- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už někdo viděl soukromníka aby prodělávaljen hlupák si to může myslet nebo tvrdit a to platí ve všem jak dr.dopravě.A co autobusy a sil.doprava ta jezdí na jinou naftu?Je to jen boj akydy,že já to udělám levněji než ten druhý!!
To je zase blabol, pate pres devate. Tradicni Surovina
Za motorové rychlíky mezi Plzní a Mostem přesto ministerstvo dopravy zaplatí v aktuálním jízdním řádě o osm procent víc než v minulém roce. České dráhy to vysvětlují především chystanými výlukami.
Českým drahám letos kvůli největšímu počtu výluk v historii české železnice výrazně vzrostou náklady na náhradní autobusovou dopravu. V řadě případů budou náhradní autobusy pro dopravce nakonec dražší než provoz vlaků.
No a když ty autobusy za výluky jsou dražší než vlaky tak proč by nedostali víc peněz...
Pan Sůra prostě píše konfrontačně už i nadpisy. Zajišťuje si čtenost.Aby snad nedostal na Idnes padáka.Nafta je levnější ,ale já furt jezdím MHD stejně dráho,platím stejně a více za zboží atd..atd. Zatímco, když nafta zdraží,tak se zdražují i rohlíky.Ach jo.Ten bulvár.Jenomže spojení soukromých firem a státu je ještě horší varianta.
Jste jen pouhý i.d.i.o.t. Vaše argumentace pod bodem mrazu, IQ houpacího koně
Jenom hlupácí můžou volat po zrušení jednotného státního systému ČD.
Jakou práci odvádí ČD s Elephanty na lince třeba S2 na Nymburk. Jezdí tím tolik lidí, že vlaky musí být zdvojeny a pod. Naprosto dostatečná kvalita, dobrý uklid, pohodlný vlak, dobrý úklid. Pohodlná první třída. Jediné čím dostává Elephant zabrat jsou vandalové - chtělo by to kamery.
21 km, 23 min, 29 Kč s in25, 19 Kč s IN50, Pohodlná první třída se sklopným sedadlem 37 Kč.
Městské řešení s metrem a rozhrkaným přecpaným autobusem 40 Kč.
Ariva 10 km 21 min, 26 Kč.
Takže klidně si volejte po soukromých dopravcích, ale já tvrdím, že si těžce připlatíte systémem jeden dopravce jedna trať.
Pokud by třeba soukromý dopravce dostal jenom některé časy, například nové při častějších jízdách v jízdním řádu, tak klidně, ale jinak..
bez soukromých dopravců je dost možné že by nejezdilo u ČD tolik nových vlaku
Furt to slovo ,,DOTACE,, Kdy už někdo panu Sůrovi vysvětlí,že platba za objednané služby - tj. vlaková doprava v čr na objednaných úsecích,v objednaném rozsahu a kapacitě NENÍ DOTACE!!
Nebo chce pan novinář tvrdit,že když pojedu autobusem třeba z Prahy do Karlových Varů,tak neplatím za objednanou službu,tedy dopravu z bodu A do bodu B,ale dopravce dotuji?To je fór... :D
V hromadne (regionalni) doprave nikdy trzni prostredi fungovat nebude (nemuze... Uz z orincipu)
Nedá mi to....benzin je nejníže, co by mohl být....nafta rovněž a už vám slevnili dodavatelé rohlíky, oblečení apod....to totiž neudělá nikdy nikdo....
Ale obvykle vysokou cenu obhajuji poskytovatele sluzby, ne jejich zakaznici
To je vysada statni spravy a samospravy
Aha, takže když se zvýší cena o 7 Kč, je to nehorázné zdražení, zatímco když se cena sníží o 38 Kč, jedná se o virtuální zlevnění :))
a když neumíte číst, tak vám dokonce i připadne, že jste vtipný :)))
Hmm, státní úředníci zase obhajují přemisťování státních peněz do neprůhledných polosoukromých kapes. No, jsem zvědav, čeho zas budou ČD "hrdým sponzorem"
Kterou polosoukromou kapsu máte na mysli?