Diskuze

Interaktivních reklam přibývá. Věci chodce oslovují a vyvolávají iluze

Reklamy, které vyvolávají iluzi skutečnosti, jsou na vzestupu. Přicházejí s nimi především velké firmy jako Coca-Cola, Heineken či Avon. V Česku zatím poutače, které mění realitu a zatahují diváka do děje, příliš vidět nebyly.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Reklamu, jaka je popisovana u Pepsi, jsem videla na zastavce asi v rijnu na Namesti repu. Byla na Domestos a je fakt, ze vzbuzovala zajem.

0 0
možnosti

Reklama vyvolává iluzi odjakživa. Stejně jako předvolební žvásty politiků.

4 0
možnosti

Jsem si vzpomněl na reklamu na pojišťovnu, kdy na fasádě visela figurína dělníka se kterým se utrhla lávka.... To bylo telefonátů na 112:-P

3 0
možnosti

Ta byla dobrá :-)

0 0
možnosti

Za pár let bude vlastní čas a vlastní mysl tabu...;-D

1 0
možnosti

Tady ty nápaditý reklamy mají něco do sebe :-D Jen jsem teda nepoznal, na co je

0 1
možnosti

Hezké, ale vydrželo by to u nás tak hodinu. U nás poškodili a vyvrátili nějací šílenci i informační ceduli u rybníka o přírodě, cedule byla viditelná z chodníku, kudy chodily tisíce lidí a šílenci se museli nadřít.

0 2
možnosti

To vám tam u rybníka chodí víc lidí, než okolo zastávky ve videu :-)

0 0
možnosti