Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA hlásí po šesti letech nábor. Přijmou piloty, letušky i stevardy

České aerolinie v posledních letech propustily tisíce zaměstnanců. Nyní firma hodlá začít nabírat nové lidi, konkrétně piloty. Letuškám a stevardům společnost zatím nabídne dohodu o provedení práce. Nábor zaměstnanců souvisí s plány ČSA na letní sezonu a výhledově také na další zimu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M30a86r24t27i84n 17S50e56d30o74n97a 2415276316149

Tento nabor je pruhledny at to boli. Hledaji levnejsi lidi nez ty co maji, s ohledem na fakt jak se zamestnanci CSA jedna a jake podminky nabizi jenom zoufalec by se na inzerat ozval.

+1/0
12.1.2016 20:17

M18a29r61t54i41n 42V26a91n94ě56k 9944597982533

V pořádku, je třeba optimalizovat vstupy. O drahou prac.sílu nikdo nestojí.

+1/0
12.1.2016 23:51

J36i64n38d67ř32i59c14h 17T50ů26m54a 1824712327618

Jo, posadit do velína atomové elektrárny pomocného dělníka je taky dobrý nápad jak optimalizovat vstupy.

0/0
14.1.2016 9:02

J67a10n 80C64e92p58e15k 1594666250

Jen sebevrah a hazardér by šel pracovat do ČSA. By mě zajímalo, co za tragédy se jim na ty místa přihlásí.

+1/−1
11.1.2016 10:35

M53a87r53t97i35n 89V59a55n95ě30k 9304717752873

á, pán je evidentně odborník.....

0/0
12.1.2016 23:49

M63i81c57h25a54l 14P25a86d42ě29r72a 7940372590277

Dát mínus na otázku týkající se nesrovnalosti mezi tím co požadují za licenci a tím co mají ve flotile je blbé jako silvestr na ČT.

0/−1
11.1.2016 0:04

M88i42c16h33a17l 65P44a60d28ě95r27a 7290922220757

No, blbě vnořený koment...

0/−1
11.1.2016 0:06

K65a46r78e19l 87N15o93v32o11t50n70y 2481725659650

Rad bych veril, ze se CSA zacina konecne vzpamatovavat z katastrofy, kterou zpusobil Tvrdik, ktereho do cela CSA jmenoval Bohuslav Sobotka, nas soucasny prrmier a tehdejsi ministr financi.

Proste kam slapne socan, tam sto let trava neroste...

+1/0
10.1.2016 23:20

P15a27v64e28l 45N13e41v39e69č63e55ř26a23l 6632356174960

Že by byli v zisku protože utržili peníze za prodaná letadla?

0/0
10.1.2016 22:35

M67i48c17h95a38l 89P80a17d10ě36r21a 7100162240737

Na A320? Oni nějaké mají?

+1/−2
10.1.2016 20:04

J21a55n 40J61e24ž74e56k 3571295427465

Tím je míněna celá A320 "family". A nedělej, že tomu nerozumíš.

+1/0
11.1.2016 6:39

P79a28v50e48l 16S87o86b44o41t74k97a 5260974

Staré a drahé vyhodit, mladá za pár korun nabrat a po čase opět vyměnit za nové a levné.

Klasika.

+2/−1
10.1.2016 20:01

M31a35r37t64i95n 40V12a57n63ě49k 9124497522783

Tak ekonomicky je to správné rozhodnutí. Sám bych to neudělal jinak.

0/−2
12.1.2016 23:50

R76o45m52a72n 59H48a19n57u43s 8375817849724

Čeští piloti byli odejiti a většinou si našli práci u jiných aerolinek třeba v teple na Srí Lance a ještě za lepší peníze tak proč by se vraceli.;-D

+5/0
10.1.2016 19:20

F93r28a37n38t78i80š41e45k 26K53o31p29e63c46k16ý 6765699860985

ČSA je průměrně velký aeroklub.

+3/0
10.1.2016 19:16

J13a47n 43V65a64c38h55o52u47s81e26k 5797318670

Co linka Praha Londyn by nebyla? Prestane uz CSA pouzivat na linkach do Nemecka pomala praskovaci letadla typu ATR?

+4/0
10.1.2016 19:11

J57a27k84u68b 31K74o20r73e97c 6454100361293

prodat sloty na heathrow byla velká chyba, jsou dokonce společnosti, které tam lítají raději s prázdným letadlem, aby se jich nemusely zbavit

+2/0
10.1.2016 19:57

M38i28c54h20a37l 59P22a96v72l90á79t 9923723244519

Jenze ty na to maji penize.

0/0
11.1.2016 9:11

J85a91k77u71b 15K48o42r77e57c 6594830281763

možná to mohly řešit nějakým pronájmem, teď už je zřejmě nemožné je získat zpět

+1/0
11.1.2016 9:16

J38i37n69d67ř29i38c28h 33T19ů63m70a 1684922187448

Ona ta práškovací letadla létají po celém světě. Na krátké vzdálenosti a pro méně obsazené destinace jsou lepší než jety. Časový rozdíl je minimální a rozdíl v provozních nákladech (především ve spotřebě paliva ale i poplatcích) enormní.

0/0
14.1.2016 9:16

M21a76r50t80i47n 58S55t59r17a57k57a 8337788217420

Proč Londýn? ČSA je členem Skyteamu, pro který je Londýn jako přestupní bod coby hub OneWorld aliance de-facto nepoužitelný. Vozí jen cestující z bodu A do bodu B a to je při konkurenci BA, lowcostů a dokonce i mateřského Travelu, mimochodem, na téhle lince kde musí být ceny sražené opravdu na minimum k ničemu. Z toho žádný vejvar nekouká. K ATRkám - na krátké trasy jako jsou ty do Německa jsou OK. Čím byste je nahradil, smím-li se ptát?

0/0
19.1.2016 13:17

R78o10s38t78i94s61l52a33v 15K93o23r66m68o68š 3177435781492

Že by nakonec tedy i zprovoznili již ohlasenou a opětovně zrušenou linku Praha - Stuttgart? :D

0/0
10.1.2016 19:06

P69e22t40r 71Š50i35m56ů88n20e21k 2697300697750

Kdo vám tam půjde na dohodu ?

+6/0
10.1.2016 18:45

P84a83v59e36l 24K18u16c49h25t25a 4976571427634

Dohodu má i Klausová, tak to asi tak špatné nebude;-D

+1/0
10.1.2016 19:06

V41l91a48d87i49m88í10r 71F72i65b68i65g37e69r 5154621221924

Ale ta má dohodu, protože to jinak nejde. Ale tu její brigádu bych taky bral, jsem zvědavý jak dlouho vydrží ale tihle mávají tuhý kořínek.

0/0
10.1.2016 20:38

J34o92s96e92f 82N33o83v52a35k 4600167893552

Predseda Asociace Evropskych Aerolinii - Athar Husain Khain ... hmm, to bude podle jmena asi anglan ... 8-o

Prominte, tohle se sem vlaste nehodi .... dohoda o vykonu prace, to jako, ze statni firma ma povoleny Schwarz system? Tak to bude asi stejna levota, jako ten anglican ... 8-o

+7/−2
10.1.2016 18:43

J35a37n 98S55ů55r79a 4765803803362

ČSA nejsou už státní dopravce.

+2/0
10.1.2016 18:55

F95r83a86n63t57i48š49e22k 55N19o45v44o49t39n48ý 2944559156

Takže mohou podvádět?

0/−1
10.1.2016 19:09

J25a15n 56S46ů21r59a 4785193123412

Dohoda o provedení práce není podvod, pokud je použita tak, jak stanovuje zákoník práce.

+5/0
10.1.2016 19:11

F15r16a66n22t56i21š25e65k 86N49o95v87o76t22n65ý 2774989256

Tak do ZP podívejte, zejména na doby dohody.

0/−4
10.1.2016 19:44

J90a64n 16S26ů41r81a 4355753203902

300 hodin. A?

+1/0
10.1.2016 19:52

J36o50s52e96f 68K39r19a23l 3147383774367

jj, stát drží akcií necelých 20%, Korejci drží přes 40 %, třetinu Travel Service

0/0
10.1.2016 19:09

F81r36a78n88t27i74š18e68k 68N97o92v11o20t85n50ý 2504109496

On to Bureš pohlídá - dá jim kasičku z PVC:-).

+1/−1
10.1.2016 18:56

M80a74r84t49i54n 95V23a54n45ě78k 9524357672853

Nováku, dohoda o provedení práce a tzv. Švarcsystém jsou dvě diametrálně odlišné věci. Neztrapňuj se zde.

0/0
12.1.2016 23:43

R21a62d86o79s44l14a12v 45K57l45a81u67d80a 5534148674292

To teda těm na personálním nezávidím... Vybrat ze stovek pilotů a letušek, kteří se tam budou ucházet o brigádu, ty nelepší dá velkou práci:-P

+1/0
10.1.2016 18:42

F33r72a63n38t37i54š16e51k 39N43o31v61o62t32n88ý 2554669426

České aerolinie v posledních letech propustily tisíce zaměstnanců.

Tak to měli tolik zaměstnanců jako Agrofert?

+1/0
10.1.2016 18:34

J33i74n86d63ř29i15c76h 71T49ů90m19a 1234552737918

Za posledních pět let propustili více než 300 pilotů a tisícovku stewardů. Ostatní profese pochopitelně také.

0/0
14.1.2016 9:09

P74e83t16r 43K22r57e34j59z34e37k 7629716

na dohodu o provedení práce;-DRv

+13/0
10.1.2016 18:13

T12o36m82á29š 44K90ř97í46ž34e94k 6583856107186

Že by obcházení zákoníku práce ? A to ČSA je částečně firma vlastněná státem., co na to ministerstvo financí, resp. soudruh Babiš _

+1/−2
10.1.2016 18:39

R31a77d43o12s48l33a18v 15K88l40a24u70d60a 5974218274622

Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi. :-P

0/0
10.1.2016 18:46

J13a94n 77F24r98o46l63í35k 6926210815924

Měli to rovnou bát na živnosťák. Švarc je stále populární.;-D

+1/0
10.1.2016 18:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.