- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V článku chybí revitalizace trati Zastávka u Brna - Okříšky, která měla být zahájena v polovině roku 2016 (viz mj. plán výluk pro rok 2016).
Pane Sůro, Zábřeh - Jeseník fiasko? Oni tu rekonstrukci nedokončili? Celé léto byla výluka na trati a jezdilo se autobusy - takže to nedopadlo? Co tam teda dělali?
A jak byste to jinak nazval? Udělal se sice kus tratě dole, ale hlavní část trasy, kterou měla na starost maďarská firma, se nezměnil. Autobusy jezdily prakticky zbytečně a byl jsem z toho v říjnu při cestě z Brna do Jeseníku "nadšený", řidiči jezdili jak draci, málem mi bylo špatně...
Sranda, sdružení obcí (Šumperk - Kouty) zdá se dokáže za cca 20 mil/ km trať zabezpečit, elektrifikovat, vyměnit svršek a spodek, vyměnit vyhybky.
400 mil za 19 km. Kdyby se jim povedlo přiblížit průměru 50 km/h bylo by to super.
SŽDC za 65 mil/km pouze výměna svršku, spodku, řízení, zabezpečení + pár nesmyslných podchodů, ale již bez podstatné elektrifikace (cca 900 mil za 14 km Frýdlant nad Ostravicí - Frenštát)
A k tomu by se mělo připočítat 450 mil za převážně podchody Frýdlant nad Ostravicí. Tedy cca 90 mil / km za repas jednokolejné tratě bez elektrifikace v původní stopě. sdružení 20.
Rychlostní průměr donedávna 33 km/h. Uvidíme nakolik se zvedne.
Před 10 lety 300mega za stanici Frýdek Místek (podchody a spol) bez vlivu na rychlost tratě. Pak 10 let nic.
jakkoliv si o efektivitě SŽDC a spol. nedělám žádné iluze, tak podle mě srovnáváte nesrovnatelné.
cenu rekonstrukce určitě výrazně zvyšují právě ty 'nesmyslné podchody' a dost možná i mnoho dalších prací mimo vlastní dráhu - na nádražích apod. pokud se do Koutů opravdu jen modernizovala dráha a v zastávkách předláždila nástupiště (toliko pár desítek metrů v každé zastávce) a vyměnily plechové budky, tak to opravdu je levnější.
pane Sůra prosím kdy je ta celozávodní dovolená ve Škodě Auto??? tahle informace 'běžnému cestujícímu' moc neřekne
práce na dalším úseku Olbramovice-Chotoviny?? Nebyl náhodou už tento úsek slavnostně dokončen v listopadu loňského roku?
Asi se myslí Olbramovice - Votice ne?
Praha - Liberec, 56 km/h , vlakem, totální průser železnice, krajské město a hlavní město.. ble
No jo, to je pravda. Ale trasování moc rychlejší jízdu nedovolí, jen než se dostane vlak z Liberec do Turnova...
ee sorry 55 km/h , Liberec-Pardubice spojení dvou krajských měst, ostuda železniční dopravy v ČR
Spojení Pardubice - Liberec busem nejrychlejší spojení 48,8 km/h, ostuda silniční dopravy v ČR
několik miliard korun, mnoho hodin výluk, výsledek Liberec-Pardubice zrychlení o 4 min., cestovní rychlost 65 km/h.. středověk, SDŽ tunel na peníze, kde nic tu nic
na jednokolejné trati s poměrně silným provozem prostě nemůžete každé zvýšení traťové rychlosti přímo přenést do jízdních dob