Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA hlásí po šesti letech nábor. Přijmou piloty, letušky i stevardy

České aerolinie v posledních letech propustily tisíce zaměstnanců. Nyní firma hodlá začít nabírat nové lidi, konkrétně piloty. Letuškám a stevardům společnost zatím nabídne dohodu o provedení práce. Nábor zaměstnanců souvisí s plány ČSA na letní sezonu a výhledově také na další zimu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68a85r30t76i66n 24S34e76d14o38n58a 2485686226619

Tento nabor je pruhledny at to boli. Hledaji levnejsi lidi nez ty co maji, s ohledem na fakt jak se zamestnanci CSA jedna a jake podminky nabizi jenom zoufalec by se na inzerat ozval.

+1/0
12.1.2016 20:17

M24a90r88t89i36n 75V67a61n19ě82k 9264527602413

V pořádku, je třeba optimalizovat vstupy. O drahou prac.sílu nikdo nestojí.

+1/0
12.1.2016 23:51

J88i88n52d16ř57i63c42h 51T71ů91m71a 1604592777548

Jo, posadit do velína atomové elektrárny pomocného dělníka je taky dobrý nápad jak optimalizovat vstupy.

0/0
14.1.2016 9:02

J28a96n 67C76e57p42e45k 1674356980

Jen sebevrah a hazardér by šel pracovat do ČSA. By mě zajímalo, co za tragédy se jim na ty místa přihlásí.

+1/−1
11.1.2016 10:35

M51a16r76t47i59n 23V63a91n87ě24k 9844517892143

á, pán je evidentně odborník.....

0/0
12.1.2016 23:49

M78i19c51h98a26l 39P76a97d22ě42r22a 7250492940287

Dát mínus na otázku týkající se nesrovnalosti mezi tím co požadují za licenci a tím co mají ve flotile je blbé jako silvestr na ČT.

0/−1
11.1.2016 0:04

M94i30c63h53a64l 51P86a94d90ě57r38a 7790712440917

No, blbě vnořený koment...

0/−1
11.1.2016 0:06

K12a38r91e87l 66N15o42v29o38t58n10y 2381725649310

Rad bych veril, ze se CSA zacina konecne vzpamatovavat z katastrofy, kterou zpusobil Tvrdik, ktereho do cela CSA jmenoval Bohuslav Sobotka, nas soucasny prrmier a tehdejsi ministr financi.

Proste kam slapne socan, tam sto let trava neroste...

+1/0
10.1.2016 23:20

P20a28v44e95l 66N59e40v85e48č27e83ř28a92l 6692466664410

Že by byli v zisku protože utržili peníze za prodaná letadla?

0/0
10.1.2016 22:35

M15i20c14h29a36l 81P88a84d75ě91r14a 7530362770327

Na A320? Oni nějaké mají?

+1/−2
10.1.2016 20:04

J72a80n 39J92e82ž15e84k 3601255887745

Tím je míněna celá A320 "family". A nedělej, že tomu nerozumíš.

+1/0
11.1.2016 6:39

P14a48v21e72l 81S70o27b93o28t67k44a 5940374

Staré a drahé vyhodit, mladá za pár korun nabrat a po čase opět vyměnit za nové a levné.

Klasika.

+2/−1
10.1.2016 20:01

M39a59r30t74i55n 86V59a69n93ě20k 9464637752633

Tak ekonomicky je to správné rozhodnutí. Sám bych to neudělal jinak.

0/−2
12.1.2016 23:50

R61o56m54a93n 24H54a32n43u77s 8215927319864

Čeští piloti byli odejiti a většinou si našli práci u jiných aerolinek třeba v teple na Srí Lance a ještě za lepší peníze tak proč by se vraceli.;-D

+5/0
10.1.2016 19:20

F58r17a19n87t77i52š10e42k 62K39o38p73e65c28k79ý 6925119560955

ČSA je průměrně velký aeroklub.

+3/0
10.1.2016 19:16

J28a19n 69V49a34c52h89o71u93s60e48k 5367538670

Co linka Praha Londyn by nebyla? Prestane uz CSA pouzivat na linkach do Nemecka pomala praskovaci letadla typu ATR?

+4/0
10.1.2016 19:11

J37a51k60u16b 41K93o63r42e11c 6314270791373

prodat sloty na heathrow byla velká chyba, jsou dokonce společnosti, které tam lítají raději s prázdným letadlem, aby se jich nemusely zbavit

+2/0
10.1.2016 19:57

M95i73c39h41a31l 24P74a22v26l19á82t 9653963164579

Jenze ty na to maji penize.

0/0
11.1.2016 9:11

J48a93k35u85b 70K45o23r67e73c 6604160911633

možná to mohly řešit nějakým pronájmem, teď už je zřejmě nemožné je získat zpět

+1/0
11.1.2016 9:16

J27i86n52d68ř95i56c25h 42T61ů39m33a 1604402507288

Ona ta práškovací letadla létají po celém světě. Na krátké vzdálenosti a pro méně obsazené destinace jsou lepší než jety. Časový rozdíl je minimální a rozdíl v provozních nákladech (především ve spotřebě paliva ale i poplatcích) enormní.

0/0
14.1.2016 9:16

M68a93r18t35i45n 25S47t74r44a55k44a 8247378107770

Proč Londýn? ČSA je členem Skyteamu, pro který je Londýn jako přestupní bod coby hub OneWorld aliance de-facto nepoužitelný. Vozí jen cestující z bodu A do bodu B a to je při konkurenci BA, lowcostů a dokonce i mateřského Travelu, mimochodem, na téhle lince kde musí být ceny sražené opravdu na minimum k ničemu. Z toho žádný vejvar nekouká. K ATRkám - na krátké trasy jako jsou ty do Německa jsou OK. Čím byste je nahradil, smím-li se ptát?

0/0
19.1.2016 13:17

R35o38s60t56i34s72l49a86v 19K80o72r95m18o70š 3747545291262

Že by nakonec tedy i zprovoznili již ohlasenou a opětovně zrušenou linku Praha - Stuttgart? :D

0/0
10.1.2016 19:06

P54e72t64r 35Š70i76m25ů52n51e95k 2347810287250

Kdo vám tam půjde na dohodu ?

+6/0
10.1.2016 18:45

P64a36v11e71l 13K16u76c78h81t84a 4366611497164

Dohodu má i Klausová, tak to asi tak špatné nebude;-D

+1/0
10.1.2016 19:06

V75l98a88d36i27m68í63r 44F51i63b61i45g14e82r 5764241141894

Ale ta má dohodu, protože to jinak nejde. Ale tu její brigádu bych taky bral, jsem zvědavý jak dlouho vydrží ale tihle mávají tuhý kořínek.

0/0
10.1.2016 20:38

J65o18s69e17f 98N70o48v51a47k 4720877383722

Predseda Asociace Evropskych Aerolinii - Athar Husain Khain ... hmm, to bude podle jmena asi anglan ... 8-o

Prominte, tohle se sem vlaste nehodi .... dohoda o vykonu prace, to jako, ze statni firma ma povoleny Schwarz system? Tak to bude asi stejna levota, jako ten anglican ... 8-o

+7/−2
10.1.2016 18:43

J31a69n 48S52ů61r69a 4175223643802

ČSA nejsou už státní dopravce.

+2/0
10.1.2016 18:55

F22r71a48n35t98i33š10e63k 76N94o70v52o78t97n76ý 2384509836

Takže mohou podvádět?

0/−1
10.1.2016 19:09

J79a95n 75S16ů78r42a 4905963603302

Dohoda o provedení práce není podvod, pokud je použita tak, jak stanovuje zákoník práce.

+5/0
10.1.2016 19:11

F16r17a91n35t83i95š96e68k 72N70o25v50o82t95n92ý 2664299516

Tak do ZP podívejte, zejména na doby dohody.

0/−4
10.1.2016 19:44

J70a70n 23S21ů85r36a 4255873743422

300 hodin. A?

+1/0
10.1.2016 19:52

J38o57s38e47f 12K93r56a83l 3697863564817

jj, stát drží akcií necelých 20%, Korejci drží přes 40 %, třetinu Travel Service

0/0
10.1.2016 19:09

F39r13a66n35t42i96š10e82k 48N58o90v29o35t46n19ý 2304799756

On to Bureš pohlídá - dá jim kasičku z PVC:-).

+1/−1
10.1.2016 18:56

M46a18r62t68i21n 44V33a22n56ě35k 9214327792723

Nováku, dohoda o provedení práce a tzv. Švarcsystém jsou dvě diametrálně odlišné věci. Neztrapňuj se zde.

0/0
12.1.2016 23:43

R69a41d66o55s84l52a39v 25K15l36a83u47d37a 5124108924732

To teda těm na personálním nezávidím... Vybrat ze stovek pilotů a letušek, kteří se tam budou ucházet o brigádu, ty nelepší dá velkou práci:-P

+1/0
10.1.2016 18:42

F75r18a32n77t92i23š28e68k 43N22o84v70o88t59n67ý 2844319876

České aerolinie v posledních letech propustily tisíce zaměstnanců.

Tak to měli tolik zaměstnanců jako Agrofert?

+1/0
10.1.2016 18:34

J33i76n50d60ř41i81c78h 30T82ů41m32a 1284822597138

Za posledních pět let propustili více než 300 pilotů a tisícovku stewardů. Ostatní profese pochopitelně také.

0/0
14.1.2016 9:09

P98e11t79r 55K22r97e22j71z66e67k 7369546

na dohodu o provedení práce;-DRv

+13/0
10.1.2016 18:13

T67o98m25á48š 44K19ř69í95ž34e57k 6903956247916

Že by obcházení zákoníku práce ? A to ČSA je částečně firma vlastněná státem., co na to ministerstvo financí, resp. soudruh Babiš _

+1/−2
10.1.2016 18:39

R44a37d21o93s12l21a84v 59K66l14a74u75d69a 5774608194812

Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi. :-P

0/0
10.1.2016 18:46

J33a85n 24F78r15o44l96í22k 6586860345554

Měli to rovnou bát na živnosťák. Švarc je stále populární.;-D

+1/0
10.1.2016 18:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.