Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poprvé v zisku. Leo Express přestal v prosinci prodělávat

V prosinci se tři roky po startu ostrého provozu dostal soukromý dopravce Leo Express poprvé do zisku. Firma zároveň oznámila, že poprvé za celý rok přepravila přes milion cestujících.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a24n 75J26e24m14e32l33k40a 1625640

Ten růst je dobrý. 10, 10, Nyní 23. Vzhledem k tomu, že ty soupravy nejsou nafukovací. Konečně začínají být slušně vytížené. Jen si myslím, že minulý jízdní řád byl lepší. Ale uvidíme na číslech. Kdyby šlo Leo hned v prvním roce na ceny cca 250 asi by to vypadalo jinak. Štěstí Lea je, že se ČD a Škoda se naštěstí z Flirtu příliš nepoučila.

0/0
11.1.2016 20:02
Foto

A97l56a84n 83Ř61e33p22k87a 4275966

Lidé v závěru roku cestují více už tak nějak z principu, bo svátky.. takže chtě nechtě ty vyšší ceny zaplatit v podstatě musí :D

A překvapuje mě, že tam není přílepek, že za ty ztráty mohly ty zlé dráhy;-D

0/0
11.1.2016 10:52

M68i23r44o19s24l23a79v 32Š52u83r27g85o27t 6699378540252

Dobrá zpráva. Pro mne, spokojeného zákazníka, který se po vyzkoušení Pendolina, Regiojetu a Leo Expressu rozhodl pro jízdy Leo Expressem na trase Ostrava - Praha. Protože by se měl Leo Express udržet při "životě" a dál mi poskytovat služby, které se mi líbí. Tj. Ostrava - Praha za 3 hod.a 10 minut, tichý a pohodlný provoz, vynikající obsluha s dobrou nabídkou jídla a pití, velká část trati pokryta internetem. A taky variabilní ceny, takže se dá s předstihem koupit jízdenka na výbornou cenu.

Je mi jasné, že to teď vypadá jako reklama na tento vlak a firmu, ale mám už dlouholeté zkušenosti s cestováním u nás i ve světě a Leo express je na dobrém světovém standartu.

+3/−1
11.1.2016 10:29

J54a77n 84J40e13m55e66l93k42a 1765960

Bohužel nadšení z nového jízdního řádu nesdílím, ikdyž je možné, že bude komerčně úspěšnější. Ale to je taky otázka.

+1/0
11.1.2016 12:27

F98r78a56n33t15i51š55e11k 40D16o10h89n51a10l 7874789474225

To uz to musi strelit nebo ho tlaci covenanty, ze vypouští takové pseudo zprávy? Bude to pěkná restrukturalizace. Mnam

0/0
11.1.2016 10:07

J38i25ř55í 17B18a66r19t42á66k 9640665768254

Co znamena vyraz pseudo zprava?

0/0
11.1.2016 11:25

R81a46d82i32m 73Š37o92l79c 1755235365234

Tak si počkáme raději na výroční zprávu, ne? ;-)

+6/−1
11.1.2016 9:35

P18e54t87r 43B39e25z76s29t80a13r61o51s91t69i 2889246723841

Důležité je, že Pardubický kraj kvůli tomu bude hradit více na ZDO naprosto zbytečně, kvůli tomuto a žlutým odcházejí cestující z Os vlaků na 010 , protože 10 minut je malém pravidlo u přípojné busy např v Chocni nebo Třebové ujizdeji... Dokud si kraj nevymuze, že OS jede vždy včas a v případě zpoždění dalkoviny se nečeká na předjetí, ale jede se ... Třeba by mohl zasáhnout regulátor nebo neudelit tolik slotů...

+1/−1
11.1.2016 9:16

P89e43t63r 89N28e53c67h77a23n50i54c42k62ý 7123286928100

To jo, zvlášť pikantní je odjezd osobáku z Pradubic plánovaný dvě minuty po odjezdu Regiojetu, 7 minut po odjezdu pendolina, 9 minut po odjezdu Ex1 a 5 minut před odjezdem EC na Brno. Zpoždění zaručeno. Buď přidat kolej nebo se v plánování dopravy musí něco sakra změnit

+7/0
11.1.2016 9:28

J22i31ř97í 36K49o89c57u43r77e83k 6405404145478

A jak byste to navrhl vy? Odjezd osobáku 5 minut před všema třema, aby za ním poskakovali cestovní rychlostí 40-50 km/h od Chocně až do Třebové? Protože když ho necháte předjet v Chocni tak se vám ta pikantní situace jen posune.

0/0
11.1.2016 20:18

P77e16t89r 32N92e59c27h36a43n74i61c12k35ý 7743486508590

Prostě je vyčerpaná kapacita, takhle to nejde dlouhodobě

0/0
11.1.2016 20:46

J32a97n 69Č75e92k73a57l 7509535164564

No a je takový problém aby počkaly ty autobusy?

+1/0
11.1.2016 9:33

P49e68t37r 47B19e13z75s35t71a78r35o43s81t85i 2869336743461

Je, autobus má čekací 5 minut a uvedeme na příkladu Choceň Kostelec, všude to je však podobné... Autobus odjede a hned v Borovnici se sjíždějí tři autobusy, které by rozhodil, dojede do Kostelce a tam by nečekalo nic, 10 minut nesunda...

0/0
11.1.2016 9:37

P63e81t93r 36B34e17z41s43t70a84r41o42s80t49i 2539706853731

Výsledek čekání by znamenal rozhozeni IDS ve dvou okresech , pokud bereme Choceň, ale to není jen Choceň...

0/0
11.1.2016 9:42

O47n24d91ř32e98j 23P78l79í96v63a 9870895161503

jenže ve skutečnosti žádný IDS v Pa a Kh kraji neexistuje: dopravci neví žádné jiné informace než svoje, nekooperace, (vím o místě kde autobusy ujíždějí snad schválně, když vidí, že vlak už přijíždí na nádraží (proč vozit lidi, když můžu jet v pohodičce s prázdným busem, že), doprava bez taktu, nesystémové přestupy na místech, kde člověk ani neví jestli autobus, do krerého měl přestoupit už jel nebo ne (díky tomu, že se nečeká nebo max. 5 min. a i kdybych věděl, že daný spoj už odjel tak co? mám čekat na křižovatce třeba 2 nebo 3 hodiny na další??) a perlička - nutnost kupovat stále nové jízdenky v každém spoji!!

+1/−1
11.1.2016 12:28

P82e13t88r 33B61e22z44s29t15a74r41o89s93t39i 2979856893211

Je vidět, že píše někdo , kdo nejel 20 let, takt, přestupní jízdenky samozřejmost... Čekací doby také, dokonce jsou ve strojku a dokonce i poloha vozidel na netu... HK a PCE kraj je na to v současné době hodně vysoko, výše je snad již jen JMK...

0/0
11.1.2016 12:35

O98n22d85ř59e53j 40P82l80í57v53a 9200765551793

Všechno co píšu je pravda a zažil jsem na vlastní kůži, v době kratší než 20 let :)

1) doporučuju TŘEBA zadat do idosu Dolní Dobrouč autodílna - Lanškroun a nechat si to vypsat na kterýkoliv pracovní den! (bohužel odkaz se mi nepodařilo vložit) - takt 0 a některá ta přestupní místa jsou oravdu jen křižovatky! , v sobotu nejede pro jistotu nic, opakuji NIC

2) Výňatek z podmínek Oredo:" ...můžete si zakoupit jednoduchou jízdenku IREDO přímo do cíle vaší cesty už při nástupu do prvního autobusu ..... i když daný vlak nebo autobus nejede až do cíle... Podmínkou pro zakoupení takovéto přestupní jízdenky je platba z elektronické peněženky BČK IREDO." a když kartu nemáte?

3) čekací doby ve strojku nevím co znamená, nejsem jeho majitelem

4) poloha spoje na netu - žádná vlaková průvodčí vám takovou informaci nedá, jestli autobus na přestupu počká neví a neví jak to zjistit nebo kam zavolat, aby se tak stalo, nedá vám ji ani pokladní v obsazené pokladně, i když netem pravděpodobně dipsponuje, prostě vám nepodá jinou informaci než čd, o informacích na autosovém nádraží např. v ústí nad orlicí, v autobusových spojích nebo kdekoli po trese snad psát nemusím!

0/0
11.1.2016 13:23

P78e90t58r 76M59a30l18ý 7732397288187

Poloha vozidla na netu je celkem k ničemu, pokud ji nezná navazující spoj a nedokáže určit, zda-li má vyčkat. V případě čekacích dob musí také vědět, jestli má vyčkávat či nikoliv. Kdo tu informaci podá však systém neuvádí...

Takže celý systém je jen pro chytráky, co sledují kolečka na mapě, ale v praxi nepoužitelný.

+1/0
12.1.2016 0:27

O27n89d18ř28e48j 81P21l73í75v90a 9920645321593

přesně, babičky jsou nahraný, navíc pochybuji i o využití pro mladší generaci, co má nejen mobil, ale i datový tarif, protože když už se člověk musí spoléhat sám na sebe, stejně mi web ani v telefonu ani v tabletu nefungoval s hláškou, že není určen pro mobilní verzi, takže jestli není nějaká chyba na mých mobilních přístrojích (může být), tak asi mám pro příště s sebou raději táhnout laptop, abych se něco dozvěděl, hahaha

0/0
12.1.2016 10:25

J57a49n 80J63e89m18e37l28k60a 1215130

Je mi úplně jedno, jestli stát platí více peněz. To jsou peníze, které by zrovna Sobotka rozházel okamžitě jinde. Miliarda sem, miliarda tam..

+1/0
11.1.2016 13:42

P79e30t36r 69N12e35c82h66a50n36i49c74k61ý 7183716988130

LE se v té dravé konkurenci začal nějak odlišovat, nabízet relace, které ostatní nenabízí, nabízet servis, který ostatní nenabízí (provázanost s UBER, originální a cenově dostupná nabídka palubního menu a další nabídky), lépe si uvědomuje výhody a nevýhody svých jednotek (pružnost při častějším zastavování, vyšší rychlost, ale ne příliš vhodné na dlouhé cesty, nižší kapacity. I když se tarifní integrace asi sotva dočkáme a Novotný občas kolem sebe kope jak Jančura, tak je celkem sympatické, že skutečně zalepuje díry na trhu a nejde cestou vytlačování ostatních hráčů.

+16/−1
11.1.2016 8:41

J78i88ř85í 35M35a27c11e79k 3375195484191

Jel jsem s nimi jednou. Na sedadle jsem měl kolem sebe tak málo místa, že raději dál jezdím s Jančurou.

+3/0
11.1.2016 9:04

P80e97t39r 95N25e68c60h84a14n73i65c19k96ý 7803326178730

To je, zvlášť, když u stolečku sedí 4 lidé, tak manipulační prostor je značně omezený (nemluvě o takové cestě na WC). Pak hluk, pokud sedíte vepředu při zrychlování je na takovou kategorii vlaku opravdu vysoký. Proto je vhodnější pro kratší vzdálenosti nebo získání klientely tam, kde rozumná alternativa téměř není.

+3/0
11.1.2016 9:08

M28a54r27t19i34n 49K71a35r76á53s13e34k 9888743258438

No sedacka pro 4 je nepouzitelna, ale normalne sedacky "za sebou" jsou celkem v pohode, co do mista mi to prijde prakticky nastejno s pendolinem (regio a vyssi tridy lea jsou pak na tom lip)

+4/0
11.1.2016 9:23

V57á69c38l20a78v 45P49a21v23e98l15e32k 1750386546944

Z pozice vysokého člověka musím konstatovat, že LE, třída economy, je, z hlediska prostoru na nohy, nejhorší. Za ní pak Pendolíno...

+2/0
11.1.2016 9:49

P92e16t18r 63N30e98c55h58a66n70i48c24k57ý 7593246978490

U Pendolina záleží jak kde, ale místa teda v "letadlové části" mohlo být více. U stolečku rozhodně vede Pendolino nad LE.

+2/0
11.1.2016 10:23

V74i48k20t93o96r 94N81á15r16o94ž35n43ý 3489592488

Myslím , že by se měly vyhodnocovat roční období. Teprve při hodnocení celého roku se ukáží jak úspěchy tak i neúspěchy.

To , že byl někdo v plusu jediný měsíc v roce nic neznamená.

+3/0
11.1.2016 8:40

T98o17m41á81š 66M61o23r58a24v79č53í17k 3967346623635

Důležité je, jakou to má vše tendenci.

0/0
11.1.2016 8:50

N83i17k82o10l88a43j 10M95a20l35í57k 5234133300241

No, myslím, že pro 99 % zde diskutujících to důležité není :-) Důležité to může být pro zaměstnance hlavně.

0/0
11.1.2016 9:45

J28i20ř98í 25E49r27b42e41n 1863614896957

Důležitější to je pro majitele a úvěrující banku. I když při úvěru v řádu stovek milionů se bankéři budou sakra smekat, aby svého dlužníka nepotopili :-)

+1/0
11.1.2016 11:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.