Diskuze

Kde se bude stavět: D1 čeká více uzavírek, výluk na kolejích ubude

Pokud v pomyslném souboji železnic a silnic loni vyhrála rekordní výstavba na kolejích, letos bude mít hlavní slovo asfalt a beton. Řidiče čeká na hlavní dopravní tepně D1 dvojnásobné množství oprav - letos se začne s pracemi na šesti úsecích. Oproti tomu do staveb na železnici proudí méně peněz a bude tak i méně výluk.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

A kde konkretne se na D1 bude teda modernizovat se clovek nedozvi, to je zas clanek jak pod na me z boku.

Hlavne, ze je tam tabulka o zeleznici, ktera je vetsine lidi ukradena.

2 4
možnosti
JD

To teda není. Je na ní vidět, jak nekoncepčně ministerstvo pracuje. Rozumné investice jsou vyrovnané vzhledem k jednotlivým rokům. Ve zmatku který ministerstvo vytváří není možné do budoucna s ničím počítat nebo plánovat.

2 0
možnosti
LP

Tento rok budou dálniční známky a výběr mýtného na D1 výsměchem řidičům .

0 0
možnosti
VV

Zlaté části minulosti, kdy se nemusely oprvovat dálnice ani silnice, nyí je to jen žádost podnikatelů, kteří vydělávají miliardy a hlavně okrádají celý stát. Měly by se taky zrušit kamiony na silnicích, které je poškozují a ničí.[>-]Rv[>-]Rv[>-]Rv

0 7
možnosti
VH

Když se v minulosti neopravovaly, musí se opravit nyní.

3 1
možnosti
MH

Zase 4 desetikilometrove uzavirky D1, kde na 40 kilometrech budou dohromady 3 pracovnici?8-o:-P

S realnou prumernou rychlosti to uz nebude ani rychlostni silnice:-/

2 3
možnosti
MK

to jsou ale hloupý řeči. Po D1 jezdím několikrát týdně a v uzavírkách bylo vždycky hodně napilno.

5 0
možnosti
JK

J73a40n 82K93o16s50t85k55a

5. 1. 2016 9:40

Nebudu uživatelem D35, takže si neohřívám vlastní polívčičku, ale nedokončení tohoto paralelního spoje obou konců republiky je dle mého názoru největší problém naší dálniční sítě. Tím nechci snižovat význam ostatních potřebných spojení (např. D3, D11, ...).

9 0
možnosti
MK

Tam je problém politický, ne finanční.

Než se Pardubický kraj rozhoupal k tomu, aby určil, kudy D35 na jeho území vlastně půjde, uplynulo snad 15 let.

3 0
možnosti
MT
TA

podívejte se na mapu intenzit dopravy a dojde Vám, proč nic

0 0
možnosti
PN

Jak to tedy bude se stavbami, které se loni měly dělat, ale už nezbyly kapacity? Hlavně s Jeseníkem

0 0
možnosti
MH

To je tezke - bud nejsou penize, nebo nejsou stavbari. Ale bohuzel, RSD je vzdycky - a dokud je RSD, nebudou silnice:-/

0 0
možnosti

Nechápu, proč se staví nové silnice, když nejsou prostředky na údržbu a opravy ani těch stávajících. Je to ekonomická časovaná bomba.

2 7
možnosti
JH

J89a45n 59H81á84l72a

5. 1. 2016 8:59

Jenže to bude starost až dalších vlád, tihle aktuální koblížkáři se budou jen prsit, jak za ně byla budována infrastruktura (že se z toho jedna třetina rozkradla na předražených zakázkách a druhá třetina na materiálu na samotné stavbě a že nemají ani ponětí o tom, jak a za co to budou opravovat, to českého politika nezajímá).

2 3
možnosti
AN

Letos se má stavět cca 200 km nových dálnic, do článku vypíšou pouze 3 z nich (D48, D3 a D8) o celkové délce cca 70 km (24 + 30,5 + 16). Samozřejmě vynechávám modernizaci D1.

A u toho tabulky jak hrom pouze o železnici. To nešlo vypsat letos nově stavěné dálnice také do tabulky? Co třeba D6, nebo silnice č.43 a 52?

12 2
možnosti
JV

A v kterém století se začne stavět R35 ( nyní opět D35 ), jenom lžou a lžou.

12 1
možnosti
PV

Pátrám zase, jak to vypadá s D11 (a tedy R11).

Rád se dočítám o rekordních investicích - a v reálu pak vidím výstavbu 3km silnice na rovině v polích, která bude trvat 3 roky.

3 0
možnosti