Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Interaktivních reklam přibývá. Věci chodce oslovují a vyvolávají iluze

Reklamy, které vyvolávají iluzi skutečnosti, jsou na vzestupu. Přicházejí s nimi především velké firmy jako Coca-Cola, Heineken či Avon. V Česku zatím poutače, které mění realitu a zatahují diváka do děje, příliš vidět nebyly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M76a68r33t67i83n28a 47V32á40l70k61o66v43á 9373744526530

Reklamu, jaka je popisovana u Pepsi, jsem videla na zastavce asi v rijnu na Namesti repu. Byla na Domestos a je fakt, ze vzbuzovala zajem.

0/0
16.1.2016 3:05

P25a19v96e96l 24Ř97a40p93e32k 7492456229295

Reklama vyvolává iluzi odjakživa. Stejně jako předvolební žvásty politiků.

+4/0
15.1.2016 9:48

R88a90d65o77s30l20a40v 40K10l21a55u56d81a 5624728524762

Jsem si vzpomněl na reklamu na pojišťovnu, kdy na fasádě visela figurína dělníka se kterým se utrhla lávka.... To bylo telefonátů na 112:-P

+3/0
15.1.2016 9:14

L76u42m91í58r 14V68i58t63h62a 2697927726602

Ta byla dobrá :-)

0/0
15.1.2016 9:24

J78a12r19o20s80l70a11v 65K17a64d22l22e25c 5971509492411

Za pár let bude vlastní čas a vlastní mysl tabu...;-D

+1/0
15.1.2016 9:14

P45a66v51e55l 71Š12v30a69r83c31e16r 1230668492477

Tady ty nápaditý reklamy mají něco do sebe :-D Jen jsem teda nepoznal, na co je

0/−1
15.1.2016 8:41
Foto

P67a48v42e53l 46P70o80k12o50r21n69ý 2776784460882

Hezké, ale vydrželo by to u nás tak hodinu. U nás poškodili a vyvrátili nějací šílenci i informační ceduli u rybníka o přírodě, cedule byla viditelná z chodníku, kudy chodily tisíce lidí a šílenci se museli nadřít.

0/−2
15.1.2016 8:26

P70e17t23r 30R34o35m30á15n16e98k 8884497964484

To vám tam u rybníka chodí víc lidí, než okolo zastávky ve videu :-)

0/0
4.2.2016 0:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.