Diskuze

PŘEHLED: Kde udělalo ministerstvo dopravy chybu v mýtném

Soutěž na výběr nového provozovatele nelze stihnout. Ministerstvo dopravy se však ani nedohodlo s Kapschem na pokračování dosavadní spolupráce. Bez smlouvy je přitom scénář jasný: výběr mýta skončí a stát přijde o 10 miliard ročně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chyba se stala už při pořízení původního systému. Nemělo se dopustit, aby ho neměl plně pod kontrolou stát (resp. v případě Opencard Praha).

Když už se to stalo, dusledky musí nést ten kdo to zpackal (stát, ministrestbo, Praha, ne konkrétní lidé) a nijak ho to neopravňuje vypisovat nová nelegální výběrová řízení. Pokud to nejde jinak, původní systém bez náhrady vypnout. Nic strašného by se nestalo. (A časem by se jistě našla možnost jak něco z něj použít.)

0 0
možnosti

Kde udělal soudruh Ťok chybu? Je to jednoduché - nerozumí tomu.

3 0
možnosti

Pokud chtějí dostat náklady na železnici, pak by měli vybudovat intermodální terminály a rychlou a kapcitní železniční infrastrukturu. Kdyby šla polovina peněz z mýta na dotace na terminály, mohli bychom mít do 5 let slušnou síť s terminálem v každém kraji.

0 3
možnosti

M73a27r59e16k 16Š66i36m71o97n

16. 1. 2016 15:02

Ťok by měl doťokat. Jeho neschopnost musí vidět i slepý.

3 0
možnosti

Docela vtipný článek. Jakoby novináři nevěděli, že je Ťok s firmou Kapsch jedna ruka a tudíž úmyslně dělá kroky proto, aby bylo později nevyhnutelné s Kapschem prodloužit smlouvu na výběr mýta.

A navíc k tomu přidá úsekové měření rychlosti pomocí mýtných bran a další libůstky.

Nojo, prachy na důchod se hodí.

2 0
možnosti

P13e50t40r 62H33o39r17á31k

16. 1. 2016 11:59

Způsob zadávání veřejných zakázek je zjevně natolik složitý a nepružný, že to tady nakonec skončí tak, že se vybírat mýto nebude. A dost tomu pomohl naposledy ÚOHS svým rozhodnutím.

0 0
možnosti

zadávání veřejných zakázek opravdu není tak složité, jen zakázka vyžaduje určitý čas. Je problém zadavatele připravit zakázku včas, aby se mohlo začít plnit včas. To není problém zákona

1 0
možnosti

Jsem technolog a strašně rád si vyhledávám volně zveřejněné práce studentů vysokých škol, doktorandského studia, výsledky spolupráce výzkumných a školských institucí. Většinou jsou mi inspirací, a také mne utvrzují v jednom poznatku. Politik musí vytvořit problém, bez jakékoli odpovědnosti, aby ho mohl za velké peníze nechat odstranit. Sám z toho samozřejmě nic nemá a samozřejmě upřednostňuje levná, účelná a rychlá řešení;-D;-D;-D

11 0
možnosti

L58i24b90o23r 69H47a17d

16. 1. 2016 11:15

jak výstižné, dokonale výstižné ;-€

0 0
možnosti

Chybi jeden a nejpodstatnejsi duvod, proc Kapsch vzdy vyhraje - pase totiz vsechny politicke strany a proto ve skutecnosti nikdo Kapsch odstavit nechce. Je to jen medialni divadlo pro obcany.

2 0
možnosti

J37o78s13e88f 57L97a16n24z

16. 1. 2016 9:46

Už tady je-jmenuje se to ŘSD a funguje-ale tak nějak po česku...Rv

2 0
možnosti

Pamatuju si, když se už na začátku řešilo, jestli mýtné brány nebo satelit. Kritici tvrdili to, co se projevilo později. Že bude potřeba řešit objíždění dálnic. Mít satelit, není to problém...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí

16. března 2024

Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě...

Výrazně zpomalte rychlovlaky, vzkazují obce k nové trati. A koleje chtějí skrýt

12. března 2024

Postavte rychlotrať v tubusu, a nebo na ní výrazně snižte rychlost. Tak by se daly zjednodušeně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pořád Big Mac, ale už spíše Big Tech. Co ukázal výpadek u fastfoodového obra

16. března 2024

Když McDonald’s ve 40. letech minulého století poprvé otvíral, zákazníci vybírali menu z papírových...

Soláry, kam se podíváš. Elektrárnám dochází místo, musí být kreativní

17. března 2024  10:52

Elektřina ze slunce bude podle Mezinárodní agentury pro energii (IEA) v příštích několika...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kofola sáhla do svého loga. Nově v něm bude hranaté srdce

13. března 2024  13:48

Nápojářská skupina Kofola po devíti letech sáhla k úpravě loga. Ikonický lísteček lékořice na svých...

VIDEO: Střílej po mně! Kameraman natočil téměř celý útok v centru Prahy

Premium Ve čtvrtek zemřelo rukou střelce Davida K. 14 obětí, 25 lidí je zraněných, z toho deset lidí těžce. Jedním z prvních na...

Máma ji dala do pasťáku, je na pervitinu a šlape. Elišku čekají Vánoce na ulici

Premium Noční Smíchov. Na zádech růžový batoh, v ruce svítící balónek, vánoční LED svíčky na baterky kolem krku. Vypadá na...

Test světlých lahvových ležáků: I dobré pivo zestárne v obchodě mnohem rychleji

Premium Ležáky z hypermarketů zklamaly. Jestli si chcete pochutnat, běžte do hospody. Sudová piva totiž dopadla před časem...

Trest pro exšéfa zadlužené Evergrande. Doživotně nesmí obchodovat s akciemi

19. března 2024  10:09

Chuej Kcha Jen, šéf zadlužené čínské realitní firmy China Evergrande, má celoživotní zákaz...

Japonsko už nemá záporné úroky. Centrální banka po 17 letech zvýšila sazbu

19. března 2024  6:37,  aktualizováno  8:10

Japonská centrální banka (BOJ) v úterý podle očekávání jako poslední na světě upustila od záporných...

Cena elektřiny bude příští rok nižší než letos, říká analytik Matoušek

19. března 2024

Premium Dobrá zpráva: v příštím roce bude celková cena elektřiny nižší než v tomto roce. Ta méně dobrá zní,...

Irové svolili k nemyslitelnému. Na trh začali dodávat whiskey s příchutěmi

19. března 2024

Ochucené whisky vyrábějí palírny ve Spojených státech i Kanadě již několik desítek let a nejsou tak...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!