Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zelené autobusy stíhají Jančuru. Flixbus spustil první linky po Česku

Plánovaná expanze německé autobusové společnosti Flixbus.de do vnitrostátních nedotovaných linek dostala první konkrétní podobu. Firma začala nově nabízet spojení Prahy s Chebem či Znojmem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a25n63a 68T83r71o72j71a54n71o87v65á 8460275127162

Já jsem jela s FlixBusem Praha-Miláno a zpět a bylo to něco otřesného, zejména cesta zpět: bez místenek strkaná o nástup do autobusu, řidič, který nás ráno v 11.30 přivezl, nás ten den večer opět vezl zpět, někde nabral kolegu, se kterým se ještě hodnou chvíli hádali nevybíravou češtinou, dva cestující nebyli vpuštěni do Švýcarska a korunou byl příjezd do Prahy bezmála o čtyři hodiny později, než uvedeno na jízdence. Možná pro študáky, kteří mají rádi adrenalin a multikulti.

0/0
6.10.2016 14:13

K47a55t26e88ř58i11n63a 15Š90t66ě85p33á62n79k64o28v48á 6744936733

Dávám Radimovi rok, maximálně dva, než je za něco zažaluje ;-D

0/−2
15.1.2016 17:58

J22a93n 55S92l49á41v74i59k 4663178629497

cestovani hromadnymi prostredky vseho druhu je jen pro urcitou skupinu obyvatel. davam prednost automobilu.

+2/−7
14.1.2016 22:58

M57a10r42t66i79n 89V80a46n61ě58k 9764277842483

Nedělil bych to podle skupin obyvatelstva. Jde spíš o to zda je člověk ochotný trávit čas cesty uzavřený společně s cizími, mnohdy nekompatibilními jedinci, nechat se případně otravovat řevem parchantů a podřizovat se jízdnímu řádu. Pokud to někdo zkousne, tak cestou třeba přečte knížku nebo může klofat do notebooku.

Ale taky dávám přednost svobodě cestování autem. Řízení mě ještě stále dá se říct baví a cestu si zorganizuju sám, přestávky na čurání a cigaretu taky.

0/0
15.1.2016 13:32

L19u74k17á68š 27Š71l32e38h93o52f98e33r 1483269355139

Mam svuj cas moc rad na to, abych napr. trasu Praha - Ostrava jel autem ;-)

+2/0
16.1.2016 10:25

M48a83r13k45o 74M61a47r97j48a57n92o56v21i63č 5273377173106

Taky bych rád jezdil svým autem, ale to by nafta musela stát desetinu toho, co stojí teď. ;-)

0/0
21.3.2016 13:33

J32o10s52e96f 89B90a27l29o16u88n 4660556515641

Asi největší problém pro Jančuru bude to,že mu začnou k Němcům přebíhat řidiči,což už teď je velice nedostatková profese.Jančura je znám jako velice problémový zaměstnavatel který navíc mizerně platí...Rv

+13/−1
14.1.2016 16:30

T20o57m19a92s 24N49o72v57o37t19n29y 1681774756265

Vy jste tam řidiče či jinou pozici dělal, nebo čerpáte z (polo)vymyšlených informací na různých firenetech či falešných FB zpráv z vymyšlených profilů?

+4/−3
14.1.2016 18:36

M40i35c71h25a48l 93K35r60e50j92č21a 5288556546573

No netusim jestli tam p. Baloun pracoval, ale Vas bych na jeho vyplatni pasku tipoval urcite.

+4/−2
14.1.2016 21:46

M40i91r16o38s45l63a53v 34H23e67r37a74n 6728437771

je to pravda treba stewardky za 10tisic to je fakt plat ;-D

0/0
21.3.2016 14:34

A30n23t50o13n75í63n 94Ď40u13r69i84š 5962679986134

Reauguji trochu pozdě na tenhle příspěvek,ale musím, jako bývalí řidič pana Jančury, trochu pravdy máte s tím přebíháním řidičů,co se týče mezd je to zavádějící, záleží která se jezdí linka, atp. problém ovšem je, že pan Jančura má zaveden systém s bezmeznou důvěrou v lidi co se starají o migraci lidí ve firmě, ať jsou to řidiči nebo stewardi, ano, na to že mi sáhl kontrolor na plat aniž bych mohl vysvětlit problém pro který se to stalo, to co se stalo, byla šikana ze strany kontrolora, na moje e.maily ani výkonná ředitelka nereagovala, vedoucí dopravy tak samo, no dal jsem výpověď a dostal místo u konkurence bez problému, pan Jančura problémy řidičů neřeší, má na to právě tyhle lidi, stačí se zpětně podívat na migraci lid,í třeba za poslední rok.závratná čísla, a pokud mám být jen číslo ve firmě kde pracuji, tak to je lepší to řešit výpovědí...!!

0/0
27.6.2016 8:48

A30n27t12o78n77í36n 62Ď49u39r61i85š 5112579566204

Tak to máš pravdu, jsem bývalí řidič SA, to ale není na psaní zde,je to na delší povídání, no že řidiči přebíhají je také pravda. také jsem nastoupil k zeleným a můžu říct že od pana Jančury je tady již dost řidičů. Ale nemůžete kydat špínu na pana Jančuru,byť je majitelem SA, problém je v lidech co se starají o tu dopravu a potom také v některých šoférech ale to sem nepatří..:-)

0/0
15.8.2016 9:49

P28e62t26r 72D72e97v76á51t78ý 5934441611139

Flixbusem jezdím v Německu. Ty autobusy jsou, co se týče pohodlí srovnatelné. Wifi a zásuvky mají taky obě společnosti. U Flixbusu se dá cestovat za příznivnější ceny.

+3/0
14.1.2016 15:39

J67a60n 66Č85e34k20a46l 7199725924644

No nevím, jet do Frankfurtu přes Cheb?? To není zrovna ideální trasa...

0/−1
14.1.2016 15:26

D50a67v73e 21Ř50e89h61á46k 8838915515313

když ještě jezdil přímý denní vlakový spoj Praha - Paříž (přes Frankfurt), tak také jezdil přes Cheb

0/0
14.1.2016 15:51

M79a93r36t14i53n 74C33e84r43v74e58n80y 2783948986758

Vzhledem k tomu, ze autobus nejezdi po kolejich a dalnice vede jinudy, tak je proste Cheb (Eger) zajizdka.

+1/−1
14.1.2016 16:12

N47i19k11o55l69a 60Č31e14c34h 9651119876

Stíhají rychlostí přímo vražednou :-/

http://plzen.idnes.cz/nehoda-d5-dalnice-02e-/plzen-zpravy.aspx?c=A160104_134626_plzen-zpravy_pp

+1/−1
14.1.2016 15:03

L41u96c77i21a26n 38P85a90p97a15z92i43a49n 5174317751185

Vícepatrové autobusy jsou velmi riskantní pro pasažéry. Bezpečnostní kritéria jsou velmi diskutabilní a pokud se převrhnou, je mnoho mrtvých, daleko nebezpečnějěí než normiální autobusy. Cestovat s tímto nedoporučuji.

+2/−2
14.1.2016 14:44

J91a42n 55N89á85d98v73o89r94n61í29k 7723318795867

Pokud něco nedoporučujete tak je téměř jisté, že to je dobré. Tolik má zkušenost s Vámi.

+7/−1
14.1.2016 16:15

R73o44m53a45n 95S47t64o49n19e18k 1769423259661

nové autobusy jsou vybavené pasy, takže se stačí připoutat

0/−2
14.1.2016 21:35

P16e61t39r 54P94a41c32k54a 4979549975141

Viděl jste fotky od Nažidel? Patrový autobus je výrazně méně stabilní. Při přetočení na střechu se celé horní patro utrhne. To vám pásy moc nepomůžou. Při menší nehodě se do horního patra záchranáři s technikou nebo nosítky nedostanou.

+1/0
1.3.2016 14:47

J30a30n75a 66E28l76i34á15š69o14v62á 9849794704378

Porovnávejte standardní ceny.

0/0
14.1.2016 14:38

M91a45r81t18i65n 57K33a88r98á89s27e35k 9488643288458

No cenu kterou dostane automaticky kazdy zakaznik po registraci bych klidne za standardni povazoval.

+1/0
14.1.2016 17:12

J97a47n91a 27E43l72i52á88š10o18v20á 9959114974538

Já ne.

+1/0
14.1.2016 17:59

J74i34ř14í 40H19a26v46á41č55e95k 1413750753

S tou slečnou na obrázku pojedu radši než s Jancurou :-)

+8/0
14.1.2016 14:24
Foto

T10o50m85á50š 50D68v64o47ř86á52k 7935296927911

Von má papíry?:-)

0/0
14.1.2016 15:56

J18a57n 47J36e86m11e45l52k11a 1445340

Je to stále uspořádání 2+2, takže ta stejná evropská sardinkárna s podobnýma sedačkama, která autobus zcela degraduje. K tomu tu dvoupatrovou variantu moc nemusím, to je tak na dálnici. Co Jančuru tlačí asi víc je čas 2:30 u Railjetu a cena 178 Kč na jeho páteřní lince a oprava D1. Proto asi tak jede proti ČD a volá po soutěžích.

+4/0
14.1.2016 14:13

V19i29k61t15o46r 31N11á95r75o88ž58n32ý 3689552428

On ten railjet také není nic moc...pokud nepočítám ty nejvyšší třídy..

Zlatý klasický vagóny...

+2/−2
14.1.2016 14:16

J43a15n 87J80e19m20e25l33k38a 1835170

Ale je to tiché a celkem bezpečné. A podle mě pořád lepší než evropský autobus drncající po české d1. A klasické vagóny jezdí do Bratislavy.

+4/0
14.1.2016 14:20

T68o54m74a39s 57N49o51v26o40t48n12y 1411504316925

178 je teď místo 210 akční ceny u ČD bez slevy?

0/0
14.1.2016 14:44

J32a27n 12J58e35m78e80l53k66a 1405640

Tak je to asi s in 25. Ale to je za tu cenu formalita.

+1/0
14.1.2016 14:52

T29o34m23a93s 94N33o31v38o61t55n31y 1451404196795

Pak ovšem je SA opět levnější, pokud u ČD je to cena za In-kartu, která stojí několik stovek. U SA je myslím 165 Kč na kreditovku, která je zdarma.

+1/−2
14.1.2016 14:55

J51a24n 93J40e73m46e59l26k87a 1965300

To je každého volba. Myslím, že Railjet za 178Kč je v Evropě bezkonkurenční. A samozřejmě je to tak trochu nefér dumping. Ale pro mě je vlak stejně volbou.. Myslím, že 165 předtím nebylo, takže šel s cenou dolu. Jeho výhoda je, že má malé jednotky a jezdí často.

+1/0
14.1.2016 15:12

T79o58m38a87s 10N17o98v92o30t26n13y 1461524786205

Ano, to v žádném případě nerozporuju, že je to cena, ke které nelze mít námitek a také mi vyhovuje. 165 je už dlouho (na kreditovku).

0/0
14.1.2016 18:40

R22a69d46e11k 81J71a48n54a36t66a 9595366664272

"několik stovek", ale za 3 roky. Pokud jezdíte alespoň trochu pravidelně (a umíte počítat), vyjde to na pár korun za cestu.

+1/−1
14.1.2016 16:35

T69o17m34a95s 73N53o71v98o73t55n23y 1451474886635

Ale pořád platíte abyste dostal slevu.

0/0
14.1.2016 18:38

J48a77n 50J60e62m34e89l79k85a 1255580

Ale zase platí v celé ČR. Narozdíl od různých krajských a městských nesmyslů.

+2/0
14.1.2016 19:03

T40o13m12a30s 49N80o42v75o60t19n77y 1491774356475

PS: Jinak taky jezdím raději Railjetem ;-)

+1/0
14.1.2016 14:56

J22i94ř89í 87K45n34o59t90e87k 5872197743131

Vstřícný soused?? A když nebude, vrátí mi jízdné? ;-D

+6/0
14.1.2016 14:07

O91n79d37ř47e79j 25P22a68r96ý52z15e41k 1134705374548

To bude mít Jančura další chuť šlapat někomu po patách.

0/0
14.1.2016 14:04

J69a37r71d34a 24W21o93l88f 8975797346794

:-) Vstřícný řidič, to je jako co? Že každému zastaví, kde si řekne. Nebo vypráví vtipy. Jinak co já vím, tak cestující nemá mimo koupě lístku s řidičem co dočinění.

+1/0
14.1.2016 13:46

M22a23r42t40i16n 38W82a80l80l40n68e62r 6225780254520

Poradí, pomůže uklidit kufr do zavazadlového prostoru...prostě je k dispozici

0/0
14.1.2016 13:47

R84o56m42a62n 31B46í28l60ý 5460495885797

Přepne jízdu do autopilota a mezitím uvaří kafe. Známe to.

+1/0
14.1.2016 14:35

R84o47b49e10r89t 42H55o82m20o73l35k73a 4873568720392

Když se dohoupá taková kost k řidiči u kterékoliv společnosti tak bude vstřícný na 96 % již dnes zcela určitě :-P;-D8-o

0/0
15.1.2016 11:32

V67i19k21t45o95r 51N14á51r47o71ž57n74ý 3949802938

Usměje se , pomůže , poradí ;-)

+1/0
14.1.2016 13:48

J65a49r12d94a 43W89o68l72f 8795327426414

Není lepší když se věnuje řízení, než aby pomáhal a radil? Od toho je tam ta stevardka.

+1/−2
14.1.2016 13:51

V20i30k67t73o74r 73N88á92r37o37ž53n83ý 3439432968

Stevardka není všude

0/0
14.1.2016 13:58

J61a28r83d80a 87W38o79l69f 8335847616394

Pro mne je stokrát lepší profík, kterej nemele s cestujícíma, ale jede sebejistě, bezpečně a vím, že tam bude načas.

+4/0
14.1.2016 14:03

V48i97k45t41o22r 63N19á92r30o78ž97n82ý 3119162878

Jasně..za jízdy ať se věnuje řízení. Jenže ten bus pořád nejede. Také má zastávky ;-)

+1/0
14.1.2016 14:13

J65o37s95e28f 60O98m92á16č54k94a 5517531132405

Někteří se tu rozčilují, že cena u lístku SA je počítána se slevou (kreditová jízdenka..). To ale není žádná sleva, takovou cenu může mít kdokoliv a z vlastní zkušenosti můžu říct, že registrace+dobití kreditu+výběr a koupě jízdenky zabere většinou méně času, než kupování lístku na pokladně. Jenže i kdyby lístek stál stejně, služby SA jsou prostě lepší. Dostanu kafe nebo čaj, přečtu si noviny a po cestě můžu relaxovat u filmu nebo seriálu. Flexibus má akorát příjemně se tlemící šoféry...

Zkrátka, zkušenost mám s SA i Flexibusem (tam to byla spíše zvědavost), ale SA u nás konkurenci nemá.

+11/−7
14.1.2016 13:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.