- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kde konkretne se na D1 bude teda modernizovat se clovek nedozvi, to je zas clanek jak pod na me z boku.
Hlavne, ze je tam tabulka o zeleznici, ktera je vetsine lidi ukradena.
To teda není. Je na ní vidět, jak nekoncepčně ministerstvo pracuje. Rozumné investice jsou vyrovnané vzhledem k jednotlivým rokům. Ve zmatku který ministerstvo vytváří není možné do budoucna s ničím počítat nebo plánovat.
Tento rok budou dálniční známky a výběr mýtného na D1 výsměchem řidičům .
Zlaté části minulosti, kdy se nemusely oprvovat dálnice ani silnice, nyí je to jen žádost podnikatelů, kteří vydělávají miliardy a hlavně okrádají celý stát. Měly by se taky zrušit kamiony na silnicích, které je poškozují a ničí.
Když se v minulosti neopravovaly, musí se opravit nyní.
Zase 4 desetikilometrove uzavirky D1, kde na 40 kilometrech budou dohromady 3 pracovnici?
S realnou prumernou rychlosti to uz nebude ani rychlostni silnice
to jsou ale hloupý řeči. Po D1 jezdím několikrát týdně a v uzavírkách bylo vždycky hodně napilno.
Nebudu uživatelem D35, takže si neohřívám vlastní polívčičku, ale nedokončení tohoto paralelního spoje obou konců republiky je dle mého názoru největší problém naší dálniční sítě. Tím nechci snižovat význam ostatních potřebných spojení (např. D3, D11, ...).
Tam je problém politický, ne finanční.
Než se Pardubický kraj rozhoupal k tomu, aby určil, kudy D35 na jeho území vlastně půjde, uplynulo snad 15 let.
podívejte se na mapu intenzit dopravy a dojde Vám, proč nic
Jak to tedy bude se stavbami, které se loni měly dělat, ale už nezbyly kapacity? Hlavně s Jeseníkem
To je tezke - bud nejsou penize, nebo nejsou stavbari. Ale bohuzel, RSD je vzdycky - a dokud je RSD, nebudou silnice
Nechápu, proč se staví nové silnice, když nejsou prostředky na údržbu a opravy ani těch stávajících. Je to ekonomická časovaná bomba.
Jenže to bude starost až dalších vlád, tihle aktuální koblížkáři se budou jen prsit, jak za ně byla budována infrastruktura (že se z toho jedna třetina rozkradla na předražených zakázkách a druhá třetina na materiálu na samotné stavbě a že nemají ani ponětí o tom, jak a za co to budou opravovat, to českého politika nezajímá).
Letos se má stavět cca 200 km nových dálnic, do článku vypíšou pouze 3 z nich (D48, D3 a D8) o celkové délce cca 70 km (24 + 30,5 + 16). Samozřejmě vynechávám modernizaci D1.
A u toho tabulky jak hrom pouze o železnici. To nešlo vypsat letos nově stavěné dálnice také do tabulky? Co třeba D6, nebo silnice č.43 a 52?
Tady jsou vypsáný všechny úseky http://www.ceskedalnice.cz/dalnicni-sit/ve-stavbe.
A v kterém století se začne stavět R35 ( nyní opět D35 ), jenom lžou a lžou.
Pátrám zase, jak to vypadá s D11 (a tedy R11).
Rád se dočítám o rekordních investicích - a v reálu pak vidím výstavbu 3km silnice na rovině v polích, která bude trvat 3 roky.