Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zelené autobusy stíhají Jančuru. Flixbus spustil první linky po Česku

Plánovaná expanze německé autobusové společnosti Flixbus.de do vnitrostátních nedotovaných linek dostala první konkrétní podobu. Firma začala nově nabízet spojení Prahy s Chebem či Znojmem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65a30n68a 61T75r42o24j91a77n30o74v66á 8350245197142

Já jsem jela s FlixBusem Praha-Miláno a zpět a bylo to něco otřesného, zejména cesta zpět: bez místenek strkaná o nástup do autobusu, řidič, který nás ráno v 11.30 přivezl, nás ten den večer opět vezl zpět, někde nabral kolegu, se kterým se ještě hodnou chvíli hádali nevybíravou češtinou, dva cestující nebyli vpuštěni do Švýcarska a korunou byl příjezd do Prahy bezmála o čtyři hodiny později, než uvedeno na jízdence. Možná pro študáky, kteří mají rádi adrenalin a multikulti.

0/0
6.10.2016 14:13

K24a35t53e40ř39i78n49a 83Š71t82ě81p65á55n85k48o41v17á 6954546893

Dávám Radimovi rok, maximálně dva, než je za něco zažaluje ;-D

0/−2
15.1.2016 17:58

J79a54n 95S19l48á60v61i26k 4103848729657

cestovani hromadnymi prostredky vseho druhu je jen pro urcitou skupinu obyvatel. davam prednost automobilu.

+2/−7
14.1.2016 22:58

M56a70r79t73i80n 98V67a21n89ě38k 9814367572513

Nedělil bych to podle skupin obyvatelstva. Jde spíš o to zda je člověk ochotný trávit čas cesty uzavřený společně s cizími, mnohdy nekompatibilními jedinci, nechat se případně otravovat řevem parchantů a podřizovat se jízdnímu řádu. Pokud to někdo zkousne, tak cestou třeba přečte knížku nebo může klofat do notebooku.

Ale taky dávám přednost svobodě cestování autem. Řízení mě ještě stále dá se říct baví a cestu si zorganizuju sám, přestávky na čurání a cigaretu taky.

0/0
15.1.2016 13:32

L18u94k64á29š 79Š85l82e12h18o69f45e72r 1853429685119

Mam svuj cas moc rad na to, abych napr. trasu Praha - Ostrava jel autem ;-)

+2/0
16.1.2016 10:25

8335205650810

Taky bych rád jezdil svým autem, ale to by nafta musela stát desetinu toho, co stojí teď. ;-)

0/0
21.3.2016 13:33

J80o82s29e91f 69B36a31l72o89u22n 4420166795651

Asi největší problém pro Jančuru bude to,že mu začnou k Němcům přebíhat řidiči,což už teď je velice nedostatková profese.Jančura je znám jako velice problémový zaměstnavatel který navíc mizerně platí...Rv

+13/−1
14.1.2016 16:30

T33o13m74a90s 88N17o46v75o83t96n71y 1721384326475

Vy jste tam řidiče či jinou pozici dělal, nebo čerpáte z (polo)vymyšlených informací na různých firenetech či falešných FB zpráv z vymyšlených profilů?

+4/−3
14.1.2016 18:36

M13i94c22h34a34l 41K52r22e83j46č60a 5928226746853

No netusim jestli tam p. Baloun pracoval, ale Vas bych na jeho vyplatni pasku tipoval urcite.

+4/−2
14.1.2016 21:46

M96i54r60o52s36l88a44v 98H16e89r90a90n 6748827261

je to pravda treba stewardky za 10tisic to je fakt plat ;-D

0/0
21.3.2016 14:34

A84n39t59o98n61í88n 93Ď13u83r52i97š 5772429476754

Reauguji trochu pozdě na tenhle příspěvek,ale musím, jako bývalí řidič pana Jančury, trochu pravdy máte s tím přebíháním řidičů,co se týče mezd je to zavádějící, záleží která se jezdí linka, atp. problém ovšem je, že pan Jančura má zaveden systém s bezmeznou důvěrou v lidi co se starají o migraci lidí ve firmě, ať jsou to řidiči nebo stewardi, ano, na to že mi sáhl kontrolor na plat aniž bych mohl vysvětlit problém pro který se to stalo, to co se stalo, byla šikana ze strany kontrolora, na moje e.maily ani výkonná ředitelka nereagovala, vedoucí dopravy tak samo, no dal jsem výpověď a dostal místo u konkurence bez problému, pan Jančura problémy řidičů neřeší, má na to právě tyhle lidi, stačí se zpětně podívat na migraci lid,í třeba za poslední rok.závratná čísla, a pokud mám být jen číslo ve firmě kde pracuji, tak to je lepší to řešit výpovědí...!!

0/0
27.6.2016 8:48

A33n10t25o90n83í95n 85Ď41u76r86i59š 5682339896354

Tak to máš pravdu, jsem bývalí řidič SA, to ale není na psaní zde,je to na delší povídání, no že řidiči přebíhají je také pravda. také jsem nastoupil k zeleným a můžu říct že od pana Jančury je tady již dost řidičů. Ale nemůžete kydat špínu na pana Jančuru,byť je majitelem SA, problém je v lidech co se starají o tu dopravu a potom také v některých šoférech ale to sem nepatří..:-)

0/0
15.8.2016 9:49

P34e61t31r 91D70e76v76á36t44ý 5364961921709

Flixbusem jezdím v Německu. Ty autobusy jsou, co se týče pohodlí srovnatelné. Wifi a zásuvky mají taky obě společnosti. U Flixbusu se dá cestovat za příznivnější ceny.

+3/0
14.1.2016 15:39

J58a33n 14Č91e10k38a56l 7539255514814

No nevím, jet do Frankfurtu přes Cheb?? To není zrovna ideální trasa...

0/−1
14.1.2016 15:26

D10a93v54e 62Ř22e29h22á17k 8528255295183

když ještě jezdil přímý denní vlakový spoj Praha - Paříž (přes Frankfurt), tak také jezdil přes Cheb

0/0
14.1.2016 15:51

M51a18r84t54i40n 38C47e23r57v61e59n44y 2833268116458

Vzhledem k tomu, ze autobus nejezdi po kolejich a dalnice vede jinudy, tak je proste Cheb (Eger) zajizdka.

+1/−1
14.1.2016 16:12

N29i96k35o95l14a 76Č76e29c94h 9761429896

Stíhají rychlostí přímo vražednou :-/

http://plzen.idnes.cz/nehoda-d5-dalnice-02e-/plzen-zpravy.aspx?c=A160104_134626_plzen-zpravy_pp

+1/−1
14.1.2016 15:03

L72u83c72i58a50n 80P88a72p90a85z48i68a69n 5204527611795

Vícepatrové autobusy jsou velmi riskantní pro pasažéry. Bezpečnostní kritéria jsou velmi diskutabilní a pokud se převrhnou, je mnoho mrtvých, daleko nebezpečnějěí než normiální autobusy. Cestovat s tímto nedoporučuji.

+2/−2
14.1.2016 14:44

J96a11n 62N84á37d90v50o79r98n20í26k 7213798765637

Pokud něco nedoporučujete tak je téměř jisté, že to je dobré. Tolik má zkušenost s Vámi.

+7/−1
14.1.2016 16:15

R19o52m46a24n 71S86t59o20n66e59k 1639403349431

nové autobusy jsou vybavené pasy, takže se stačí připoutat

0/−2
14.1.2016 21:35

P20e65t18r 16P18a51c24k61a 4919709315871

Viděl jste fotky od Nažidel? Patrový autobus je výrazně méně stabilní. Při přetočení na střechu se celé horní patro utrhne. To vám pásy moc nepomůžou. Při menší nehodě se do horního patra záchranáři s technikou nebo nosítky nedostanou.

+1/0
1.3.2016 14:47

J30a59n39a 18E72l79i68á36š87o92v55á 9429194434818

Porovnávejte standardní ceny.

0/0
14.1.2016 14:38

M39a74r34t26i33n 89K25a68r85á81s11e24k 9688573118118

No cenu kterou dostane automaticky kazdy zakaznik po registraci bych klidne za standardni povazoval.

+1/0
14.1.2016 17:12

J31a62n78a 25E38l32i45á10š34o31v61á 9639504384308

Já ne.

+1/0
14.1.2016 17:59

J23i61ř18í 15H27a19v40á55č62e14k 1353480923

S tou slečnou na obrázku pojedu radši než s Jancurou :-)

+8/0
14.1.2016 14:24
Foto

T13o93m86á35š 73D33v97o41ř17á21k 7295606587941

Von má papíry?:-)

0/0
14.1.2016 15:56

J92a86n 89J89e47m33e28l60k84a 1475430

Je to stále uspořádání 2+2, takže ta stejná evropská sardinkárna s podobnýma sedačkama, která autobus zcela degraduje. K tomu tu dvoupatrovou variantu moc nemusím, to je tak na dálnici. Co Jančuru tlačí asi víc je čas 2:30 u Railjetu a cena 178 Kč na jeho páteřní lince a oprava D1. Proto asi tak jede proti ČD a volá po soutěžích.

+4/0
14.1.2016 14:13

V48i92k26t44o68r 83N82á68r41o73ž85n38ý 3589682638

On ten railjet také není nic moc...pokud nepočítám ty nejvyšší třídy..

Zlatý klasický vagóny...

+2/−2
14.1.2016 14:16

J13a56n 88J62e75m96e16l89k79a 1955670

Ale je to tiché a celkem bezpečné. A podle mě pořád lepší než evropský autobus drncající po české d1. A klasické vagóny jezdí do Bratislavy.

+4/0
14.1.2016 14:20

T20o48m57a12s 64N70o67v73o87t84n64y 1911234946835

178 je teď místo 210 akční ceny u ČD bez slevy?

0/0
14.1.2016 14:44

J90a73n 22J34e55m25e14l19k73a 1595960

Tak je to asi s in 25. Ale to je za tu cenu formalita.

+1/0
14.1.2016 14:52

T81o90m53a85s 27N28o38v78o14t85n11y 1301354376355

Pak ovšem je SA opět levnější, pokud u ČD je to cena za In-kartu, která stojí několik stovek. U SA je myslím 165 Kč na kreditovku, která je zdarma.

+1/−2
14.1.2016 14:55

J92a97n 94J38e67m13e97l82k82a 1205160

To je každého volba. Myslím, že Railjet za 178Kč je v Evropě bezkonkurenční. A samozřejmě je to tak trochu nefér dumping. Ale pro mě je vlak stejně volbou.. Myslím, že 165 předtím nebylo, takže šel s cenou dolu. Jeho výhoda je, že má malé jednotky a jezdí často.

+1/0
14.1.2016 15:12

T88o31m54a85s 91N42o97v55o95t18n76y 1151934206165

Ano, to v žádném případě nerozporuju, že je to cena, ke které nelze mít námitek a také mi vyhovuje. 165 je už dlouho (na kreditovku).

0/0
14.1.2016 18:40

R95a75d54e21k 69J35a32n34a89t75a 9835796604112

"několik stovek", ale za 3 roky. Pokud jezdíte alespoň trochu pravidelně (a umíte počítat), vyjde to na pár korun za cestu.

+1/−1
14.1.2016 16:35

T32o50m86a43s 44N27o72v24o63t55n44y 1421944366475

Ale pořád platíte abyste dostal slevu.

0/0
14.1.2016 18:38

J11a86n 61J62e19m86e75l86k44a 1605770

Ale zase platí v celé ČR. Narozdíl od různých krajských a městských nesmyslů.

+2/0
14.1.2016 19:03

T60o28m62a67s 51N31o71v25o56t74n61y 1701694296625

PS: Jinak taky jezdím raději Railjetem ;-)

+1/0
14.1.2016 14:56

J40i36ř48í 55K71n76o88t56e80k 5562427593241

Vstřícný soused?? A když nebude, vrátí mi jízdné? ;-D

+6/0
14.1.2016 14:07

O90n69d40ř10e66j 57P82a21r46ý13z37e81k 1744525154748

To bude mít Jančura další chuť šlapat někomu po patách.

0/0
14.1.2016 14:04

J84a39r85d10a 48W27o56l33f 8135337386144

:-) Vstřícný řidič, to je jako co? Že každému zastaví, kde si řekne. Nebo vypráví vtipy. Jinak co já vím, tak cestující nemá mimo koupě lístku s řidičem co dočinění.

+1/0
14.1.2016 13:46

M56a84r77t94i49n 24W81a96l60l70n10e39r 6295940814530

Poradí, pomůže uklidit kufr do zavazadlového prostoru...prostě je k dispozici

0/0
14.1.2016 13:47

R37o19m67a49n 16B80í38l51ý 5670735835157

Přepne jízdu do autopilota a mezitím uvaří kafe. Známe to.

+1/0
14.1.2016 14:35

R69o90b81e20r34t 78H86o17m97o79l96k96a 4573648590132

Když se dohoupá taková kost k řidiči u kterékoliv společnosti tak bude vstřícný na 96 % již dnes zcela určitě :-P;-D8-o

0/0
15.1.2016 11:32

V42i34k39t48o86r 37N38á30r79o10ž94n87ý 3459702238

Usměje se , pomůže , poradí ;-)

+1/0
14.1.2016 13:48

J21a72r24d33a 75W64o40l47f 8465847576744

Není lepší když se věnuje řízení, než aby pomáhal a radil? Od toho je tam ta stevardka.

+1/−2
14.1.2016 13:51

V50i11k69t68o19r 83N80á86r17o70ž51n79ý 3399522938

Stevardka není všude

0/0
14.1.2016 13:58

J81a94r57d16a 16W12o90l60f 8355437526864

Pro mne je stokrát lepší profík, kterej nemele s cestujícíma, ale jede sebejistě, bezpečně a vím, že tam bude načas.

+4/0
14.1.2016 14:03

V87i18k58t73o17r 49N90á52r71o14ž59n92ý 3279762618

Jasně..za jízdy ať se věnuje řízení. Jenže ten bus pořád nejede. Také má zastávky ;-)

+1/0
14.1.2016 14:13

J39o40s84e17f 61O33m83á10č94k51a 5127621262435

Někteří se tu rozčilují, že cena u lístku SA je počítána se slevou (kreditová jízdenka..). To ale není žádná sleva, takovou cenu může mít kdokoliv a z vlastní zkušenosti můžu říct, že registrace+dobití kreditu+výběr a koupě jízdenky zabere většinou méně času, než kupování lístku na pokladně. Jenže i kdyby lístek stál stejně, služby SA jsou prostě lepší. Dostanu kafe nebo čaj, přečtu si noviny a po cestě můžu relaxovat u filmu nebo seriálu. Flexibus má akorát příjemně se tlemící šoféry...

Zkrátka, zkušenost mám s SA i Flexibusem (tam to byla spíše zvědavost), ale SA u nás konkurenci nemá.

+11/−7
14.1.2016 13:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.