- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už vidím turisty, jak jezdí se zavazadly v přecpaných "sockách" .
Hmm, zase nevidim prostor na zavazadla..
To jsem zvědavý, jak se ten autobus vytočí na Veleslavíně? Sice má otočnou zadní nápravu, ale stejně tam jsou problémy už teď.
No, on bude mit problem asi i na letisti, pri vyjezdu z terminalu 1 k terminalu 2 je dost ostra zatacka.
To určitě není špatný nápad. Pražské letiště ročně přepraví na 11 milionů cestujících, a Ti se tam musí nějak dostat. A protože jich je hodně, tak je rozumné vyzkoušet na autobusových linkách vedoucích na ruzyňské Letiště Václava Havla tento velký vůz, který naráz vezme hodně lidí. Takž od DPP je to krok správným směrem.
Menší autobusy s kratším intervalem by byly lepší řešení.
Nestacim se divit kolik expertu zde rozumí dopravě hlavně veřejné a ekonomice hlavně financování u veřejných zdrojů. Řešení by bylo, pokud by se sešli představitele města jakožto stakeholder který místně reguluje a financuje a zastupitel aeroholdingu, jakožto místně znalý expert a zástupce DPP jakožto technicky znalý zástupce a vytyčili si pomoci kriminalistickych otázek jak by model měl vypadat a připadne otestovali na vybraných spojích. Věc kterou v diskuzich postrádám je ze témeř všichni mluvíte o turistech, ale co zaměstnanci letištních provozu? Napadá me výborny příměr - Think out of the box! Nemyslím to jako urážku ale jako způsob uvažování...
Takový učený módní kecy kvůli pár autobusům...
Doufám, že časem místo autobusu 119 pojedou ve stejné trase tramvaje 19 a s typy Škoda ForCity Alfa. Navíc pak lze udělat odbočku na Dlouhou Míli.
Takže železnice na letiště nebude, rozumím tomu správně?
Tak to snad bude, ale než bude na letiště železnice, budou tyhle autobusy už ve šrotu...
Ani sebelepší autobus nenahradí vlak, který tam už dávno měl jezdit. Jenže to by do toho nesměl mluvit každej, kdo má do pr... díru.
Tenhle typ autobusu pojme asi víc lidí, ale že by tam bylo nějak víc místa na kufry, to mi nepřijde. Ale možná to není konečná podoba.
On by měl někdo ze zúčastněných také vzít v úvahu, že cestující z/na letiště mají zavazadlo a často objemná, která se ve stávajících autobusech nedají (v tom množství) nikam dát, takže je autobus často "prázdný", ale zablokovaný zavazadly - některá se snad ani nevejdou do uličky.
Proč jsou nějaké předpisy o délce autobusu? Stačí zažádat o výjimku a je to.
Za chvíli se tu můžou prohánět kamiony se dvěma přívěsy a délce 50m jako v Austrálii........
Nemyslím to ve zlém. Klidně, ať si takový dlouhý autobus jezdí. Jen nechápu, k čemu jsou předpisy, zákony, vyhlášky.... když existují výjimky,
Předpokládám, že ta výjimka je vázána na konkrétní trasu, na základě toho, že tam nejsou ostré zatáčky popř. jiná kritická místa.