Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poprvé v zisku. Leo Express přestal v prosinci prodělávat

V prosinci se tři roky po startu ostrého provozu dostal soukromý dopravce Leo Express poprvé do zisku. Firma zároveň oznámila, že poprvé za celý rok přepravila přes milion cestujících.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J70a92n 81J81e87m28e41l77k78a 1855850

Ten růst je dobrý. 10, 10, Nyní 23. Vzhledem k tomu, že ty soupravy nejsou nafukovací. Konečně začínají být slušně vytížené. Jen si myslím, že minulý jízdní řád byl lepší. Ale uvidíme na číslech. Kdyby šlo Leo hned v prvním roce na ceny cca 250 asi by to vypadalo jinak. Štěstí Lea je, že se ČD a Škoda se naštěstí z Flirtu příliš nepoučila.

0/0
11.1.2016 20:02

A87l35a59n 49Ř50e68p90k86a 4145596

Lidé v závěru roku cestují více už tak nějak z principu, bo svátky.. takže chtě nechtě ty vyšší ceny zaplatit v podstatě musí :D

A překvapuje mě, že tam není přílepek, že za ty ztráty mohly ty zlé dráhy;-D

0/0
11.1.2016 10:52

M50i60r29o41s79l81a68v 91Š85u98r96g19o89t 6219398970242

Dobrá zpráva. Pro mne, spokojeného zákazníka, který se po vyzkoušení Pendolina, Regiojetu a Leo Expressu rozhodl pro jízdy Leo Expressem na trase Ostrava - Praha. Protože by se měl Leo Express udržet při "životě" a dál mi poskytovat služby, které se mi líbí. Tj. Ostrava - Praha za 3 hod.a 10 minut, tichý a pohodlný provoz, vynikající obsluha s dobrou nabídkou jídla a pití, velká část trati pokryta internetem. A taky variabilní ceny, takže se dá s předstihem koupit jízdenka na výbornou cenu.

Je mi jasné, že to teď vypadá jako reklama na tento vlak a firmu, ale mám už dlouholeté zkušenosti s cestováním u nás i ve světě a Leo express je na dobrém světovém standartu.

+3/−1
11.1.2016 10:29

J35a26n 28J86e10m60e76l95k62a 1285660

Bohužel nadšení z nového jízdního řádu nesdílím, ikdyž je možné, že bude komerčně úspěšnější. Ale to je taky otázka.

+1/0
11.1.2016 12:27

F37r21a98n59t26i17š30e41k 62D49o17h45n71a85l 7924859874785

To uz to musi strelit nebo ho tlaci covenanty, ze vypouští takové pseudo zprávy? Bude to pěkná restrukturalizace. Mnam

0/0
11.1.2016 10:07

J44i48ř20í 51B53a64r69t85á71k 9490105528454

Co znamena vyraz pseudo zprava?

0/0
11.1.2016 11:25

R27a63d12i63m 73Š10o47l91c 1825905965454

Tak si počkáme raději na výroční zprávu, ne? ;-)

+6/−1
11.1.2016 9:35

P74e28t79r 56B10e17z73s87t27a27r78o55s84t67i 2439886393441

Důležité je, že Pardubický kraj kvůli tomu bude hradit více na ZDO naprosto zbytečně, kvůli tomuto a žlutým odcházejí cestující z Os vlaků na 010 , protože 10 minut je malém pravidlo u přípojné busy např v Chocni nebo Třebové ujizdeji... Dokud si kraj nevymuze, že OS jede vždy včas a v případě zpoždění dalkoviny se nečeká na předjetí, ale jede se ... Třeba by mohl zasáhnout regulátor nebo neudelit tolik slotů...

+1/−1
11.1.2016 9:16

P79e41t19r 13N89e81c68h31a28n85i49c85k61ý 7573236158780

To jo, zvlášť pikantní je odjezd osobáku z Pradubic plánovaný dvě minuty po odjezdu Regiojetu, 7 minut po odjezdu pendolina, 9 minut po odjezdu Ex1 a 5 minut před odjezdem EC na Brno. Zpoždění zaručeno. Buď přidat kolej nebo se v plánování dopravy musí něco sakra změnit

+7/0
11.1.2016 9:28

J46i88ř39í 71K42o35c64u28r98e83k 6555784165658

A jak byste to navrhl vy? Odjezd osobáku 5 minut před všema třema, aby za ním poskakovali cestovní rychlostí 40-50 km/h od Chocně až do Třebové? Protože když ho necháte předjet v Chocni tak se vám ta pikantní situace jen posune.

0/0
11.1.2016 20:18

P58e62t47r 21N64e36c70h38a97n86i78c87k87ý 7473406658310

Prostě je vyčerpaná kapacita, takhle to nejde dlouhodobě

0/0
11.1.2016 20:46

J42a78n 87Č96e98k10a72l 7469165544844

No a je takový problém aby počkaly ty autobusy?

+1/0
11.1.2016 9:33

P89e96t22r 52B21e29z90s33t24a46r57o78s17t18i 2909516923531

Je, autobus má čekací 5 minut a uvedeme na příkladu Choceň Kostelec, všude to je však podobné... Autobus odjede a hned v Borovnici se sjíždějí tři autobusy, které by rozhodil, dojede do Kostelce a tam by nečekalo nic, 10 minut nesunda...

0/0
11.1.2016 9:37

P46e26t86r 42B62e23z98s27t68a58r61o73s73t58i 2819856473101

Výsledek čekání by znamenal rozhozeni IDS ve dvou okresech , pokud bereme Choceň, ale to není jen Choceň...

0/0
11.1.2016 9:42

O73n35d75ř67e55j 17P51l84í84v10a 9800875181573

jenže ve skutečnosti žádný IDS v Pa a Kh kraji neexistuje: dopravci neví žádné jiné informace než svoje, nekooperace, (vím o místě kde autobusy ujíždějí snad schválně, když vidí, že vlak už přijíždí na nádraží (proč vozit lidi, když můžu jet v pohodičce s prázdným busem, že), doprava bez taktu, nesystémové přestupy na místech, kde člověk ani neví jestli autobus, do krerého měl přestoupit už jel nebo ne (díky tomu, že se nečeká nebo max. 5 min. a i kdybych věděl, že daný spoj už odjel tak co? mám čekat na křižovatce třeba 2 nebo 3 hodiny na další??) a perlička - nutnost kupovat stále nové jízdenky v každém spoji!!

+1/−1
11.1.2016 12:28

P79e91t68r 37B96e57z44s98t53a93r60o42s70t49i 2719976963301

Je vidět, že píše někdo , kdo nejel 20 let, takt, přestupní jízdenky samozřejmost... Čekací doby také, dokonce jsou ve strojku a dokonce i poloha vozidel na netu... HK a PCE kraj je na to v současné době hodně vysoko, výše je snad již jen JMK...

0/0
11.1.2016 12:35

O70n90d77ř66e76j 78P70l78í90v76a 9380975461793

Všechno co píšu je pravda a zažil jsem na vlastní kůži, v době kratší než 20 let :)

1) doporučuju TŘEBA zadat do idosu Dolní Dobrouč autodílna - Lanškroun a nechat si to vypsat na kterýkoliv pracovní den! (bohužel odkaz se mi nepodařilo vložit) - takt 0 a některá ta přestupní místa jsou oravdu jen křižovatky! , v sobotu nejede pro jistotu nic, opakuji NIC

2) Výňatek z podmínek Oredo:" ...můžete si zakoupit jednoduchou jízdenku IREDO přímo do cíle vaší cesty už při nástupu do prvního autobusu ..... i když daný vlak nebo autobus nejede až do cíle... Podmínkou pro zakoupení takovéto přestupní jízdenky je platba z elektronické peněženky BČK IREDO." a když kartu nemáte?

3) čekací doby ve strojku nevím co znamená, nejsem jeho majitelem

4) poloha spoje na netu - žádná vlaková průvodčí vám takovou informaci nedá, jestli autobus na přestupu počká neví a neví jak to zjistit nebo kam zavolat, aby se tak stalo, nedá vám ji ani pokladní v obsazené pokladně, i když netem pravděpodobně dipsponuje, prostě vám nepodá jinou informaci než čd, o informacích na autosovém nádraží např. v ústí nad orlicí, v autobusových spojích nebo kdekoli po trese snad psát nemusím!

0/0
11.1.2016 13:23

P49e13t93r 80M88a53l88ý 7892647738817

Poloha vozidla na netu je celkem k ničemu, pokud ji nezná navazující spoj a nedokáže určit, zda-li má vyčkat. V případě čekacích dob musí také vědět, jestli má vyčkávat či nikoliv. Kdo tu informaci podá však systém neuvádí...

Takže celý systém je jen pro chytráky, co sledují kolečka na mapě, ale v praxi nepoužitelný.

+1/0
12.1.2016 0:27

O81n17d23ř46e12j 22P85l13í60v27a 9270785221243

přesně, babičky jsou nahraný, navíc pochybuji i o využití pro mladší generaci, co má nejen mobil, ale i datový tarif, protože když už se člověk musí spoléhat sám na sebe, stejně mi web ani v telefonu ani v tabletu nefungoval s hláškou, že není určen pro mobilní verzi, takže jestli není nějaká chyba na mých mobilních přístrojích (může být), tak asi mám pro příště s sebou raději táhnout laptop, abych se něco dozvěděl, hahaha

0/0
12.1.2016 10:25

J89a66n 27J65e66m70e54l57k79a 1915660

Je mi úplně jedno, jestli stát platí více peněz. To jsou peníze, které by zrovna Sobotka rozházel okamžitě jinde. Miliarda sem, miliarda tam..

+1/0
11.1.2016 13:42

P54e90t19r 52N41e79c35h14a83n94i70c56k42ý 7873646528940

LE se v té dravé konkurenci začal nějak odlišovat, nabízet relace, které ostatní nenabízí, nabízet servis, který ostatní nenabízí (provázanost s UBER, originální a cenově dostupná nabídka palubního menu a další nabídky), lépe si uvědomuje výhody a nevýhody svých jednotek (pružnost při častějším zastavování, vyšší rychlost, ale ne příliš vhodné na dlouhé cesty, nižší kapacity. I když se tarifní integrace asi sotva dočkáme a Novotný občas kolem sebe kope jak Jančura, tak je celkem sympatické, že skutečně zalepuje díry na trhu a nejde cestou vytlačování ostatních hráčů.

+16/−1
11.1.2016 8:41

J85i62ř32í 33M80a65c98e86k 3705335964131

Jel jsem s nimi jednou. Na sedadle jsem měl kolem sebe tak málo místa, že raději dál jezdím s Jančurou.

+3/0
11.1.2016 9:04

P37e34t36r 30N78e56c31h75a59n28i46c90k74ý 7373296288190

To je, zvlášť, když u stolečku sedí 4 lidé, tak manipulační prostor je značně omezený (nemluvě o takové cestě na WC). Pak hluk, pokud sedíte vepředu při zrychlování je na takovou kategorii vlaku opravdu vysoký. Proto je vhodnější pro kratší vzdálenosti nebo získání klientely tam, kde rozumná alternativa téměř není.

+3/0
11.1.2016 9:08

M84a76r12t28i59n 71K27a69r42á72s34e19k 9658693568378

No sedacka pro 4 je nepouzitelna, ale normalne sedacky "za sebou" jsou celkem v pohode, co do mista mi to prijde prakticky nastejno s pendolinem (regio a vyssi tridy lea jsou pak na tom lip)

+4/0
11.1.2016 9:23

V10á56c70l43a36v 62P41a43v75e44l66e25k 1400576526464

Z pozice vysokého člověka musím konstatovat, že LE, třída economy, je, z hlediska prostoru na nohy, nejhorší. Za ní pak Pendolíno...

+2/0
11.1.2016 9:49

P79e76t85r 55N94e84c77h62a19n60i45c82k95ý 7663936588890

U Pendolina záleží jak kde, ale místa teda v "letadlové části" mohlo být více. U stolečku rozhodně vede Pendolino nad LE.

+2/0
11.1.2016 10:23

V63i74k80t58o83r 82N31á45r68o52ž24n15ý 3129382848

Myslím , že by se měly vyhodnocovat roční období. Teprve při hodnocení celého roku se ukáží jak úspěchy tak i neúspěchy.

To , že byl někdo v plusu jediný měsíc v roce nic neznamená.

+3/0
11.1.2016 8:40

T29o86m39á87š 82M10o42r25a78v18č34í75k 3277576463185

Důležité je, jakou to má vše tendenci.

0/0
11.1.2016 8:50

N49i17k34o76l82a71j 87M95a93l64í20k 5364423620571

No, myslím, že pro 99 % zde diskutujících to důležité není :-) Důležité to může být pro zaměstnance hlavně.

0/0
11.1.2016 9:45

J16i31ř60í 62E19r37b16e74n 1883304586117

Důležitější to je pro majitele a úvěrující banku. I když při úvěru v řádu stovek milionů se bankéři budou sakra smekat, aby svého dlužníka nepotopili :-)

+1/0
11.1.2016 11:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.