Diskuze

Chování e-shopů se zlepšuje, stížností ubývá. Hříšnici však podvádějí dál

Počet stížností na e-shopy meziročně klesá. Mezi internetovými prodejci lze ovšem pořád najít podvodníky a neseriózní podnikatele. Častými pochybeními obchodníků jsou hlavně nekomunikace, či pomalé a špatné vyřízení nesrovnalostí s dodáním zboží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V83i98t 33O63t86a10h12a89l

11. 1. 2016 12:25

To je fajn. Ona ale ta mince má dvě strany. Chtělo by to i zlepšit chování zákazníků vůči eshopům.

Je super si před MS objednat projektor za 100tis a po 14 dnech jej vrátit bez udání důvodu, protože MS už skončilo. Nebo 80" televizi. Nebo zrcadlovku na dovolenou. Nebo se pokazí pračka, proč si z eshopu po dobu opravy zdarma nepůjčit novou, že? V Česku bohužel hodně rozšířená "očurávací praxe". Tyto náklady následně musí eshop rozpustit do cen slušných zákazníků, aby nebyl ve ztrátě. Vyváženější pravidla by mohla vést k nižším cenám právě pro slušné zákazníky.

0 1
možnosti

OK, jak si představuješ ta vyváženější pravidla? Prosím konkrétně.

0 0
možnosti