Diskuze

Lidí ve vlacích přibývá hlavně díky soukromníkům, ukazují statistiky

Cestujících ve vlacích na české železnici stále přibývá. Růst ale táhnou hlavně soukromí dopravci. Jim počty pasažérů relativně i absolutně rostou podstatně více než státním Českým drahám.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pro dnešek končím přeji všem hezký zbytek dne.

0 0
možnosti

Pro Jeníka Krásu: Jestli to netušíte tak např. i firma Student Agency má odbory. A jinak odbory taky moc nemusím, ale po těch nesmyslech co jste vyplodil by se jich člověk i zastal. Jinak svými řečmi urážíte obyčejné zaměstnance (průvodčí, pokladní) kteří se starají o to aby ČD fungovali. Nebudete tomu věřit, ale najdete jich na ČD dost. Jinak o tom jaké skvělé služby poskytují soukromníci se musím smát. Tam kde jezdí v závazku provozují většinou podobné vlaky jako ČD mimo jiné i vozidla řady 810 které jsou u ČD terčem posměchu. Naopak se zkuste projet na Jizerskohorské železnice kterou vyhráli ČD ve výběrovém řízení nebo v nových InterPanterech na rychlících Olomouc-Břeclav-Brno. Oproti 810 GWTR je to úplně skok do jiného století.

7 2
možnosti
Foto

Je ale smutné, že ČD jsou donuceni k výrazné obrodě vozového parku až na tratích, kde jim reálně hrozilo, že je soukromníci převálcují. Tam, kde si v klidu jezdí bez hrozby soutěže, tak s klidem nasazují 30 let staré trosky.

4 5
možnosti

Skoda, ze na silnicich to stale neni poznat.

Jezdete vlakem, chci volne silnice :-P

0 1
možnosti

dělám co můžu, do práce jezdím denně vlakem ČD

4 1
možnosti

Zamastnavatelé si tam pak do politiky cpou takové ty Dalíky a jemu podobné...

0 0
možnosti

Je otázkou, zda se u soukromníku nejedná spíše o přetažené cestující od ČD díky prodloužení vlaků na Slovensko a ve skutečnosti není větší nárůst u ČD ;-D8-o8-o

1 0
možnosti

Jen by bylo fajn dodat,že soukromníci nejsou jen LE a RJ,že soukromníků v čr v osobní dopravě jezdí na železnici víc.Protože jinak to vypadá jako další PR článek na podporu mistrů Kecala a Paštičkáře...

7 1
možnosti

J27a76n 49S89ů39r30a

29. 12. 2015 10:17

V textu není ani jednou uveden název jediného soukromého dopravce. Mimochodem, ne všichni "soukromí" dopravci jsou skutečně soukromí.

4 0
možnosti

Soukromníci určitě nakopli ČD k vyššímu zájmu o zákazníky, ale na druhou stranu je to jen machrování jednoho spoje (Praha - Ova) vůči tisícům jiným, kam by soukromníci nikdy nešli, třeba Studénka - Štramberk :) až pak by měla srovnání smysl:)

3 3
možnosti

Myslíte, že soukromník by nikdy nešel jezdit linky v rámci ZDO? Že by se nestalo, aby soukromník jezdil na objednávku kraje? Nebo že je to chyba soukromníků, když kraje zadaly desetileté smlouvy bez výběrka rovnou ČD?

3 0
možnosti

J50e37n77d49a 97K89r35á76s16a

29. 12. 2015 9:36

Je zajímavé,jak rozrušení pracovníci z ČD hájí svůj odborářský pelech,který se řídí zásadami ze století páry,doplněné o zkušenosti sovětských železnic ..Rv;-D

2 10
možnosti

Rozrušen jste tady jen vy. Už podle te změti smajlíků.

5 1
možnosti

J65a67n 97L56a67k92o82m32ý

29. 12. 2015 9:24

No a teď je jen otázka, kdy se někdo "nenárodní" vrhne na trať do Brna. Přeci jrn je škoda ty lidi vozit po 60 autobusem, když to jde stejně rychle po kolejích...

3 1
možnosti

zbytečné naděje. Tam se nikdo nevrhne, stejně jako na jiné tratě.

3 0
možnosti

Ano, na Ostravě v celku přibylo, ale věc o které se moc nemluví a kde ubylo a ubývá právě kvůli Ostravě, to jsou OS vlaky na prvním koridoru, konkrétně Pardubice - Třebová... Když kvůli kapacitě a pomalým jede žlutý nebo tramvaj s nějakou tou minutou, čeká se s OS na předjetí a pak ujede přípojný bus, protože čekací splnil a vlak nikde... Proto bych byl rad, jako to je například v PID, že zpožděný rychlík a výše poskakuje za OS do doby vhodné k předjetí tak aby je omezil jeho jízdu... Jestli například trasu 40 minut bus/vlak pojede cestující 40 nebo 2:40 , to je rozdíl, ale pokud do Ostravy dojede o půl hodiny později, skoro nic se neděje, jednak se ta trasa narozdil od první nejezdí každý den do práce a druhak, po třech hodinách v Ove nepoletim hned dál, ale dam si chvilku pauzu...

8 1
možnosti

Je fakt, že řízení stylem "jede prvni ten, co má spozdeni" je občas brnkačka na nervy cestujících ve vlaku, který prozatim spozdeni nemel a nebyl ani zadny objektivni duvod, aby ho nabral. Zvlášť na jednokolejkach.

5 0
možnosti