Diskuze

Akční letáky zabírají více u žen. Kvalita nerozhoduje, důležitá je sleva

Raději máslo vyrobené v zahraničí, nebo dražší české? To je dilema, které čeští zákazníci příliš neřeší. Většinou totiž rozhoduje banální fakt: zda se zboží nachází v akčním letáku. Ne podle své chuti, ale podle slevy se při nákupech řídí 68 procent lidí. Slevy jsou podle průzkumu společnosti GfK důležitějším vodítkem hlavně pro ženy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejvíce mě baví to když žena koupí to haraburdí ve slevě a pak hledá někoho kdo by to snědl ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

No já letáky nečtu, ale pokud mám koupit zlevněné zboží tzv. "v akci" tak mě hlavně zajímá, proč ho lidi za původní cenu nechtěli.

Často zjistím, že ho nechci ani zadarmo.

1 0
možnosti

Burani no, hlavne ze je to levny at jsou to treba sesrotovany kuze.

0 0
možnosti

Pokud berete minimální mzdu nebo lehce nad (což je v některých regionech u mnoha oborů naprosto běžné) tak vám nic jiného než nakupování podle letáků nezbývá. A pak se někdo diví že Češi nakupují levné výrobky z Polska a podobně. Co si z tohohle platu můžeme dovolit? Pak mě vždy dokáže vytočit nějakej chytrák v televizi který tvrdí ať ty levné výrobky nekupujeme, že když je nikdo nebude kupovat, tak se nebudou prodávat.

0 0
možnosti

Mě nejvíce deptá, že když potřebuji koupit nějakou drobnost v Penny, vedle kterého bydlím, musím zkontrolovat, jestli to náhodou není v akci - odpoledne nejde koupit... Navíc, jako bonus - když dají do akce máslo - tak všechny druhy, mléko - trvanlivé i normální...vajíčka - v platech, po deseti, po šesti.. není ani jedno :-(

1 0
možnosti

J63a84n 84F21r48o41l22í88k

6. 1. 2016 15:07

Když u nás jednou za uherský rok zabloudím do Penny připadám si jako ve vetešnictví. Takový nepořádek aby pohledal (Brno-Slatina).

4 1
možnosti

Pominu-li, že většinou chodí nakupovat ženy, a tudíž na ně tím pádem asi i víc "zabírá"leták, tak opět se tu nabízí otázka, zda skutečně rozhoduje sleva (resp. o kolik procent je jako sleva napsáno), nebo zda rozhoduje cena po (někdy údajné) slevě.

Nebudu tu tvrdit, že nenakupuju zboží, které je v akci. Nakupuju ho, protože nejsem tak bohatá, abych mohla podporovat nenažrané markety, které první cenu přepálí, aby ji mohly následně na týden dát do akce na rozumnou úroveň. Je ale fakt, že nenakupuju podle letáku, protože patříme mezi těch údajných 17 % lidí, co letáky do schránky nechtějí.

P. S.: Opět je tu článek obsahující dvakrát "přežvejkané" výsledky výzkumu, opět tu nejsou výzkumné otázky a graf(y) znázorňující procentuální zastoupení odpovědí (nebo aspoň jenom procenta), případně alespoň odkaz na něj, pokud existuje!

3 2
možnosti

já na letáky nedám dopustit - králíkovi a andulákovi do klecí.. a na loupání zeleniny jsou nenahraditelné :D

2 0
možnosti

Raději máslo vyrobené v zahraničí nebo dražší české? Je to dražší české kvalitnější?

0 0
možnosti

Jo akce....sice ne potravina, ale nedavno když byly velké vánoční slevy v ALZE...mimochodem ten zelenej mužíček s tak nepříjemným hlasem v reklamách je opravdu mi hodně protivnej.....tak byla velká sleva na různé zboží. Čirou náhodou jsem v listopadu sháněl grafickou kartu a v alze jí měli za cca 9.900,-. Pak přišlo slevové období a a najednou karta stála 9.850,- ale přeškrtnuto 11.300,-..:D tak jsem se jim hodně zasmál...:D podvodníci....ale ovčan na to skočí...

2 0
možnosti

po té masáži, která hýbe internetem.. a v době srovnávačů snad už ne.....

0 0
možnosti

dobré jsou předvánoční akce v Bille - ořechy mají výrazně vystavené a označené AKCE, ale cena je stejná jako celý rok. Otiskli je totiž v neslevovém letáku Delikatesy, tak je to zkrátka už AKCE ;-D

0 0
možnosti