Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Požár, trhliny, vadné potrubí. Belgické jaderné elektrárny čelí sérii závad

Belgické úřady prodloužily povolení dvěma nejstarším jaderným blokům. Stalo se tak v době, kdy obě tamní elektrárny bojují se sérií závad. Země, která měla původně podobné ambice jako Německo, tak definitivně opustila cestu odklonu od jádra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I94m46r35i47c37h 91S53u45c76h45a77r36s54k70ý 8886883655321

Neviditelná ruka trhu vyřeší vše ;-) a co Né ruka, tak mladí obchodní zástupci, kteří ušetří třeba i na obložení brzd ve firemním autě. :-PRvRvRv

0/0
29.12.2015 10:21

R31o70m17a72n 82N89o93v97a68k 6669271132276

Hendricksová však zdůraznila, že neexistují žádné páky, jak provoz jaderné elektrárny v jiné zemi ukončit.

To je nejen Němcům, ale i Rakušákům trnem v oku

+4/0
28.12.2015 23:44

I69v26o 62Z90d22e35b61o87r66s88k66ý 3643451540381

To by se na Západě stát nemohlo, jenom u nás je takový bordel a šlendrián.

+1/0
28.12.2015 23:11

V84l78a78d86i39m19í31r 96W83a31g63n44e52r 4388335868

Podrobný rozbor situace jaderné energetiky v tomto roce a vůbec je zde: http://www.osel.cz/8611-jaderna-energetika-na-prahu-roku-2016.html

0/0
28.12.2015 21:27

Z28d72e27n17ě20k 90H79o75m62o13l44k63a 6800496185475

Já nevím, ale z čeho chtěji mít lidi tu elektřinu v zásuvkách a následně elektroautičkách? Máme k dispozici vodní, větrnou, solární ty všechny závisí moc na počasí a ne všude je možné je stavět. Pak tu jsou takové ty špinavé tepelné (tedy nejčastěji asi uhlí) a jádro. Bohužel snad jinou formu nikdo nevynalezl.

+11/0
28.12.2015 19:59

M45a65r23t88i86n 39P72i18š48t29o77r68a 8588898196589

Zrovna ta "elektroautička" se mohou, dokonce musí, nabíjet jindy, než když se pak používají. Ten čas lze různě posunovat a sladit s produkcí alternativních elektráren.

0/−5
28.12.2015 20:12

Z43b12y48n91ě27k 46K28o92ř97í12n33e35k 9744663259442

No většina lidí jezdí přes den a v noci by nabíjeli. Jak to jde sladit třeba s FVE?

+4/0
28.12.2015 20:34

M23a25r98t86i25n 43P98i87š10t19o68r90a 8228218276719

Nejlépe tak, že akumulátor vydrží více dnů, ať už proto, že se nepoužije každý den nebo bude mít dostatečnou kapacitu.

0/−4
28.12.2015 21:00

J93a84n 30M78a11c25e29k 3984461302893

Ale současné elektromobily mají kapacitu možná tak na hodinovou jízdu, takže na tu několikadenní si budete muset ještě hoooodně dlouho počkat.

+2/0
28.12.2015 23:41

T84o16m47á43š 80V13r43á54b42e90l 8320434983124

Vyřadit z provozu všechny jaderné elektrárny je velmi obtížné, ale prosadit výstavbu nových jaderných elektráren u veřejnosti je stále obtížnější a tak se v provozu musí udržovat staré jaderné elektrárny a to považuju za největší riziko

+14/0
28.12.2015 19:41

J59a91n 18P76e36k79a 5853833603

Němci se chovají nepochopitelně ve stále více otázkách.

+19/0
28.12.2015 19:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.