Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA hlásí po šesti letech nábor. Přijmou piloty, letušky i stevardy

České aerolinie v posledních letech propustily tisíce zaměstnanců. Nyní firma hodlá začít nabírat nové lidi, konkrétně piloty. Letuškám a stevardům společnost zatím nabídne dohodu o provedení práce. Nábor zaměstnanců souvisí s plány ČSA na letní sezonu a výhledově také na další zimu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M18a12r12t49i62n 39S17e33d42o43n12a 5567393180779

Tento nabor je pruhledny at to boli. Hledaji levnejsi lidi nez ty co maji, s ohledem na fakt jak se zamestnanci CSA jedna a jake podminky nabizi jenom zoufalec by se na inzerat ozval.

+1/0
12.1.2016 20:17

M39a74r69t21i74n 42V21a69n18ě85k 9404467942163

V pořádku, je třeba optimalizovat vstupy. O drahou prac.sílu nikdo nestojí.

+1/0
12.1.2016 23:51

J49i37n13d38ř19i92c17h 55T93ů78m20a 1464772677988

Jo, posadit do velína atomové elektrárny pomocného dělníka je taky dobrý nápad jak optimalizovat vstupy.

0/0
14.1.2016 9:02

J56a77n 32C88e41p36e33k 1624726920

Jen sebevrah a hazardér by šel pracovat do ČSA. By mě zajímalo, co za tragédy se jim na ty místa přihlásí.

+1/−1
11.1.2016 10:35

M95a41r92t63i31n 91V21a26n92ě15k 9984277292243

á, pán je evidentně odborník.....

0/0
12.1.2016 23:49

M69i65c44h95a59l 73P96a73d21ě23r39a 7630502140677

Dát mínus na otázku týkající se nesrovnalosti mezi tím co požadují za licenci a tím co mají ve flotile je blbé jako silvestr na ČT.

0/−1
11.1.2016 0:04

M82i85c64h19a42l 77P98a52d34ě12r66a 7930532710687

No, blbě vnořený koment...

0/−1
11.1.2016 0:06

K81a37r63e61l 33N95o40v73o87t74n29y 2831285639100

Rad bych veril, ze se CSA zacina konecne vzpamatovavat z katastrofy, kterou zpusobil Tvrdik, ktereho do cela CSA jmenoval Bohuslav Sobotka, nas soucasny prrmier a tehdejsi ministr financi.

Proste kam slapne socan, tam sto let trava neroste...

+1/0
10.1.2016 23:20

P79a86v52e42l 16N49e89v84e51č24e26ř40a42l 6392646304340

Že by byli v zisku protože utržili peníze za prodaná letadla?

0/0
10.1.2016 22:35

M15i39c84h75a11l 27P17a37d19ě97r88a 7880582580457

Na A320? Oni nějaké mají?

+1/−2
10.1.2016 20:04

J52a53n 24J23e61ž46e31k 3771955857485

Tím je míněna celá A320 "family". A nedělej, že tomu nerozumíš.

+1/0
11.1.2016 6:39

P45a91v63e11l 18S67o50b24o53t42k86a 5970624

Staré a drahé vyhodit, mladá za pár korun nabrat a po čase opět vyměnit za nové a levné.

Klasika.

+2/−1
10.1.2016 20:01

M78a25r33t18i59n 10V36a91n77ě73k 9864287252133

Tak ekonomicky je to správné rozhodnutí. Sám bych to neudělal jinak.

0/−2
12.1.2016 23:50

R82o12m36a42n 98H36a65n34u53s 8365107399484

Čeští piloti byli odejiti a většinou si našli práci u jiných aerolinek třeba v teple na Srí Lance a ještě za lepší peníze tak proč by se vraceli.;-D

+5/0
10.1.2016 19:20

F74r14a25n58t53i90š44e97k 38K38o71p76e69c92k69ý 6705159440845

ČSA je průměrně velký aeroklub.

+3/0
10.1.2016 19:16

J15a84n 47V86a20c43h59o42u38s35e87k 5327788210

Co linka Praha Londyn by nebyla? Prestane uz CSA pouzivat na linkach do Nemecka pomala praskovaci letadla typu ATR?

+4/0
10.1.2016 19:11

J35a31k76u29b 29K94o83r27e74c 6534400591723

prodat sloty na heathrow byla velká chyba, jsou dokonce společnosti, které tam lítají raději s prázdným letadlem, aby se jich nemusely zbavit

+2/0
10.1.2016 19:57

M16i65c93h28a19l 50P94a53v11l86á92t 9813973214619

Jenze ty na to maji penize.

0/0
11.1.2016 9:11

J19a19k15u59b 59K50o47r26e50c 6514200601663

možná to mohly řešit nějakým pronájmem, teď už je zřejmě nemožné je získat zpět

+1/0
11.1.2016 9:16

J40i40n16d37ř47i36c93h 48T20ů25m47a 1364342197488

Ona ta práškovací letadla létají po celém světě. Na krátké vzdálenosti a pro méně obsazené destinace jsou lepší než jety. Časový rozdíl je minimální a rozdíl v provozních nákladech (především ve spotřebě paliva ale i poplatcích) enormní.

0/0
14.1.2016 9:16

M38a93r31t17i43n 74S18t68r92a79k18a 8357888257510

Proč Londýn? ČSA je členem Skyteamu, pro který je Londýn jako přestupní bod coby hub OneWorld aliance de-facto nepoužitelný. Vozí jen cestující z bodu A do bodu B a to je při konkurenci BA, lowcostů a dokonce i mateřského Travelu, mimochodem, na téhle lince kde musí být ceny sražené opravdu na minimum k ničemu. Z toho žádný vejvar nekouká. K ATRkám - na krátké trasy jako jsou ty do Německa jsou OK. Čím byste je nahradil, smím-li se ptát?

0/0
19.1.2016 13:17

R18o58s83t63i22s94l58a55v 54K13o72r51m92o70š 3787355501122

Že by nakonec tedy i zprovoznili již ohlasenou a opětovně zrušenou linku Praha - Stuttgart? :D

0/0
10.1.2016 19:06

P19e31t28r 43Š75i84m58ů71n46e35k 2297220467770

Kdo vám tam půjde na dohodu ?

+6/0
10.1.2016 18:45

P95a12v66e63l 72K21u24c88h81t48a 4276441907804

Dohodu má i Klausová, tak to asi tak špatné nebude;-D

+1/0
10.1.2016 19:06

V46l88a67d39i15m25í67r 96F17i41b72i34g91e74r 5684391431174

Ale ta má dohodu, protože to jinak nejde. Ale tu její brigádu bych taky bral, jsem zvědavý jak dlouho vydrží ale tihle mávají tuhý kořínek.

0/0
10.1.2016 20:38

J35o75s49e36f 17N16o24v36a22k 4360827103982

Predseda Asociace Evropskych Aerolinii - Athar Husain Khain ... hmm, to bude podle jmena asi anglan ... 8-o

Prominte, tohle se sem vlaste nehodi .... dohoda o vykonu prace, to jako, ze statni firma ma povoleny Schwarz system? Tak to bude asi stejna levota, jako ten anglican ... 8-o

+7/−2
10.1.2016 18:43

J84a14n 21S81ů78r95a 4235953783792

ČSA nejsou už státní dopravce.

+2/0
10.1.2016 18:55

F87r69a92n38t79i45š54e59k 48N40o91v68o51t54n38ý 2824539136

Takže mohou podvádět?

0/−1
10.1.2016 19:09

J92a88n 83S96ů18r56a 4685233203952

Dohoda o provedení práce není podvod, pokud je použita tak, jak stanovuje zákoník práce.

+5/0
10.1.2016 19:11

F72r25a47n38t54i86š78e42k 78N35o77v80o62t87n51ý 2174399426

Tak do ZP podívejte, zejména na doby dohody.

0/−4
10.1.2016 19:44

J59a81n 97S35ů91r30a 4165933823792

300 hodin. A?

+1/0
10.1.2016 19:52

J23o34s25e69f 48K81r43a10l 3127463804717

jj, stát drží akcií necelých 20%, Korejci drží přes 40 %, třetinu Travel Service

0/0
10.1.2016 19:09

F21r59a57n74t32i39š11e42k 88N78o23v18o40t21n70ý 2794939406

On to Bureš pohlídá - dá jim kasičku z PVC:-).

+1/−1
10.1.2016 18:56

M43a70r17t64i17n 63V65a38n97ě28k 9864487702583

Nováku, dohoda o provedení práce a tzv. Švarcsystém jsou dvě diametrálně odlišné věci. Neztrapňuj se zde.

0/0
12.1.2016 23:43

R69a47d32o50s59l69a89v 15K61l93a11u10d25a 5844578774112

To teda těm na personálním nezávidím... Vybrat ze stovek pilotů a letušek, kteří se tam budou ucházet o brigádu, ty nelepší dá velkou práci:-P

+1/0
10.1.2016 18:42

F48r69a67n75t72i16š13e94k 91N45o33v21o23t92n28ý 2294529706

České aerolinie v posledních letech propustily tisíce zaměstnanců.

Tak to měli tolik zaměstnanců jako Agrofert?

+1/0
10.1.2016 18:34

J17i70n20d19ř14i34c81h 76T16ů64m91a 1784172607968

Za posledních pět let propustili více než 300 pilotů a tisícovku stewardů. Ostatní profese pochopitelně také.

0/0
14.1.2016 9:09

P78e26t80r 94K84r63e43j36z57e24k 7469786

na dohodu o provedení práce;-DRv

+13/0
10.1.2016 18:13

T67o75m80á56š 54K76ř86í67ž90e44k 6443856977666

Že by obcházení zákoníku práce ? A to ČSA je částečně firma vlastněná státem., co na to ministerstvo financí, resp. soudruh Babiš _

+1/−2
10.1.2016 18:39

R51a21d26o83s84l36a41v 96K22l33a44u88d36a 5794228954722

Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi. :-P

0/0
10.1.2016 18:46

J34a43n 23F10r35o18l46í11k 6306910155434

Měli to rovnou bát na živnosťák. Švarc je stále populární.;-D

+1/0
10.1.2016 18:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.