- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Které se ještě se ziskem prodají v třetích zemích.Tak vo co go.
já mám pocit, že redaktorem iDnes se stal mistr Yoda, nikdo jiný by to takhle nenapsal: Šéf VW: Změny po skandálu trvat až tři roky
Jedinou možností je, aby se evropská komise opřela do amerických značek Ford, Chevrolet, GM (Opel). Vytasit se pár likvidačními rozsudky, vracení plných kupních cen po 5-ti letech ježdění je absurdita hodná amerického nesmyslu zvaného právo
A Ford, Chevrolet, GM (Opel) v Evropě taky podvádí? Uvádí tyto značky zákazníky v omyl? Montují do svých vozidel tajný software, který až 40 krát sníží hodnoty dusíku pří měření emisí? NE. Rozumíte?
Diesel nepatří masově do osobaku. Komerční vozidla, prosím. Smrdi to a nedá se to dýchat. Chudaci chodci. Nechapu, proč evropsky výrobci diesely zavedli, celém svet jezdí na benzin a ma na něj menší daň.
Euro 5 - 6, za tím se dá už v klidu jet ...
Takže zlevní výrobu a už z dnešních sra...ek budou ještě větší, aby mělo VW vyšší zisky
Spis zastaví vývoj a budou mrskat mqb do skonání věků
Nekupujte zboží z USA, to je jediná odpověď na tuhle ochranu vlastních výrobců. Navrhuji ještě plně zveřejnit a žalovat ostatní výrobce s nesouladem v hodnotách emisí v technické specifikaci versus realita.
Myslím, že většina z nás tento bojkot skutečně dodržuje a kupuje zboží téměř výhradně z Číny. Jen jsme nevěděli, že se jedná o bojkot.
Můžou si za to sami, odporna diesel lobby
Ty jo, 115 000 levných ojetin z USA. Z toho budou mít v AAA vlhký sny
Vidite, docela by mne zajimal dalsi osud takto zpetne vykoupenych vozu. Ze by export do rozvojovych zemi a jede se nanovo?