- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trochu off-topic... Ten obrázek A380 nad SYD je sice hezoučký, ale je to pochopitelně fotomontáž. Pujceno z webu Qantasu, kdy s tím vyšli tuším u příležitosti 90ti leteho výročí.
v breznu 2013 u prilezitosti zahajeni partnerstvi Qantasu a Emirates,
2x A380tky, jedna patrici Qantasu a jedna Emirates provedly prelet pres Sydney ve formaci. Fotografovalo se ze vsech stran i z jednoho letadla na druhe.
http://www.ausbt.com.au/stunning-photos-qantas-emirates-airbus-a380s-fly-over-sydney-harbour
Je fajn, že ČSA mají 7 hvězd, jenže to si koupíte letenku s ČSA a pak koukáte, že letíte právě s tím Travel Servisem. Asi před měsícem se mi to stalo na lince do Amsterodamu a tak tvrdé přistání jsem ještě nezažil, pár lidí dokonce vykřiklo a já se jen divil, že se neurval podvozek. Přitom počasí bylo úplně klidné. Takže se těm pěti hvězdám u Travelu vůbec nedivím. Zlaté české ručičky.
A jejda, zase jeden expert, co pozná bezpečnost letecké společnosti, podle jednoho přistání. Smekám nad vámi.
Musím říct, že cestování s Qantas do Sydney bylo fakt příjemné. V 747 jsme se mohli v klidu natáhnout v zadní části paluby a servis byl také špičkový. Vím, že to nemá nic společného s bezpečností, ale předpokládám, že jaký je přístup k pasažérům takový bude přístup i k bezpečnosti letu. A v době, kdy jsem letěl do Sydney, to byly také aerolinky na prvním místě.
Kdy to bylo?
Co se týče komfortu, tak tam Quantas na špičce nejsou.
Po klidném období bez katastrof vždycky přijde nějaká hodně drsná a šokující.
Spíš bych se pomalu začínal bát něčeho velkého.
Qantas mel 3 velke nehody
1) pristani na trave - sjel z ranveje pri pristani v tropicke bource v Bangkoku nekdy v 1999
2) vybuch kyslikoveho cylindru, ktery zpusobil diru v trupu velkou asi jako osobni auto - emergencni pristani v Manille cervenec 2008
3)vybuch v motoru Trent 900 na A380, vyrobce Rolls Royce, ktery zpusobil katastroficke problemy pro dalsi systemy a jen tak tak neudelal diru do trupu.
Stalo se to kratce po startu ze Singapore, listopad 2010 = vyrobcova chyba, ktera mela za nasledek docasne odstaveni vsech A380 s timto typem motoru (tehdy Qantas, Singapore Airlines, Lufthansa)
Co je to za blábol? Proč se do toho ratingu například počítá, jestli je "EU Allowed" To fakt nějakýmu asijskýmu lowcostu může být celkem ukradený...
ze by to bylo tim, ze EU allowed znamena automaticky prisnejsi bezpecnostni podminky
Obdivuhodné, jak je létání bezpečné. Nebýt těch dvou katastrov so zapříčinili choré hlavy, byl by to až neskutečný výsledek.
..a někoho udivuje, že Travel Servis dopadl, jak dopadl? Ta firma vidí jen a jen peníze na kontě..servis a vše kolem péče o klienty je ubohost a zrcadlo monopolu, který mají...
V čem spočívá ten monopol? Jediné co mě napadá je nějak spjaté s Ruzyní. Jinak nic.