Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Interaktivních reklam přibývá. Věci chodce oslovují a vyvolávají iluze

Reklamy, které vyvolávají iluzi skutečnosti, jsou na vzestupu. Přicházejí s nimi především velké firmy jako Coca-Cola, Heineken či Avon. V Česku zatím poutače, které mění realitu a zatahují diváka do děje, příliš vidět nebyly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M36a85r23t20i42n29a 15V91á98l97k48o63v25á 9783204746980

Reklamu, jaka je popisovana u Pepsi, jsem videla na zastavce asi v rijnu na Namesti repu. Byla na Domestos a je fakt, ze vzbuzovala zajem.

0/0
16.1.2016 3:05

P53a70v58e98l 48Ř57a22p22e51k 7952146289705

Reklama vyvolává iluzi odjakživa. Stejně jako předvolební žvásty politiků.

+4/0
15.1.2016 9:48

R24a38d86o10s17l87a26v 49K89l92a41u62d94a 5424658154852

Jsem si vzpomněl na reklamu na pojišťovnu, kdy na fasádě visela figurína dělníka se kterým se utrhla lávka.... To bylo telefonátů na 112:-P

+3/0
15.1.2016 9:14

L91u94m79í38r 75V83i73t13h84a 2887187916702

Ta byla dobrá :-)

0/0
15.1.2016 9:24

J15a75r15o98s90l59a46v 74K87a27d42l45e58c 5371929922611

Za pár let bude vlastní čas a vlastní mysl tabu...;-D

+1/0
15.1.2016 9:14

P65a26v41e22l 29Š30v53a67r39c48e77r 1180468822507

Tady ty nápaditý reklamy mají něco do sebe :-D Jen jsem teda nepoznal, na co je

0/−1
15.1.2016 8:41
Foto

P44a90v11e81l 26P29o54k47o72r49n43ý 2676864450232

Hezké, ale vydrželo by to u nás tak hodinu. U nás poškodili a vyvrátili nějací šílenci i informační ceduli u rybníka o přírodě, cedule byla viditelná z chodníku, kudy chodily tisíce lidí a šílenci se museli nadřít.

0/−2
15.1.2016 8:26

P27e57t70r 71R69o87m47á12n74e36k 8364907544764

To vám tam u rybníka chodí víc lidí, než okolo zastávky ve videu :-)

0/0
4.2.2016 0:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.