Diskuze

Poprvé v zisku. Leo Express přestal v prosinci prodělávat

V prosinci se tři roky po startu ostrého provozu dostal soukromý dopravce Leo Express poprvé do zisku. Firma zároveň oznámila, že poprvé za celý rok přepravila přes milion cestujících.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J80a68n 47J17e39m29e89l57k86a

11. 1. 2016 20:02

Ten růst je dobrý. 10, 10, Nyní 23. Vzhledem k tomu, že ty soupravy nejsou nafukovací. Konečně začínají být slušně vytížené. Jen si myslím, že minulý jízdní řád byl lepší. Ale uvidíme na číslech. Kdyby šlo Leo hned v prvním roce na ceny cca 250 asi by to vypadalo jinak. Štěstí Lea je, že se ČD a Škoda se naštěstí z Flirtu příliš nepoučila.

0 0
možnosti

A27l81a57n 59Ř22e70p52k90a

11. 1. 2016 10:52

Lidé v závěru roku cestují více už tak nějak z principu, bo svátky.. takže chtě nechtě ty vyšší ceny zaplatit v podstatě musí :D

A překvapuje mě, že tam není přílepek, že za ty ztráty mohly ty zlé dráhy;-D

0 0
možnosti

Dobrá zpráva. Pro mne, spokojeného zákazníka, který se po vyzkoušení Pendolina, Regiojetu a Leo Expressu rozhodl pro jízdy Leo Expressem na trase Ostrava - Praha. Protože by se měl Leo Express udržet při "životě" a dál mi poskytovat služby, které se mi líbí. Tj. Ostrava - Praha za 3 hod.a 10 minut, tichý a pohodlný provoz, vynikající obsluha s dobrou nabídkou jídla a pití, velká část trati pokryta internetem. A taky variabilní ceny, takže se dá s předstihem koupit jízdenka na výbornou cenu.

Je mi jasné, že to teď vypadá jako reklama na tento vlak a firmu, ale mám už dlouholeté zkušenosti s cestováním u nás i ve světě a Leo express je na dobrém světovém standartu.

3 1
možnosti
JJ

J48a87n 91J57e85m76e15l16k64a

11. 1. 2016 12:27

Bohužel nadšení z nového jízdního řádu nesdílím, ikdyž je možné, že bude komerčně úspěšnější. Ale to je taky otázka.

1 0
možnosti
FD

To uz to musi strelit nebo ho tlaci covenanty, ze vypouští takové pseudo zprávy? Bude to pěkná restrukturalizace. Mnam

0 0
možnosti
JB

Co znamena vyraz pseudo zprava?

0 0
možnosti

R77a93d65i11m 35Š92o46l83c

11. 1. 2016 9:35

Tak si počkáme raději na výroční zprávu, ne? ;-)

6 1
možnosti
PB

Důležité je, že Pardubický kraj kvůli tomu bude hradit více na ZDO naprosto zbytečně, kvůli tomuto a žlutým odcházejí cestující z Os vlaků na 010 , protože 10 minut je malém pravidlo u přípojné busy např v Chocni nebo Třebové ujizdeji... Dokud si kraj nevymuze, že OS jede vždy včas a v případě zpoždění dalkoviny se nečeká na předjetí, ale jede se ... Třeba by mohl zasáhnout regulátor nebo neudelit tolik slotů...

1 1
možnosti
PN

To jo, zvlášť pikantní je odjezd osobáku z Pradubic plánovaný dvě minuty po odjezdu Regiojetu, 7 minut po odjezdu pendolina, 9 minut po odjezdu Ex1 a 5 minut před odjezdem EC na Brno. Zpoždění zaručeno. Buď přidat kolej nebo se v plánování dopravy musí něco sakra změnit

7 0
možnosti
PN

LE se v té dravé konkurenci začal nějak odlišovat, nabízet relace, které ostatní nenabízí, nabízet servis, který ostatní nenabízí (provázanost s UBER, originální a cenově dostupná nabídka palubního menu a další nabídky), lépe si uvědomuje výhody a nevýhody svých jednotek (pružnost při častějším zastavování, vyšší rychlost, ale ne příliš vhodné na dlouhé cesty, nižší kapacity. I když se tarifní integrace asi sotva dočkáme a Novotný občas kolem sebe kope jak Jančura, tak je celkem sympatické, že skutečně zalepuje díry na trhu a nejde cestou vytlačování ostatních hráčů.

16 1
možnosti
JM

J53i93ř58í 87M34a36c17e61k

11. 1. 2016 9:04

Jel jsem s nimi jednou. Na sedadle jsem měl kolem sebe tak málo místa, že raději dál jezdím s Jančurou.

3 0
možnosti
VN

Myslím , že by se měly vyhodnocovat roční období. Teprve při hodnocení celého roku se ukáží jak úspěchy tak i neúspěchy.

To , že byl někdo v plusu jediný měsíc v roce nic neznamená.

3 0
možnosti
TM

Důležité je, jakou to má vše tendenci.

0 0
možnosti