Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další Ťokův problém. ÚOHS zrušil smlouvu s Deloitte na mýtné poradce

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) zrušil poradenskou smlouvu ministerstva dopravy Dana Ťoka s firmou Deloitte Advisory. Navíc Ťokův úřad pokutoval čtvrt milionem korun. Serveru iDNES.cz to potvrdil mluvčí ÚOHS Martin Švanda. Ministr s rozhodnutím nesouhlasí a podá proti němu rozklad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D42a60v13i89d 74R26y49c82h90e98t61s69k48ý 9216541550710

Naprosto zbytečný člověk, který udržuje dojem činnosti klasickým dupáním po mlčící většině řidičů - zvýšit pokuty, zvýšit body, nakoupit neoznačená auta fízlům, radary a měřit na dálnicích jako statisticky nebezpečnějších komunikacích.

+1/0
8.2.2016 17:34

J34a49n 84S20e43v69e71r88i24n 1726381976985

Nebylo by mozne toho cloveka nejakym zpusobem zakazat? Postavit Toka mimo zákon by společnosti nejspis prospelo ... ;-D

+8/0
7.1.2016 20:17

J24o30h19a32n 90Z23i32n31g47e10l 7282974333431

Nevíte někdo, kde je Kheil? Že by k tomu mohl něco říct.

+1/0
7.1.2016 19:58

M78a71r40t61i67n 95B16r75e52j89c35h31a 3274420282841

No poslední dobou o něm není slyšet. Asi mají na PR Agrofertu nějaké školení;-)

+2/0
7.1.2016 20:34

J11o75h53a91n 98Z46i48n39g87e62l 7422494133111

Ťok je zralej na výměnu už dlouho. Pražskej okruh se odkládá, protože MD neprojednalo za 9 měsíců EIAQ. Dálnice na Rakousko se odkládá, protože není připravena. Mýtné se odkládá, protože nebylo vypsáno VŘ... a dalo by se pokračovat. Co pro toho Babiše dělá, že ho tam furt drží? Nedělám si iluze, že by ho odvolal Bohouš.

+11/0
7.1.2016 19:57

J84i91ř44í 45D37v20o52ř42á76k 5395139180538

Když jsem koncem roku 2014 napsal , že pustili lišku do kurníku , to bylo mínusů.

+7/0
7.1.2016 19:53

M65a42r65t90i15n 87B29r25e26j31c78h50a 3784340902311

Já začínám mít pocit, že těch lišek v kurnících je v případě ANO, více.

+2/0
7.1.2016 20:36

K79a43r73e36l 49W87a50t39z81k96o 9896737587436

Víc než slepic. ;-D

+4/0
7.1.2016 20:53

J73i54ř96í 50B43l25a80ž68e75k 2237657864417

Ten Ťok je ťuk. Babišova vláda je tam dva roky, ale mohou za to předchozí vlády.;-D

+5/0
7.1.2016 19:08

K27a50r54e59l 68W44a27t26z53k25o 9616337897386

Jsem zvědavej co budou dělat až skončí smlouva s Kapsch, když nestihnou sehnat jiného provozovatele. Buď zůstane systém nefunkční a to bude velkej problém, nebo podepíšou narychlo s Kapsch novou smlouvu za velmi nevýhodných podmínek. V každém případě to zase bude stát zbytečně fůru peněz. ;-O

+1/0
7.1.2016 18:22

J50a67n 87P12o87k81o95r95n57ý 1343459320923

Za B je správně. Evidentně se dělá vše, aby to zrovna takhle bylo.Rv

+4/0
7.1.2016 18:57

K34a17r80e62l 68W41a13t42z40k92o 9326137367936

A zase ,,výmluva" proč se budou muset zvýšit poplatky. Nechápu, když už ten systém funguje a zdá se že dobře, proč to neudělají lak to mají na Slovensku. Úspora za tištění známek a s tím spojenou administrativu, řidič si během chvilky vyřídí potřebné přes internet, a poliši nemusí stát na dálnici s dalekohledem.

0/0
7.1.2016 20:51

K76a56r10e80l 88W20a34t51z28k18o 9346637977586

* jak

0/0
7.1.2016 20:52

J31i53ř95í 34E33r21b34e91n 1463434976637

Protoze ministersti urednici by TED meli moc prace a POTOM by zase nemohli vykazovat cinnost.

+1/0
7.1.2016 21:59

P57e35t18r 36H94o78r83á54k 1129293109334

Bez výběrového řízení?

0/0
7.1.2016 22:56

P63e43t81r 98R64u62m54p43l77i14k 4829197489353

Cross Zlín zastupuje kapsch nebo dělá a spravuje ty mýtné brány?

0/0
7.1.2016 17:40

Z77d13e81n51ě64k 63G47l89a55s 7768268198805

Job pro hospodářskou kriminálku, jak to smrdí.

+7/0
7.1.2016 16:45

J39i83ř23í 14E28r34b95e10n 1683774516927

Dalsi zarez do pazby zabetonovanych ministerskych uredniku a dalsi dukaz, ze ministri dopravy v poslednich 20 letech jsou jen loutky bez realnych pravomoci...

+3/−1
7.1.2016 16:38

M81i79c53h30a78l 30P34a27v55l53á16t 9503303764459

Bez pravomoci? Vzdyt amatersky mafian z obskurni partaje uspesne zpomalil vystavbu dalnicni site v CR minimalne o 4 roky. Pravomoci az dost. Ale schopnosti a moralky pramalo!

+6/0
7.1.2016 17:12

J69i26ř52í 36E31r47b52e72n 1143934896787

Bez REALNYCH pravomoci. Rozhoduji urednici, kdy a co daji k podpisu, ci zdrzi hodne a co zdrzi jeste vic. Ta obdivuhodna akceneschopnost ministerstva ve veci zeleznicni strategie, dopravni koncepce, vodnich cest, ale i legislativni upravy registrace vozidel ci silnicniho provozu je fakt dukazem, ze s tim uradem nehne nikdo. Ani vyzrany, ani hubeny, ani pistolnik, ani lenoch, ani starej, ani mladej, ani podnikatel, ani urednik... ;-(

0/0
7.1.2016 21:57
Foto

T39o76m44á13š 10D71v81o66ř46á34k 7965956847631

To je taky "odborník", nekecá a maká:-):-):-)

+7/0
7.1.2016 16:35

M39i17c62h97a56l 59P40a51v34l24á70t 9433373794269

Takze co melo byt reseno silami zamestnancu MD, to bylo nezakonnym zpusobem zadano externi firme? (To vse pote, co ministr svou nekompetenci reseni veci zpomalil.) Vzdyt ti sasci na kritice takoveho chovani staveli celou predvolebni propagandu! :o)

+1/0
7.1.2016 16:35

P84e40t54r 36K41o24l38á15ř 2268757724871

Každému muselo být jasné, že Ťok pokračuje ve svých praktikách ze Skansky, jen v opačném gardu ...

+4/0
7.1.2016 16:13

J58a16n 12H34e51l67l19e30r 9638815256

inu, odbornik Tok ;-€

+3/0
7.1.2016 15:45

P91e66t78r 46H92o78r84á11k 1479393659184

Takže ÚOHS nezpochybňuje, že se jedná o naléhavý případ, jen to ministerstvo podle nich pozdě řeší. Tím ovšem způsobují úmyslně české republice škodu, protože musí jasně vědět, že to jinak ministerstvo dopravy nemůže stihnout a že se to bude muset dát kapschi, nebo nevybírat mýto vůbec. Každý měsíc nevýběru přitom stojí 50 milionů, smlouva byla na hodnotu 58 milionů. Tak nevím, ale někdo je tady úplně vedle.

+3/−4
7.1.2016 15:33

P22e64t39r 36H50o25r78á56k 1809793869524

Opravuji denně stojí nevýběr 50 milionů.

+1/0
7.1.2016 15:35

M91a28r22e46k 91Š69e69s94t31á57k 4395431746441

Mělo by to zabraňovat tomu, že to nechají úředníci úmyslně vyhnít a pak to zadají kamarádům...

+10/−1
7.1.2016 15:38

R90o22m47a90n 71K49o29r49e92c 9226852372818

Koukám, že ANOnista Kheil dá klidně mínus i za tohle. K smíchu.

+1/0
7.1.2016 15:47

P79e47t13r 68H21o85r91á92k 1109593729634

Tak potrestáme viníky, ale nezasekneme si úmyslně sami sekeru do státní kasy, když to lze ještě řešit jinak s mnohem menšími ztrátami.

0/0
7.1.2016 18:26

J54a69n 94H23e89l17l10e91r 9758805866

Naléhavý případ, který ministerstvo a ministr sami způsobili ... výborně ...

+9/0
7.1.2016 15:45

R44o43m88a24n 12K72o77r28e34c 9156412872258

Pokud úřednící řeší nějakou věc tak dlouho a svou nekompetentností to dovedou až do stávající situace, jde o jejich neschopnost, nikoli o naléhavý případ a za případné ztráty bude moci ministerstvo. To, že to dohnali až sem neznamená, že mají používat nestandardní prostředky k řešení, protože pak by úředník do podobného režimu dokázal dostat cokoli.

Bude jen dobře, když bude vidět, kolik toho ANO podělalo i přes velkohubá prohlášení neagenta Babiše. Ale třeba najdou nějaké další zdroje v ČNB, nebo to vyrovnají centrálním nákupem kancelářského papíru...

+3/−1
7.1.2016 15:50

J82a53n 69S32ů87r52a 4965223863272

Úmyslnou škodu ČR způsobují ti, kteří svoji neschopností dovedli soutěž na mýto do tohoto stavu.

+11/0
7.1.2016 16:08

M18a94r58e53k 79Š31e77s36t88á13k 4665251336771

Kozel zahradníkem a pak to takhle dopadá...

+4/−2
7.1.2016 15:31

J90a36n 81H53e39l48l37e17r 9968175626

no, kozel ... b 1 b je to .

+7/0
7.1.2016 15:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.