- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten růst je dobrý. 10, 10, Nyní 23. Vzhledem k tomu, že ty soupravy nejsou nafukovací. Konečně začínají být slušně vytížené. Jen si myslím, že minulý jízdní řád byl lepší. Ale uvidíme na číslech. Kdyby šlo Leo hned v prvním roce na ceny cca 250 asi by to vypadalo jinak. Štěstí Lea je, že se ČD a Škoda se naštěstí z Flirtu příliš nepoučila.
Lidé v závěru roku cestují více už tak nějak z principu, bo svátky.. takže chtě nechtě ty vyšší ceny zaplatit v podstatě musí :D
A překvapuje mě, že tam není přílepek, že za ty ztráty mohly ty zlé dráhy
Dobrá zpráva. Pro mne, spokojeného zákazníka, který se po vyzkoušení Pendolina, Regiojetu a Leo Expressu rozhodl pro jízdy Leo Expressem na trase Ostrava - Praha. Protože by se měl Leo Express udržet při "životě" a dál mi poskytovat služby, které se mi líbí. Tj. Ostrava - Praha za 3 hod.a 10 minut, tichý a pohodlný provoz, vynikající obsluha s dobrou nabídkou jídla a pití, velká část trati pokryta internetem. A taky variabilní ceny, takže se dá s předstihem koupit jízdenka na výbornou cenu.
Je mi jasné, že to teď vypadá jako reklama na tento vlak a firmu, ale mám už dlouholeté zkušenosti s cestováním u nás i ve světě a Leo express je na dobrém světovém standartu.
Bohužel nadšení z nového jízdního řádu nesdílím, ikdyž je možné, že bude komerčně úspěšnější. Ale to je taky otázka.
To uz to musi strelit nebo ho tlaci covenanty, ze vypouští takové pseudo zprávy? Bude to pěkná restrukturalizace. Mnam
Tak si počkáme raději na výroční zprávu, ne?
Důležité je, že Pardubický kraj kvůli tomu bude hradit více na ZDO naprosto zbytečně, kvůli tomuto a žlutým odcházejí cestující z Os vlaků na 010 , protože 10 minut je malém pravidlo u přípojné busy např v Chocni nebo Třebové ujizdeji... Dokud si kraj nevymuze, že OS jede vždy včas a v případě zpoždění dalkoviny se nečeká na předjetí, ale jede se ... Třeba by mohl zasáhnout regulátor nebo neudelit tolik slotů...
To jo, zvlášť pikantní je odjezd osobáku z Pradubic plánovaný dvě minuty po odjezdu Regiojetu, 7 minut po odjezdu pendolina, 9 minut po odjezdu Ex1 a 5 minut před odjezdem EC na Brno. Zpoždění zaručeno. Buď přidat kolej nebo se v plánování dopravy musí něco sakra změnit
LE se v té dravé konkurenci začal nějak odlišovat, nabízet relace, které ostatní nenabízí, nabízet servis, který ostatní nenabízí (provázanost s UBER, originální a cenově dostupná nabídka palubního menu a další nabídky), lépe si uvědomuje výhody a nevýhody svých jednotek (pružnost při častějším zastavování, vyšší rychlost, ale ne příliš vhodné na dlouhé cesty, nižší kapacity. I když se tarifní integrace asi sotva dočkáme a Novotný občas kolem sebe kope jak Jančura, tak je celkem sympatické, že skutečně zalepuje díry na trhu a nejde cestou vytlačování ostatních hráčů.
Jel jsem s nimi jednou. Na sedadle jsem měl kolem sebe tak málo místa, že raději dál jezdím s Jančurou.
Myslím , že by se měly vyhodnocovat roční období. Teprve při hodnocení celého roku se ukáží jak úspěchy tak i neúspěchy.
To , že byl někdo v plusu jediný měsíc v roce nic neznamená.
Důležité je, jakou to má vše tendenci.