Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poprvé v zisku. Leo Express přestal v prosinci prodělávat

V prosinci se tři roky po startu ostrého provozu dostal soukromý dopravce Leo Express poprvé do zisku. Firma zároveň oznámila, že poprvé za celý rok přepravila přes milion cestujících.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J23a32n 94J37e61m88e87l57k10a 1885870

Ten růst je dobrý. 10, 10, Nyní 23. Vzhledem k tomu, že ty soupravy nejsou nafukovací. Konečně začínají být slušně vytížené. Jen si myslím, že minulý jízdní řád byl lepší. Ale uvidíme na číslech. Kdyby šlo Leo hned v prvním roce na ceny cca 250 asi by to vypadalo jinak. Štěstí Lea je, že se ČD a Škoda se naštěstí z Flirtu příliš nepoučila.

0/0
11.1.2016 20:02
Foto

A48l53a38n 44Ř43e81p30k77a 4435336

Lidé v závěru roku cestují více už tak nějak z principu, bo svátky.. takže chtě nechtě ty vyšší ceny zaplatit v podstatě musí :D

A překvapuje mě, že tam není přílepek, že za ty ztráty mohly ty zlé dráhy;-D

0/0
11.1.2016 10:52

M37i78r36o70s25l17a57v 90Š69u87r23g61o30t 6549918460292

Dobrá zpráva. Pro mne, spokojeného zákazníka, který se po vyzkoušení Pendolina, Regiojetu a Leo Expressu rozhodl pro jízdy Leo Expressem na trase Ostrava - Praha. Protože by se měl Leo Express udržet při "životě" a dál mi poskytovat služby, které se mi líbí. Tj. Ostrava - Praha za 3 hod.a 10 minut, tichý a pohodlný provoz, vynikající obsluha s dobrou nabídkou jídla a pití, velká část trati pokryta internetem. A taky variabilní ceny, takže se dá s předstihem koupit jízdenka na výbornou cenu.

Je mi jasné, že to teď vypadá jako reklama na tento vlak a firmu, ale mám už dlouholeté zkušenosti s cestováním u nás i ve světě a Leo express je na dobrém světovém standartu.

+3/−1
11.1.2016 10:29

J80a65n 66J23e54m97e74l94k56a 1875660

Bohužel nadšení z nového jízdního řádu nesdílím, ikdyž je možné, že bude komerčně úspěšnější. Ale to je taky otázka.

+1/0
11.1.2016 12:27

F49r53a42n15t63i17š85e52k 67D65o45h80n40a65l 7394119734855

To uz to musi strelit nebo ho tlaci covenanty, ze vypouští takové pseudo zprávy? Bude to pěkná restrukturalizace. Mnam

0/0
11.1.2016 10:07

J32i82ř51í 95B62a48r21t76á20k 9810795608754

Co znamena vyraz pseudo zprava?

0/0
11.1.2016 11:25

R67a28d90i50m 26Š55o18l97c 1225685495774

Tak si počkáme raději na výroční zprávu, ne? ;-)

+6/−1
11.1.2016 9:35

P63e44t83r 36B56e25z96s10t18a33r15o24s53t90i 2929926863961

Důležité je, že Pardubický kraj kvůli tomu bude hradit více na ZDO naprosto zbytečně, kvůli tomuto a žlutým odcházejí cestující z Os vlaků na 010 , protože 10 minut je malém pravidlo u přípojné busy např v Chocni nebo Třebové ujizdeji... Dokud si kraj nevymuze, že OS jede vždy včas a v případě zpoždění dalkoviny se nečeká na předjetí, ale jede se ... Třeba by mohl zasáhnout regulátor nebo neudelit tolik slotů...

+1/−1
11.1.2016 9:16

P13e71t16r 88N77e62c48h24a22n54i65c86k19ý 7233126288970

To jo, zvlášť pikantní je odjezd osobáku z Pradubic plánovaný dvě minuty po odjezdu Regiojetu, 7 minut po odjezdu pendolina, 9 minut po odjezdu Ex1 a 5 minut před odjezdem EC na Brno. Zpoždění zaručeno. Buď přidat kolej nebo se v plánování dopravy musí něco sakra změnit

+7/0
11.1.2016 9:28

J14i36ř49í 62K66o82c60u66r43e22k 6755964355618

A jak byste to navrhl vy? Odjezd osobáku 5 minut před všema třema, aby za ním poskakovali cestovní rychlostí 40-50 km/h od Chocně až do Třebové? Protože když ho necháte předjet v Chocni tak se vám ta pikantní situace jen posune.

0/0
11.1.2016 20:18

P25e21t25r 64N76e70c73h66a31n86i42c12k51ý 7443316238910

Prostě je vyčerpaná kapacita, takhle to nejde dlouhodobě

0/0
11.1.2016 20:46

J22a34n 91Č88e66k46a44l 7469885554324

No a je takový problém aby počkaly ty autobusy?

+1/0
11.1.2016 9:33

P43e49t71r 27B85e92z50s74t93a58r34o56s34t46i 2149626303631

Je, autobus má čekací 5 minut a uvedeme na příkladu Choceň Kostelec, všude to je však podobné... Autobus odjede a hned v Borovnici se sjíždějí tři autobusy, které by rozhodil, dojede do Kostelce a tam by nečekalo nic, 10 minut nesunda...

0/0
11.1.2016 9:37

P40e25t45r 30B30e63z71s43t72a57r74o79s27t87i 2259516333811

Výsledek čekání by znamenal rozhozeni IDS ve dvou okresech , pokud bereme Choceň, ale to není jen Choceň...

0/0
11.1.2016 9:42

O24n24d26ř58e93j 55P29l42í87v77a 9660515611823

jenže ve skutečnosti žádný IDS v Pa a Kh kraji neexistuje: dopravci neví žádné jiné informace než svoje, nekooperace, (vím o místě kde autobusy ujíždějí snad schválně, když vidí, že vlak už přijíždí na nádraží (proč vozit lidi, když můžu jet v pohodičce s prázdným busem, že), doprava bez taktu, nesystémové přestupy na místech, kde člověk ani neví jestli autobus, do krerého měl přestoupit už jel nebo ne (díky tomu, že se nečeká nebo max. 5 min. a i kdybych věděl, že daný spoj už odjel tak co? mám čekat na křižovatce třeba 2 nebo 3 hodiny na další??) a perlička - nutnost kupovat stále nové jízdenky v každém spoji!!

+1/−1
11.1.2016 12:28

P24e82t58r 39B86e23z28s18t54a52r29o91s10t24i 2409466403821

Je vidět, že píše někdo , kdo nejel 20 let, takt, přestupní jízdenky samozřejmost... Čekací doby také, dokonce jsou ve strojku a dokonce i poloha vozidel na netu... HK a PCE kraj je na to v současné době hodně vysoko, výše je snad již jen JMK...

0/0
11.1.2016 12:35

O23n32d47ř15e46j 80P31l88í10v87a 9750925751303

Všechno co píšu je pravda a zažil jsem na vlastní kůži, v době kratší než 20 let :)

1) doporučuju TŘEBA zadat do idosu Dolní Dobrouč autodílna - Lanškroun a nechat si to vypsat na kterýkoliv pracovní den! (bohužel odkaz se mi nepodařilo vložit) - takt 0 a některá ta přestupní místa jsou oravdu jen křižovatky! , v sobotu nejede pro jistotu nic, opakuji NIC

2) Výňatek z podmínek Oredo:" ...můžete si zakoupit jednoduchou jízdenku IREDO přímo do cíle vaší cesty už při nástupu do prvního autobusu ..... i když daný vlak nebo autobus nejede až do cíle... Podmínkou pro zakoupení takovéto přestupní jízdenky je platba z elektronické peněženky BČK IREDO." a když kartu nemáte?

3) čekací doby ve strojku nevím co znamená, nejsem jeho majitelem

4) poloha spoje na netu - žádná vlaková průvodčí vám takovou informaci nedá, jestli autobus na přestupu počká neví a neví jak to zjistit nebo kam zavolat, aby se tak stalo, nedá vám ji ani pokladní v obsazené pokladně, i když netem pravděpodobně dipsponuje, prostě vám nepodá jinou informaci než čd, o informacích na autosovém nádraží např. v ústí nad orlicí, v autobusových spojích nebo kdekoli po trese snad psát nemusím!

0/0
11.1.2016 13:23

P95e90t65r 43M39a84l64ý 7192637168697

Poloha vozidla na netu je celkem k ničemu, pokud ji nezná navazující spoj a nedokáže určit, zda-li má vyčkat. V případě čekacích dob musí také vědět, jestli má vyčkávat či nikoliv. Kdo tu informaci podá však systém neuvádí...

Takže celý systém je jen pro chytráky, co sledují kolečka na mapě, ale v praxi nepoužitelný.

+1/0
12.1.2016 0:27

O73n38d12ř54e14j 11P50l46í83v37a 9390455191463

přesně, babičky jsou nahraný, navíc pochybuji i o využití pro mladší generaci, co má nejen mobil, ale i datový tarif, protože když už se člověk musí spoléhat sám na sebe, stejně mi web ani v telefonu ani v tabletu nefungoval s hláškou, že není určen pro mobilní verzi, takže jestli není nějaká chyba na mých mobilních přístrojích (může být), tak asi mám pro příště s sebou raději táhnout laptop, abych se něco dozvěděl, hahaha

0/0
12.1.2016 10:25

J76a18n 96J22e40m42e60l75k97a 1945190

Je mi úplně jedno, jestli stát platí více peněz. To jsou peníze, které by zrovna Sobotka rozházel okamžitě jinde. Miliarda sem, miliarda tam..

+1/0
11.1.2016 13:42

P58e96t17r 55N28e13c68h41a44n72i52c29k44ý 7953856348560

LE se v té dravé konkurenci začal nějak odlišovat, nabízet relace, které ostatní nenabízí, nabízet servis, který ostatní nenabízí (provázanost s UBER, originální a cenově dostupná nabídka palubního menu a další nabídky), lépe si uvědomuje výhody a nevýhody svých jednotek (pružnost při častějším zastavování, vyšší rychlost, ale ne příliš vhodné na dlouhé cesty, nižší kapacity. I když se tarifní integrace asi sotva dočkáme a Novotný občas kolem sebe kope jak Jančura, tak je celkem sympatické, že skutečně zalepuje díry na trhu a nejde cestou vytlačování ostatních hráčů.

+16/−1
11.1.2016 8:41

J91i92ř66í 55M55a96c61e76k 3665965324731

Jel jsem s nimi jednou. Na sedadle jsem měl kolem sebe tak málo místa, že raději dál jezdím s Jančurou.

+3/0
11.1.2016 9:04

P19e97t39r 16N45e55c14h43a90n64i34c70k14ý 7733726348880

To je, zvlášť, když u stolečku sedí 4 lidé, tak manipulační prostor je značně omezený (nemluvě o takové cestě na WC). Pak hluk, pokud sedíte vepředu při zrychlování je na takovou kategorii vlaku opravdu vysoký. Proto je vhodnější pro kratší vzdálenosti nebo získání klientely tam, kde rozumná alternativa téměř není.

+3/0
11.1.2016 9:08

M61a26r53t17i14n 82K15a38r62á12s10e54k 9788603168458

No sedacka pro 4 je nepouzitelna, ale normalne sedacky "za sebou" jsou celkem v pohode, co do mista mi to prijde prakticky nastejno s pendolinem (regio a vyssi tridy lea jsou pak na tom lip)

+4/0
11.1.2016 9:23

V67á35c74l22a22v 97P49a81v89e64l36e67k 1950506816334

Z pozice vysokého člověka musím konstatovat, že LE, třída economy, je, z hlediska prostoru na nohy, nejhorší. Za ní pak Pendolíno...

+2/0
11.1.2016 9:49

P37e86t14r 80N77e65c14h24a33n77i81c52k13ý 7883226148270

U Pendolina záleží jak kde, ale místa teda v "letadlové části" mohlo být více. U stolečku rozhodně vede Pendolino nad LE.

+2/0
11.1.2016 10:23

V34i46k48t97o21r 75N63á75r71o27ž48n55ý 3479422228

Myslím , že by se měly vyhodnocovat roční období. Teprve při hodnocení celého roku se ukáží jak úspěchy tak i neúspěchy.

To , že byl někdo v plusu jediný měsíc v roce nic neznamená.

+3/0
11.1.2016 8:40

T30o75m27á90š 55M35o66r11a30v59č87í44k 3257966773115

Důležité je, jakou to má vše tendenci.

0/0
11.1.2016 8:50

N52i32k50o70l14a42j 35M25a20l50í14k 5164483640671

No, myslím, že pro 99 % zde diskutujících to důležité není :-) Důležité to může být pro zaměstnance hlavně.

0/0
11.1.2016 9:45

J85i45ř69í 32E37r70b30e57n 1913674446277

Důležitější to je pro majitele a úvěrující banku. I když při úvěru v řádu stovek milionů se bankéři budou sakra smekat, aby svého dlužníka nepotopili :-)

+1/0
11.1.2016 11:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.