- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není nějakej projekt na sjednocení pohonných systémů v EU nebo v ČR?
v EU asi těžko - to by totiž znamenalo mj. komplet přestavět německy mluvící země a k tomu je těžko někdo donutí.
v ČR se o tom aspoň čas od času mluví, smysl by to asi mělo, ale nejspíš chybí politická odvaha (a peníze?) se do tak náročné akce pustit.
Mám spíš takový pocit, že Škoda Trasportation se neúčastní žádných výběrových řízení, protože se chystá v tichosti zavřít krám. Příští rok má dodat DB 6 souprav loko 109 + tuším 7 patrových vozů, tj 42ks a v tuto chvíli je má tak akorát na papíře. Sankce za nedodání je asi trochu větší než vysouzená na ČD.
Proč by někdo zavíral fungující krám, kterej má na kontě řadu patentů.
Jan Macek, Karel Novák
Pánové, proc mínusy, uklidnete se, nikdo tady vasí Ukrajine neublizuje....
zrovna jsem jim odepisoval. To je tak, když neznalí lezou do těchto diskusí :-)
Divný,že si je nekoupil "nejlepší dopravce".
Proč "peršingy" raději nenahradí zastaralé lokomotivy řady 242 např. na rychlících Plzeň - Brno ? Předpokládám, že jsou dvousystémové.
Nejsou, jedná se o pomalé stejnosměrné...
Myslím, že by měli větší šanci po založení svého DispoLoku a nabízení 109e do pronájmu. Koupit už to asi nikdo nekoupí...
Pardon, tenhle příspěvek měl být jako reakce na příspěvek níže.
Proč se Škoda nepřihlásila do výběrového řízení na dodávku lokomotiv pro CD Cargo? V nabídce mají i nákladní verze jejich lokomotivy 109E. Z mého pohledu už evidentně nemají o výrobu lokomotiv zájem. Nevidím od Škody snahu být konkurence schopný. Třeba pokračovat ve schvalování lokomotiv v dalších zemích, aby mohly nabídnout zákazníkum už schválený produkt, jak to dělá Siemens nebo Bombardier či vyrobit alespoň jednu lokomotivu za učelem testování nebo zapůjčení pro budoucí zákazníky, aby mohli poznat její kvality.
a co když jenom mají jenom maximálně vytížené výrobní kapacity ?
ČD mají 800 lokomotiv To je snad vtip...
A prodávají 23proč neprodají nebo nedají do šrotu aspoň 300 kusů
A čím byste zajistil provoz ?
Spíše je třeba zamyslet se na smysluplností této transakce.
ČD nemají "modré peršinky" řady 362/363 na "dvousystémové" tratě, takže je musí nahrazovat motorovými lokomotivami nebo si je musí pronajímat - světe div se od ČD Cargo. Když se totiž v minulém tisíciletí elektrifikovaly další tratě (Nezamyslice - Brno, Brno - Česká Třebová, Kadaň - Karlovy Vary), tak prostě nikdo neřešil nákup dalších dvousystémových lokomotiv nutných pro provoz na těchto tratích nebo přestavby jednosystémových lokomotiv 163 v rámci předpokládané generální opravy po 12 - 15 letech provozu.
Přestavbu jednosystémových lokomotiv řady 163 na dvousystémové 363.5xx začalo řešit až ČD Cargo ...
Otázka je, proč totéž neudělají mateřské ČD ....
Jj, stara dobra hláška. Hodte persing na Ukrajinu
Správně -Persing, aneb pomsta Reagonova. Jezdil jsem na nich a ze začátku byly hodně poruchové.