- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měli by začít mizet i u nás.Každý z nich přišel k majetku neregulerně.
Většina čínských milionářů a miliardářů vznikla ze stranických funkcionářů, kteří si státní podnik trochu přizpůsobili vlastním potřebám. Čínský kapitalismus má kořeny v korupci. Kořeny nelze vyrvat tak, aby strom zůstal stát, to je prostě nemožné.
Jenže čína trestá korupci tak, že náhodně vylosuje z davu člověka a toho popraví. O nějaké spravedlnosti nebo faktech či dokonce nezávislém soudním řízení si tam lidé mohou jen nechat zdát...
Asi jste znalkyně čínských poměrů, pokud by občas i u nás vytáhli z davu člověka-miliardáře a toho proklepli, ostatní by si dávali víc pozor. Na čínském přístupu vidím jen samá pozitiva...
Bursík by se měl pověst na tibetskou vlajku, protože v Číně nejsou lidská práva, když se tam nesmí svobodně krást!
Možná ho zatížili mrakodrapem na kořeni nosu.
Jako protikorupční opatření navýsost účinné, zvlášt když už toho na mocipány ví příliš mnoho.
sice účinné, ale problém je v tom, že potká člověka náhodně vybraného z davu, zda neco a případně co spáchal se v číně neřeší..
V Číně se především záhadně miliardáři objevili... Ostatně to i u nás... Ráno se probudí a zjistí že mu patří doly, hutě.....Takže když by jich pár mělo zmizet, tak žádná škoda by jich nebyla.
Stejne nejvetsi hnus, ktery podporujeme i my vsichni, je ten, ze se u nas prodavaji veci z Ciny vyrobene levnou pracovni silou.. I ty pitomy jahody v konzerve jsou z Ciny.. A kolik se tou prepravou spotrebuje ropy..Fakt vymysl 20.stoleti..:((
Prodávám motorky z Číny. Raději bych naše, což jsem také ke své škodě také kdysi činil. Jenže Kikina s Veškrnou nepřivedli národ k přičinění a pracovitosti, ale k marnosti, zlodějnám a neskutečné korupci. Takže jsme dnes výrobna pro cizí společnosti a stejně tak jako konzumenti a zákazníci těch schopnějších. V devadesátých letech jsme měli na poli motocyklů podobnou výchozí pozici jako tehdy Čína, kde s motorkami prakticky začínali. My jsme na rozdíl od nich měli tradici a slavné značky, kdysi největšího světového výrobce. Dnes nemáme nic a Čína je motocyklovou velmocí a dnes díky spolupráci s japonskými značkami umí vyrobit to, o čem se nám dnes ani nesní. Jenže to chtělo tehdy v roce 89 si utáhnout opasky a dělat za málo od rána do večera, dokud nedoženeme ztrátu za vyspělejším světem kde by jsme se chtěli prosadit.