12.2015 22:54

M49a38r19e21k 92M80a48r44t64i28n 8299814836230

Za tohle je zodpovědnej přímo Ťok. Byl to on, který zrušil původní výběrko na mýtného manažera, sestavil čtyři nebo pět komisí na mýto, které ovšem spíše nefungovaly než fungovaly, založil kvůli tomu státní podnik, která se však mýtem nakonec noc nezabývá (měla to být jeho hlavní činnost) a tak by se dalo dále pokračovat. Buď je totál amatér nebo je to cílené. Dost možná obojí :-/

+5/0
22.12.2015 21:30

I82v71o 46Ž23i81ž75k47a 8943427501441

Jedná se o tak lukrativní kšeft, že se musí natahovat od voleb k volbám bez ohledu na peníze a zdraví lidí. Oba případy cizinců ve Studénce souvisely s objížděním dálnice, ale to se moc nepropírá. Raději se v klidu vyvádí polovina vybraných peněz do soukromých rukou za provoz a druhá část je klasická daň státu. Při současném výběru 10 mld. to dělá na každého občana tisícovku a v konečné podobě ji nehradí dopravci, ale koncoví spotřebitelé.

+3/0
22.12.2015 21:21

J15a94n 28B36í76l65e75k 7544792574543

Tady lze napsat jediné: Kdo chce, hledá způsoby - kdo nechce, hledá důvody!:-/;-€!!

+3/0
22.12.2015 21:13

V50í59ť54a 94N52o69v66á42k 1738403955431

Efektivita v praxi. Tady máte 25 a vyberte 100 Rv. Chápu v té firmě musí dřít stádo koňů aby to míto vybrali....

+3/0
22.12.2015 21:13

J86a69k80u86b 33R80o44u54s 3953680754862

Prostě to zařídili.

+5/0
22.12.2015 20:59

F85r30a18n86t62i53š37e13k 65N37o30v86o68t86n32ý 2764379106

Soudruh Ťok a šéf jeho buňky Bureš by měli odstoupit.

+6/0
22.12.2015 20:57
Foto

M14a18r60t41i65n 94P77i52š73t45o13r58a 8818828666189

Nedávno se psalo o IT zakázkách. Existují rozsudky, že pokud si instituce pořídila systém tak špatně, že následný rozvoj a údržbu může provádět jediná firma, přesto ji to neopravňuje objednávat tyto práce formou jednacího řízení bez uveřejnění. Za své předchozí rozhodnutí zodpovídají, byť to byla jiná garnitura. Kromě toho je tu princip legality, který říká, že zákon musí být dodržen, ať to stojí co to stojí.

Na mýto by se to mělo uplatnit obdobně. Technická řešení tu jsou:

- systém lze odstavit bez náhrady

- lze postavit úplně nový systém (otevřenější)

- nebo nějaké kompromisní řešení s využitím (částí) stávajícího systému

V každem případě to lze rychle vysoutěžit.

+4/0
22.12.2015 20:29

P32a61t78r78i29k 12K92o77u58b48a 3932282450575

;-D Tak hlavne, ze mate cas vymyslet ptakoviny jako radary do zuzeni, ten Tok to je fakt postavicka. Nejvic me bavi jak nikdo za nic neni absolutne zodpovedne.

+6/0
22.12.2015 20:22

T95o91m71á77š 34Z87e51m91a83n 3115638674615

Ťok zapracoval na tom udržet Kapsch u koryta co nejdéle.. O to víc řeší, jak z řidičů vyždímat co nejvíce na uměle vymyšlených přestupcích.

+12/0
22.12.2015 19:48

K77a48r13e11l 77B10a25m58b30u56l11a 4253829817279

Diletanti...samozřejmě není nikdo zodpovědný...

+10/0
22.12.2015 18:14

P10e59t16r 25D78v86o62ř89á20k 9874837432200

A kolik se rozdalo na odměnách?

+4/0
22.12.2015 18:11

P86e94t28r 48D34v25o80ř98á89k 9264677562500

11 960 000 Kč, průměr 29386/os.

http://media.rozhlas.cz/_obrazek/3532981--odmeny-ve-vlade--1-610x395p0.png

+5/0
22.12.2015 18:22

P67e74t44r 69K62o51l16á33ř 2908347944471

Kapříci připluli ....

+7/0
22.12.2015 18:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.