- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro dnešek končím přeji všem hezký zbytek dne.
Pro Jeníka Krásu: Jestli to netušíte tak např. i firma Student Agency má odbory. A jinak odbory taky moc nemusím, ale po těch nesmyslech co jste vyplodil by se jich člověk i zastal. Jinak svými řečmi urážíte obyčejné zaměstnance (průvodčí, pokladní) kteří se starají o to aby ČD fungovali. Nebudete tomu věřit, ale najdete jich na ČD dost. Jinak o tom jaké skvělé služby poskytují soukromníci se musím smát. Tam kde jezdí v závazku provozují většinou podobné vlaky jako ČD mimo jiné i vozidla řady 810 které jsou u ČD terčem posměchu. Naopak se zkuste projet na Jizerskohorské železnice kterou vyhráli ČD ve výběrovém řízení nebo v nových InterPanterech na rychlících Olomouc-Břeclav-Brno. Oproti 810 GWTR je to úplně skok do jiného století.
Je ale smutné, že ČD jsou donuceni k výrazné obrodě vozového parku až na tratích, kde jim reálně hrozilo, že je soukromníci převálcují. Tam, kde si v klidu jezdí bez hrozby soutěže, tak s klidem nasazují 30 let staré trosky.
Skoda, ze na silnicich to stale neni poznat.
Jezdete vlakem, chci volne silnice
dělám co můžu, do práce jezdím denně vlakem ČD
Zamastnavatelé si tam pak do politiky cpou takové ty Dalíky a jemu podobné...
Je otázkou, zda se u soukromníku nejedná spíše o přetažené cestující od ČD díky prodloužení vlaků na Slovensko a ve skutečnosti není větší nárůst u ČD
Jen by bylo fajn dodat,že soukromníci nejsou jen LE a RJ,že soukromníků v čr v osobní dopravě jezdí na železnici víc.Protože jinak to vypadá jako další PR článek na podporu mistrů Kecala a Paštičkáře...
V textu není ani jednou uveden název jediného soukromého dopravce. Mimochodem, ne všichni "soukromí" dopravci jsou skutečně soukromí.
Soukromníci určitě nakopli ČD k vyššímu zájmu o zákazníky, ale na druhou stranu je to jen machrování jednoho spoje (Praha - Ova) vůči tisícům jiným, kam by soukromníci nikdy nešli, třeba Studénka - Štramberk :) až pak by měla srovnání smysl:)
Myslíte, že soukromník by nikdy nešel jezdit linky v rámci ZDO? Že by se nestalo, aby soukromník jezdil na objednávku kraje? Nebo že je to chyba soukromníků, když kraje zadaly desetileté smlouvy bez výběrka rovnou ČD?
Je zajímavé,jak rozrušení pracovníci z ČD hájí svůj odborářský pelech,který se řídí zásadami ze století páry,doplněné o zkušenosti sovětských železnic ..
Rozrušen jste tady jen vy. Už podle te změti smajlíků.
No a teď je jen otázka, kdy se někdo "nenárodní" vrhne na trať do Brna. Přeci jrn je škoda ty lidi vozit po 60 autobusem, když to jde stejně rychle po kolejích...
zbytečné naděje. Tam se nikdo nevrhne, stejně jako na jiné tratě.
Ano, na Ostravě v celku přibylo, ale věc o které se moc nemluví a kde ubylo a ubývá právě kvůli Ostravě, to jsou OS vlaky na prvním koridoru, konkrétně Pardubice - Třebová... Když kvůli kapacitě a pomalým jede žlutý nebo tramvaj s nějakou tou minutou, čeká se s OS na předjetí a pak ujede přípojný bus, protože čekací splnil a vlak nikde... Proto bych byl rad, jako to je například v PID, že zpožděný rychlík a výše poskakuje za OS do doby vhodné k předjetí tak aby je omezil jeho jízdu... Jestli například trasu 40 minut bus/vlak pojede cestující 40 nebo 2:40 , to je rozdíl, ale pokud do Ostravy dojede o půl hodiny později, skoro nic se neděje, jednak se ta trasa narozdil od první nejezdí každý den do práce a druhak, po třech hodinách v Ove nepoletim hned dál, ale dam si chvilku pauzu...
Je fakt, že řízení stylem "jede prvni ten, co má spozdeni" je občas brnkačka na nervy cestujících ve vlaku, který prozatim spozdeni nemel a nebyl ani zadny objektivni duvod, aby ho nabral. Zvlášť na jednokolejkach.