- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Snad jednu poznámku k diskuzi o bílé a černé barvě. Čím více skel, tím větší teplo uvnitř vozu. Rozdíl v tepelné pohodě uvnitř vozu mezi černou a bílou barvou karoserie je u dvou stejných aut minimální... Interiér hraje opět spíše pocitovou roli... a to jestli máte sedačky potažené kůží nebo koženkou, anebo látkou. Zejména ženy si mnohdy stěžují, že usednutí v krátké sukni s holým stehnem na rozpálenou koženou sedačku není nic moc příjemného.
Tak chodci na sobě musí mít reflexní pásky aby byli vidět a auta můžou mít maskování aby byla naopak vidět co nejmíň. A pak někdo zjistil že vidět nejsou a nařídil trvalé svícení. Tomu se říká Kocourkov.
aha, ono se neco maskuje tim, ze to musi svitit. A kdyby nahodou ne, tak auta maji i tak odrazky..
Šedá, modrá, černá. Barva, která není za špatného počasí moc vidět a z hlediska bezpečnosti nejhorší volba.
Tohle není statistika o oblíbenosti barev, ale o bezpříplatkových barvách nejprodávanějších segmentů aut. Autopůjčovny a firemní flotily preferují bezpříplatkové barvy v nejprodávanější nižší a střední třídě. Ty pak polepují fóliemi s reklamou. Zaměstnanci si málokdy vybírají barvu. Těch pár soukromých zákazníků ve střední a vyšší třídě to nevytrhne.
No seda/stribrna neni zrovna bezpriplatkova, a je to dost casto typicka flotilova barva
Nemyslím si,že to je o penězích.Ten ,kdo si chce udělat radost a kupuje auto třeba za půl mega neřeší příplatek 15 tisíc.Prostě koupí,co se mu líbí.Já jsem se do bílé zbláznil na dovolené.V jižních destinacích jezdí bílých aut většina.Je to hezké,bílá je nestárnoucí a na velkých autech vypadá luxusně.Je to praktické.Každá odřenina,poškozený lak se snadno opraví.Navíc bílá neabsorbuje tolik záření,není v autě takové horko.
U aut to máte jako u lidí, ne každému vozu sedne bílá nebo třeba černá.
Bílá je levná. Spousta lidí barvu až na posledním místě, protože na barvu to nejezdí. Takže pokud má někdo omezený rozpočet,zvolí raději lepší výbavu nebo motorizaci, než aby platil třeba desítky tisíc za barvu a další peníze při případných opravách karoserie.
Nehledě na firemní flotily....
Nikdy bych neřekl, že to napíši: "Škoda Octavia RS v šedé barvě, je fakt hezké auto:-)"
http://img2.auto.cz/img/31/article/1855405_skoda-octavia-rs-2-0-tdi.jpg
Treba v modre i cerne by vypadalo MNOHEM lip. Ale jde to. V nabidce jsou i horsi barvy.
oblíbená a MÓDNÍ bílá :) :)
pane Sůro, dival jste se někdy na nějaký konfigurátor na webu automobilky a na ceníky k tomu přidané?
Myslím, že spíš než v oblibě nebo módě, tak právě tam bych hledal důvod takového počtu bílých aut.
a pokles je dan ze Skoda nema v zakladu bilou, ale modrou
Jinak co se týká barev aut které prošly mým životem, tak je to stejně jako s kočkami nebo psy. Prostě se to vyskytlo, přisálo a barvy jsem neřešil. Auto se tedy nedokáže přisát jako opuštěné mládě, také to ale mnohdy bylo podobné. Žlutá 120cítka byla opuštěná na rakouském šroťáku, tak jsem se ji tehdy ujal a věrně sloužila. Později zelenomodrý Ford jinde, zaprášený, poloprázdná kola, ale málo km. a výborný stav, ojel jsem s ním cca 300k prakticky beznákladově, podobně jsem kupoval vínového Jumpera, zašly, zaprášený bezdomovec v brněnském bazaru. Po notné kontrole a servisu skvělý bezproblémový otrok. Také jsem míval kdysi jasmě zeleného kombíka Moskviče 1500OHC v svítivě zelené barvě, tehdy v Mototechně ve slevě. Leninovo sáně z těžkým vlekem sloužil jako burlaci na Donu než jsem jej poslal k nějakému zelináři. Bílou dodávku jsem také měl, výhodou je, že se nerozpaluje tolik na slunci. Jako nové bych asi nekupuval, muselo by být jinak výhodné z jiných důvodů. Na auto bych sám volil, tyrkysovou, svítivě zelenou, červenou, i blankytně modrou.
Partnerky jsem také nevolil dle barvy pleti nebo vlasů. Když je to fajn ženská, tak je to úplně fuk, může být bíla, černá nebo žlutá. A němá
Partnerku za litr přebarvíte u auta je to za trošku víc.