Diskuze
Aerolinky natahují dobu letu. Aby mohly hlásit, že nemají zpoždění
Děkujeme za pochopení.
S89t94a12n18i74s33l71a62v 54T70e15s31a87ř
České dráhy jezdí tytéž tratě taky stejně dlouho jako v dobách, kdy vlaky tahala parní lokomotiva s třetinovým výkonem a zastávkou pro tankování vody.
Pravda, v nových jízdních řádech se občas objevilo, že na stejné trati jsou stanice vzdálené 21km, přestože předchozích 78 let to bylo 19km. Kvůli ceně jízdenek.
M61i57r86o44s43l18a94v 33Z37i83k98m84u98n95d
Co se míní dobou letu ?
Na silnici nebo železnici je to doba odjezdu vlaku (rozjezdu) do příjezdu (zastavení).
Co je to v letecké dopravě ? Okamžik, kdy se letadlo odlepí od ranveje (skutečný ODlet) do okamžiku kdy letadlo dosedne na ranvej (PŘÍlet) nebo čas od okamžiku zavření dveří letadla nebo dveří vstupního tunelu nebo skončení "check-in" do okamžiku kdy cestující projdou dveřmi letadla nebo dveřmi výstupního tunelu do celního prostoru nebo zavazadlového prostoru či haly ? Ty "vedlejší časy" mohou být v určitém okamžiku delší než vlastní doba pobytu letadla ve vzduchu ...
T11o48m56á26š 13K36n31a87i79f54l
Imho je ten duvod uplne nekde jinde... A to v "kompenzacich" za zpozdeni. Takhle maji mnihem vetsi rezervu na male mimoradnosti....
Na vedlejsim mediu, ktere tenhle clanek prevzalo, z toho delaji aferu (" aerolinky maji novy trik")
I kdyby s tim chteli "manilulovat" ukazatelem zpozdeni... Je to zcela ciste a naprosto ferove.
K77a69r34e35l 32M62o19k49r69y77k
no mě čeká let Tokio - Istanbul 9017 km a ukazuje to to dobu letu 12:55 a přitom z Aucklandu do Seoulu to je 9630 km tj o více jak 500 km více a letěl jsem to "jen" 12 hodin
že by to bylo o tolik "uměle natáhlé" ??
T26o72m90á91š 44K28n44a64i62f20l
Tady bude hrat roli jetstream... Tokyo - evropa je proti vetru, ktery let dovede pekne prodlouzit.
P12a33v74e36l 70V23e96t54e12š93n65í73k
Tak je pravda, že když v pondělí ráno přistanete ve Frankfurtu na terminálu 2, tak vás čeká slušná dopravní zácpa. Pak vás povozí kolem nákladního (cargo) terminálu, projedete se kolem hangárů (Lufthansa technik), objedete letištní budovu a přestoupíte na autobus, kterým se projedete tunely pod budovami a vystoupíte ven.
Pokud odtamtud pokračujete vlakem, pak musíte ujít asi 800m na monorail, který vás převeze do terminálu 1 a odtamtud ujít dalšího půl kilometru na "long distance trains".
No a odlet? Pokud se ozve, že letadlo odlétá z "remote location", tak vás potěš. Po uplynutí "boarding time" vás čeká asi 20 minutová cesta autobusem kamsi za letiště (můžete si cestou prohlížet letadla). Potom budete v letadle čekat na cestující, kteří se zasekli někde v odbavovacím procesu. A nakonec .... se letadlem projedete po letišti (cca 15 minut), počkáte si v dopravní zácpě na volnou runway (10 minut) a konečně si vychutnáte necelou hodinu letu do Prahy.
T58o24m31á79š 37A57u63g81u83s91t66ý35n
Není nad to, když mají čas plánovaný příliš optimisticky, kdy je plhodinové zpoždění standard. Pak se to zpozdí o další půl hoďku a uletí vám přípoj. Super.
Letěl někdy pan Sůra letadlem a přestupoval s tím, že měl každou letenku koupenou zvlášť?
R69a51d54o93s96l63a19v 64K64l47a75u21d52a
Jeden pilot mi tenkrát řekl... Když se někam potřebuju dostat rychle, letím letadlem... Když včas, tak jdu pěšky. Kupovat každou letenku zvlášť je sebevražda... Kor když jí člověk kupuje s tím, že nejde přebookovat.
P94a58v34e70l 44P74o63k86o46r52n19ý
České dráhy či co to bylo před rokem 1989 měly tehdy opakovaně zpoždění. Tak jsem se průvodčího ptali, proč o to zpoždění neopraví jízdní řád. S úsměvem nám řekl, že to již několikrát udělali. Tedy aerolinky využívají "české zkušenosti".
R53a56d43o64s43l72a27v 11K98l47a17u89d22a
Aerolinky se především brání proti stěžovatelům, kteří mají touhu se neustále soudit. Třeba kvůli zpoždění. Normální člověk ví, že třeba let přes Atlantik může být klidně o hodinu delší, nebo také pomalejší.
R78a85d15m90i20l19a 20S47i19m36č41á98k39o20v49á
lítám celkem často a poslední dobou se už několikrát stalo, že jsme vyletěli o 10-15 minut dříve... teď už chápu proč, aby neměli zpoždění
R27a13d47o32s97l45a50v 49K30l53a31u91d30a
To je normální. Letadlo není tramvaj. Jakmile je palivo doplněné, cestující na svých místech a jejich zavazadla v zavazadlovém prostoru, není na co čekat. Pokud je na nebi volno, vzhůru do oblak.
J74a22k14u87b 67V22a91š58k68o
Tak to je snad v pořádku. Je mi milejší letět 2 hodiny bez zpoždění, než 2 hodiny se zpožděním pul hodiny. Už jen kvůli plánování návaznosti dalších spojů.
R71a76d36o41s70l43a29v 11K64l13a61u77d83a
Asi tak... Taky jsem tenkrát zažil běh letištní halou (tedy tranzitem). Připadal jsem si jak McCallistři.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...