Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zelené autobusy stíhají Jančuru. Flixbus spustil první linky po Česku

Plánovaná expanze německé autobusové společnosti Flixbus.de do vnitrostátních nedotovaných linek dostala první konkrétní podobu. Firma začala nově nabízet spojení Prahy s Chebem či Znojmem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a30n15a 76T87r48o67j44a36n60o56v74á 8520145697162

Já jsem jela s FlixBusem Praha-Miláno a zpět a bylo to něco otřesného, zejména cesta zpět: bez místenek strkaná o nástup do autobusu, řidič, který nás ráno v 11.30 přivezl, nás ten den večer opět vezl zpět, někde nabral kolegu, se kterým se ještě hodnou chvíli hádali nevybíravou češtinou, dva cestující nebyli vpuštěni do Švýcarska a korunou byl příjezd do Prahy bezmála o čtyři hodiny později, než uvedeno na jízdence. Možná pro študáky, kteří mají rádi adrenalin a multikulti.

0/0
6.10.2016 14:13

K21a60t61e39ř65i49n55a 64Š51t44ě13p57á21n16k15o54v54á 6854336283

Dávám Radimovi rok, maximálně dva, než je za něco zažaluje ;-D

0/−2
15.1.2016 17:58

J92a84n 14S56l51á39v43i12k 4443728479447

cestovani hromadnymi prostredky vseho druhu je jen pro urcitou skupinu obyvatel. davam prednost automobilu.

+2/−7
14.1.2016 22:58

M77a51r12t86i84n 91V22a75n60ě97k 9644367862383

Nedělil bych to podle skupin obyvatelstva. Jde spíš o to zda je člověk ochotný trávit čas cesty uzavřený společně s cizími, mnohdy nekompatibilními jedinci, nechat se případně otravovat řevem parchantů a podřizovat se jízdnímu řádu. Pokud to někdo zkousne, tak cestou třeba přečte knížku nebo může klofat do notebooku.

Ale taky dávám přednost svobodě cestování autem. Řízení mě ještě stále dá se říct baví a cestu si zorganizuju sám, přestávky na čurání a cigaretu taky.

0/0
15.1.2016 13:32

L78u86k14á91š 33Š18l11e22h94o15f55e17r 1833789255369

Mam svuj cas moc rad na to, abych napr. trasu Praha - Ostrava jel autem ;-)

+2/0
16.1.2016 10:25

M71a65r39k55o 15M81a71r13j19a81n48o87v49i50č 5823267713596

Taky bych rád jezdil svým autem, ale to by nafta musela stát desetinu toho, co stojí teď. ;-)

0/0
21.3.2016 13:33

J26o67s50e45f 18B20a57l49o72u24n 4810926675141

Asi největší problém pro Jančuru bude to,že mu začnou k Němcům přebíhat řidiči,což už teď je velice nedostatková profese.Jančura je znám jako velice problémový zaměstnavatel který navíc mizerně platí...Rv

+13/−1
14.1.2016 16:30

T74o48m13a58s 80N79o54v98o70t77n30y 1661774546165

Vy jste tam řidiče či jinou pozici dělal, nebo čerpáte z (polo)vymyšlených informací na různých firenetech či falešných FB zpráv z vymyšlených profilů?

+4/−3
14.1.2016 18:36

M23i43c52h96a12l 39K37r85e30j82č22a 5838556646133

No netusim jestli tam p. Baloun pracoval, ale Vas bych na jeho vyplatni pasku tipoval urcite.

+4/−2
14.1.2016 21:46

M61i72r73o38s40l10a76v 67H43e77r90a22n 6928127421

je to pravda treba stewardky za 10tisic to je fakt plat ;-D

0/0
21.3.2016 14:34

A58n39t77o93n72í53n 14Ď72u11r35i29š 5412889246374

Reauguji trochu pozdě na tenhle příspěvek,ale musím, jako bývalí řidič pana Jančury, trochu pravdy máte s tím přebíháním řidičů,co se týče mezd je to zavádějící, záleží která se jezdí linka, atp. problém ovšem je, že pan Jančura má zaveden systém s bezmeznou důvěrou v lidi co se starají o migraci lidí ve firmě, ať jsou to řidiči nebo stewardi, ano, na to že mi sáhl kontrolor na plat aniž bych mohl vysvětlit problém pro který se to stalo, to co se stalo, byla šikana ze strany kontrolora, na moje e.maily ani výkonná ředitelka nereagovala, vedoucí dopravy tak samo, no dal jsem výpověď a dostal místo u konkurence bez problému, pan Jančura problémy řidičů neřeší, má na to právě tyhle lidi, stačí se zpětně podívat na migraci lid,í třeba za poslední rok.závratná čísla, a pokud mám být jen číslo ve firmě kde pracuji, tak to je lepší to řešit výpovědí...!!

0/0
27.6.2016 8:48

A81n52t69o43n90í98n 82Ď64u70r60i57š 5392899346374

Tak to máš pravdu, jsem bývalí řidič SA, to ale není na psaní zde,je to na delší povídání, no že řidiči přebíhají je také pravda. také jsem nastoupil k zeleným a můžu říct že od pana Jančury je tady již dost řidičů. Ale nemůžete kydat špínu na pana Jančuru,byť je majitelem SA, problém je v lidech co se starají o tu dopravu a potom také v některých šoférech ale to sem nepatří..:-)

0/0
15.8.2016 9:49

P11e95t85r 52D25e78v15á63t52ý 5204591391249

Flixbusem jezdím v Německu. Ty autobusy jsou, co se týče pohodlí srovnatelné. Wifi a zásuvky mají taky obě společnosti. U Flixbusu se dá cestovat za příznivnější ceny.

+3/0
14.1.2016 15:39

J98a62n 15Č14e23k39a15l 7889855724694

No nevím, jet do Frankfurtu přes Cheb?? To není zrovna ideální trasa...

0/−1
14.1.2016 15:26

D52a43v11e 94Ř51e13h20á23k 8728285695583

když ještě jezdil přímý denní vlakový spoj Praha - Paříž (přes Frankfurt), tak také jezdil přes Cheb

0/0
14.1.2016 15:51

M80a41r83t47i57n 24C68e46r15v56e66n85y 2643958156298

Vzhledem k tomu, ze autobus nejezdi po kolejich a dalnice vede jinudy, tak je proste Cheb (Eger) zajizdka.

+1/−1
14.1.2016 16:12

N40i93k22o11l43a 79Č48e12c48h 9981749656

Stíhají rychlostí přímo vražednou :-/

http://plzen.idnes.cz/nehoda-d5-dalnice-02e-/plzen-zpravy.aspx?c=A160104_134626_plzen-zpravy_pp

+1/−1
14.1.2016 15:03

L46u88c86i79a96n 66P63a10p12a26z42i70a26n 5244887211595

Vícepatrové autobusy jsou velmi riskantní pro pasažéry. Bezpečnostní kritéria jsou velmi diskutabilní a pokud se převrhnou, je mnoho mrtvých, daleko nebezpečnějěí než normiální autobusy. Cestovat s tímto nedoporučuji.

+2/−2
14.1.2016 14:44

J63a47n 36N44á73d17v26o60r82n92í83k 7363648165627

Pokud něco nedoporučujete tak je téměř jisté, že to je dobré. Tolik má zkušenost s Vámi.

+7/−1
14.1.2016 16:15

R11o66m12a34n 17S63t47o65n31e48k 1819503179421

nové autobusy jsou vybavené pasy, takže se stačí připoutat

0/−2
14.1.2016 21:35

P14e76t26r 47P10a32c66k13a 4499329105741

Viděl jste fotky od Nažidel? Patrový autobus je výrazně méně stabilní. Při přetočení na střechu se celé horní patro utrhne. To vám pásy moc nepomůžou. Při menší nehodě se do horního patra záchranáři s technikou nebo nosítky nedostanou.

+1/0
1.3.2016 14:47

J30a43n28a 36E65l37i18á26š19o42v30á 9149844934568

Porovnávejte standardní ceny.

0/0
14.1.2016 14:38

M84a35r76t70i81n 18K95a45r37á62s86e82k 9658553688618

No cenu kterou dostane automaticky kazdy zakaznik po registraci bych klidne za standardni povazoval.

+1/0
14.1.2016 17:12

J35a18n68a 63E24l98i27á98š58o49v41á 9219704574888

Já ne.

+1/0
14.1.2016 17:59

J81i71ř23í 49H92a16v12á94č89e36k 1853430113

S tou slečnou na obrázku pojedu radši než s Jancurou :-)

+8/0
14.1.2016 14:24
Foto

T87o66m35á17š 23D96v92o51ř96á20k 7895386657251

Von má papíry?:-)

0/0
14.1.2016 15:56

J45a73n 48J42e30m38e44l87k34a 1255230

Je to stále uspořádání 2+2, takže ta stejná evropská sardinkárna s podobnýma sedačkama, která autobus zcela degraduje. K tomu tu dvoupatrovou variantu moc nemusím, to je tak na dálnici. Co Jančuru tlačí asi víc je čas 2:30 u Railjetu a cena 178 Kč na jeho páteřní lince a oprava D1. Proto asi tak jede proti ČD a volá po soutěžích.

+4/0
14.1.2016 14:13

V57i90k76t29o86r 91N11á58r33o91ž56n54ý 3509842838

On ten railjet také není nic moc...pokud nepočítám ty nejvyšší třídy..

Zlatý klasický vagóny...

+2/−2
14.1.2016 14:16

J24a87n 92J14e87m42e79l19k18a 1535920

Ale je to tiché a celkem bezpečné. A podle mě pořád lepší než evropský autobus drncající po české d1. A klasické vagóny jezdí do Bratislavy.

+4/0
14.1.2016 14:20

T25o95m14a44s 72N31o61v67o79t75n64y 1161194856745

178 je teď místo 210 akční ceny u ČD bez slevy?

0/0
14.1.2016 14:44

J24a18n 33J67e53m61e50l29k78a 1205940

Tak je to asi s in 25. Ale to je za tu cenu formalita.

+1/0
14.1.2016 14:52

T76o70m72a71s 17N62o41v92o86t23n25y 1531824476115

Pak ovšem je SA opět levnější, pokud u ČD je to cena za In-kartu, která stojí několik stovek. U SA je myslím 165 Kč na kreditovku, která je zdarma.

+1/−2
14.1.2016 14:55

J57a68n 86J19e52m30e82l35k73a 1985430

To je každého volba. Myslím, že Railjet za 178Kč je v Evropě bezkonkurenční. A samozřejmě je to tak trochu nefér dumping. Ale pro mě je vlak stejně volbou.. Myslím, že 165 předtím nebylo, takže šel s cenou dolu. Jeho výhoda je, že má malé jednotky a jezdí často.

+1/0
14.1.2016 15:12

T53o46m82a38s 31N89o36v49o63t17n16y 1391554846945

Ano, to v žádném případě nerozporuju, že je to cena, ke které nelze mít námitek a také mi vyhovuje. 165 je už dlouho (na kreditovku).

0/0
14.1.2016 18:40

R23a18d13e51k 45J25a14n22a67t63a 9165626664222

"několik stovek", ale za 3 roky. Pokud jezdíte alespoň trochu pravidelně (a umíte počítat), vyjde to na pár korun za cestu.

+1/−1
14.1.2016 16:35

T39o69m24a13s 29N52o87v72o13t86n51y 1531484926635

Ale pořád platíte abyste dostal slevu.

0/0
14.1.2016 18:38

J74a39n 65J29e25m80e29l27k67a 1695860

Ale zase platí v celé ČR. Narozdíl od různých krajských a městských nesmyslů.

+2/0
14.1.2016 19:03

T68o50m68a29s 27N47o89v33o58t94n48y 1751494316375

PS: Jinak taky jezdím raději Railjetem ;-)

+1/0
14.1.2016 14:56

J11i78ř43í 37K42n94o60t34e93k 5592287213231

Vstřícný soused?? A když nebude, vrátí mi jízdné? ;-D

+6/0
14.1.2016 14:07

O72n46d15ř48e72j 63P33a71r91ý83z68e82k 1834615344228

To bude mít Jančura další chuť šlapat někomu po patách.

0/0
14.1.2016 14:04

J15a20r48d81a 34W56o70l32f 8285927476464

:-) Vstřícný řidič, to je jako co? Že každému zastaví, kde si řekne. Nebo vypráví vtipy. Jinak co já vím, tak cestující nemá mimo koupě lístku s řidičem co dočinění.

+1/0
14.1.2016 13:46

M22a67r50t83i19n 57W38a96l70l53n26e30r 6205240374420

Poradí, pomůže uklidit kufr do zavazadlového prostoru...prostě je k dispozici

0/0
14.1.2016 13:47

R37o87m68a41n 37B61í12l75ý 5590375385217

Přepne jízdu do autopilota a mezitím uvaří kafe. Známe to.

+1/0
14.1.2016 14:35

R21o92b43e62r25t 51H46o45m23o46l64k90a 4243878980472

Když se dohoupá taková kost k řidiči u kterékoliv společnosti tak bude vstřícný na 96 % již dnes zcela určitě :-P;-D8-o

0/0
15.1.2016 11:32

V68i63k71t75o27r 72N61á73r76o26ž36n97ý 3399182558

Usměje se , pomůže , poradí ;-)

+1/0
14.1.2016 13:48

J31a88r96d68a 18W51o50l70f 8815857266304

Není lepší když se věnuje řízení, než aby pomáhal a radil? Od toho je tam ta stevardka.

+1/−2
14.1.2016 13:51

V43i54k15t25o84r 24N65á62r22o72ž47n96ý 3339922948

Stevardka není všude

0/0
14.1.2016 13:58

J92a60r79d69a 27W49o83l89f 8245967616114

Pro mne je stokrát lepší profík, kterej nemele s cestujícíma, ale jede sebejistě, bezpečně a vím, že tam bude načas.

+4/0
14.1.2016 14:03

V18i60k18t50o86r 29N14á52r32o35ž55n53ý 3219232868

Jasně..za jízdy ať se věnuje řízení. Jenže ten bus pořád nejede. Také má zastávky ;-)

+1/0
14.1.2016 14:13

J21o75s82e80f 82O93m84á87č57k18a 5487281962505

Někteří se tu rozčilují, že cena u lístku SA je počítána se slevou (kreditová jízdenka..). To ale není žádná sleva, takovou cenu může mít kdokoliv a z vlastní zkušenosti můžu říct, že registrace+dobití kreditu+výběr a koupě jízdenky zabere většinou méně času, než kupování lístku na pokladně. Jenže i kdyby lístek stál stejně, služby SA jsou prostě lepší. Dostanu kafe nebo čaj, přečtu si noviny a po cestě můžu relaxovat u filmu nebo seriálu. Flexibus má akorát příjemně se tlemící šoféry...

Zkrátka, zkušenost mám s SA i Flexibusem (tam to byla spíše zvědavost), ale SA u nás konkurenci nemá.

+11/−7
14.1.2016 13:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.