- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nez si koupit korejsky krap tak si radeji zajdu do acek pro Mercedesa
Srovnání zabralo, ukázalo se, že Hyundai je o třídu horší než Škoda.
...a v čem je horší? Já vím, oktávka má větší kufr, to je pravda...ale zajímavé je, že všichni ten větší kufr vozí pořád prázdný! ...Ale co kdyby ho někdy přeci jen potřebovali, že? Proč si nepřiplatit min. 100.000 za asi 80l kufru navíc!
Problém je korejský barok, okoukaný v Bavorsku. Škoda není sice výrazně lepší, i korejské motory atd už mají úroveň, ale Škoda je mnohem střízlivější, je z ní lépe vidět na silnici a okolí a nakonec si lidi koupí to, na co mají servis za rohem. A nemusí to být autorizovaná Škoda, u nás je v okolí několik neznačkových servisů, které to umí stejně za nižší cenu.
Chybí nám tady Jenda Krása. Ten Hyunday vychvaluje.
Tak co Korejci, jak dlouho tam bude Vošického trpět
Každý obchodník se základním kurzem ví, že pomlouváním konkurence si obchod nezajistí.
souhlas byl to ubohej krok
Hyundai měl tragickou reklamu a problémy s českým zastoupením, to se dalo čekat že budou problémy. Korejci by měli vyměnit marketingové oddělení.
Bylo na čase, u nás v práci se koupilo poslední auto v roce 2009 a to přišlo jen jedno od té doby nic, až vloni přišlo asi 10 aut na obměnu. Bylo načase auta najedo přes 300000km a víc v servisech než na cestách
CO V ČLÁNKU CHYBÍ: 170.000 aut bylo nakoupeno firmami, což znamená nižší odvod daní z příjmů a vratky DPH a jen 60.000 aut koupili nepodnikající občané, kteří si daně z příjmů krátit nemohou a DPH platit musí.
A proc by toto melo v clanku byt? Je primarne o pocte vozu prodanych na ceslkem trhu, nikoliv kategorii zakazniku a danove uznatelnych nakladech.
Pokud tento trend zůstane zachován, tak jen dobře. Zatím, zdá se, skandál s emisemi u dieselů prodeje neovlivnil. Rovněž v Německu si VW stojí soildně.
Německý expert Dömhofer radí VW, aby v USA prodávali raději Škodovky, tím by získali větší podíl na trhu.