Diskuze

PŘEHLED: Kde udělalo ministerstvo dopravy chybu v mýtném

Soutěž na výběr nového provozovatele nelze stihnout. Ministerstvo dopravy se však ani nedohodlo s Kapschem na pokračování dosavadní spolupráce. Bez smlouvy je přitom scénář jasný: výběr mýta skončí a stát přijde o 10 miliard ročně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chyba se stala už při pořízení původního systému. Nemělo se dopustit, aby ho neměl plně pod kontrolou stát (resp. v případě Opencard Praha).

Když už se to stalo, dusledky musí nést ten kdo to zpackal (stát, ministrestbo, Praha, ne konkrétní lidé) a nijak ho to neopravňuje vypisovat nová nelegální výběrová řízení. Pokud to nejde jinak, původní systém bez náhrady vypnout. Nic strašného by se nestalo. (A časem by se jistě našla možnost jak něco z něj použít.)

0 0
možnosti

Kde udělal soudruh Ťok chybu? Je to jednoduché - nerozumí tomu.

3 0
možnosti

Pokud chtějí dostat náklady na železnici, pak by měli vybudovat intermodální terminály a rychlou a kapcitní železniční infrastrukturu. Kdyby šla polovina peněz z mýta na dotace na terminály, mohli bychom mít do 5 let slušnou síť s terminálem v každém kraji.

0 3
možnosti

M87a84r52e97k 92Š70i80m12o23n

16. 1. 2016 15:02

Ťok by měl doťokat. Jeho neschopnost musí vidět i slepý.

3 0
možnosti

Docela vtipný článek. Jakoby novináři nevěděli, že je Ťok s firmou Kapsch jedna ruka a tudíž úmyslně dělá kroky proto, aby bylo později nevyhnutelné s Kapschem prodloužit smlouvu na výběr mýta.

A navíc k tomu přidá úsekové měření rychlosti pomocí mýtných bran a další libůstky.

Nojo, prachy na důchod se hodí.

2 0
možnosti

P20e48t70r 16H16o83r58á73k

16. 1. 2016 11:59

Způsob zadávání veřejných zakázek je zjevně natolik složitý a nepružný, že to tady nakonec skončí tak, že se vybírat mýto nebude. A dost tomu pomohl naposledy ÚOHS svým rozhodnutím.

0 0
možnosti

zadávání veřejných zakázek opravdu není tak složité, jen zakázka vyžaduje určitý čas. Je problém zadavatele připravit zakázku včas, aby se mohlo začít plnit včas. To není problém zákona

1 0
možnosti

Jsem technolog a strašně rád si vyhledávám volně zveřejněné práce studentů vysokých škol, doktorandského studia, výsledky spolupráce výzkumných a školských institucí. Většinou jsou mi inspirací, a také mne utvrzují v jednom poznatku. Politik musí vytvořit problém, bez jakékoli odpovědnosti, aby ho mohl za velké peníze nechat odstranit. Sám z toho samozřejmě nic nemá a samozřejmě upřednostňuje levná, účelná a rychlá řešení;-D;-D;-D

11 0
možnosti

L13i36b85o63r 96H53a49d

16. 1. 2016 11:15

jak výstižné, dokonale výstižné ;-€

0 0
možnosti

Chybi jeden a nejpodstatnejsi duvod, proc Kapsch vzdy vyhraje - pase totiz vsechny politicke strany a proto ve skutecnosti nikdo Kapsch odstavit nechce. Je to jen medialni divadlo pro obcany.

2 0
možnosti

J58o34s81e13f 47L53a33n34z

16. 1. 2016 9:46

Už tady je-jmenuje se to ŘSD a funguje-ale tak nějak po česku...Rv

2 0
možnosti

Pamatuju si, když se už na začátku řešilo, jestli mýtné brány nebo satelit. Kritici tvrdili to, co se projevilo později. Že bude potřeba řešit objíždění dálnic. Mít satelit, není to problém...

0 0
možnosti