Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodáváme jen byty, které se staví, říká největší český developer

Podle největšího českého developera Dušana Kunovského velký hlad po nových bytech vydrží. Cenovou bublinu a následnou krizi na obzoru nevidí. Naopak, za účelem výstavby kupuje pozemky, na kterých stojí továrny i sklady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42a49r69t80i54n 10K94a33r87á71s98e41k 9718623468768

Vyuziti brownfieldu je obcas docela vtipne - kdyz stavite neco na zelene louce, tak aktivisti vykrikuji ze mate vyuzivat radsi brownfieldy a kdyz chcete vyuzit brownfield tak zas ti sami aktivisti rvou, ze nicite "kulturni dedictvi"

0/0
19.1.2016 10:34

J14a83n 70N98o22v77á59k 6894624

Tenhle PR rozhovor nechápu, vůbec není postaven dle standardního modelu: "Zeptejte se mě na to, co plánuji udělat, a já na to odpovím, že to nechci udělat". ... Je tam dost věcí v protikladu...

Ale rozhodně neexistuje žádný důvod, proč by to tady chtěl mít iDnes zadara... Tohle má rozhodně nějaké zadání. Nějaký cíl tím někdo sleduje... Na základě nejednoznačného cíle usuzuji, že si to neplatí přímo Central Group, ale je to pokyn od vedení, ala "nezávazný rozhovor s...", což by znamenalo jediné, Agrofert kupuje firmu Central Group.

+2/0
19.1.2016 0:21

M63a44r12t88i38n 10Š32t27r31o96s 4109277620918

To už je zase trochu paranoidní, ne?

+2/0
19.1.2016 7:14
Foto

T66o85m44á46š 91D47v16o13ř13á91k 7705926307781

Jste to vykecal:-)

+1/0
19.1.2016 8:12

P79a84v64e45l 84K19u55c86h26t72a 4966191457954

Tak třeba Central Group Zličín - architektura podle mě hrozná, zvlášť 1.část od metra. Sídliště noclehárna, vybavenost prakticky nula. Do první samošky Interspar dnes Albert Metropole to má syn cca 1500 m, na MHD 1 km.

0/0
18.1.2016 22:05

V69a72c17l75a80v 66P49e12r22o60u96t97k95a 6768107654951

MHD 1 km? to se mi nezdá ..

0/0
18.1.2016 22:33

M90a93r29t24i38n 36Š17t96r82o21s 4819317970608

Tam to skutečně kilometr je - http://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.2789810&y=50.0603620&z=15&base=ophoto&rc=9gfe7xX7mAhpXeeV&rl=Lan%C5%BEhotsk%C3%A1%20474%2F2%2C%20Praha%2C%20155%2021%2C%20okres%20Hlavn%C3%AD%20m%C4%9Bsto%20Praha&rl=50%C2%B03'16.669%22N%2C%2014%C2%B017'23.889%22E&rp=%7B%22criterion%22%3A%22turist2%22%7D&ri=0

ale autobus do nové zástavby na Zličíně se už pomalu připravuje.

0/0
19.1.2016 7:22

M82a91r28e85k 40M93a61l57ý 1332198171760

Pokud je to tak špatné, tak pak nechápu proč se tam stěhoval. To si předtím nezjistil? Já bydlím na vesnici a do krámu to mám taky daleko, jedině autem. Ale nestezuji si, dobře jsem to věděl. Zase tady máme klid :-)

+5/0
18.1.2016 23:21

P87a63v28e68l 53K74u65c74h98t23a 4676941137754

Bydlí tam dočasně v pronájmu, jinak v novém sídlišti je velký podíl lidí z Východu, i vlastníků bytů. Kdyby tady nenakupovali, tak by úspěšnost prodeje bytů byla podstatně v Praze nižší. Jinak v Praze se prodalo v r.2015 téměř 70% bytů z celé ČR, ještě Brno 10% (hlásilo radio nikoliv Jerevan ale ČR Plus), i když podíl obyvatel je do 15%. Dost velký nepoměr. Bez Prahy by asi "boom" ekonomiky Babišovy éry byl podstatně skromnější.

0/0
19.1.2016 7:51

M26a80r60e52k 20M75a14l62ý 1232868231550

Na tom není nic divného, že táhne Praha, příp. Brno. To není žádná novinka a ani ta migrace není nic nového. V Praze a Brně je dobře placená práce, tak se tam lidi stěhují, staví se tam byty. Nebudou stavět někde v Sokolově, když tam je už teď volných bytů dost a nikdo se tam nehrne :-)

+2/0
19.1.2016 8:53

K11r15y23š97t75o42f 83L44a73n59í72k 1739140145425

skoda ze zadny developer nemá zajem o Slatiny na Bohdalci, tam je to taky dost zanedbany.

+1/−1
18.1.2016 21:36
Foto

T44o41m23á48š 53D30v64o94ř48á88k 7375166407591

Ještě taky Chánov, Šanov a Litvínov...

0/0
19.1.2016 8:13

M16a13r75t58i76n 69Š12t61r22o98s 4229937970628

Revitalizace brownfieldů je samozřejmě velmi správně. V Praze je obrovské množství nevhodně využitých ploch, kvůli kterým je město už hrozně rozlezlé, ale přitom relativně řídce osídlené. Hlavně ty opuštěné továrny...Teď se to konečně dává dohromady...

+9/0
18.1.2016 21:10

P27e15t28r 68M75a11r54š88á49l81e19k 9225662724109

Na druhou stranu tohle zahušťování bytovou výstavbou ještě zvýší tlak na dopravní infrastrukturu, která je už teď přetížená. Otázka je, jestli využití těchto brownfieldů nemělo být směřováno jinak, ale chápu, že jsou to soukromé areály.

+2/−1
18.1.2016 21:48

M58a32r21t28i49n 35Š69t44r66o72s 4549357410658

Stačí omezit zbytečné jízdy autem do práce po Praze, posílit MHD (peníze na to se vezmou právě z příjmů za nové obyvatele) a bude to v pohodě.

+3/0
19.1.2016 7:25

M64a70r82t28i12n 82K49a76r43á17s77e41k 9108833178818

No to je otazka - zatizi infrastrukturu vice clovek co dojizdi do Prahy z nejake vesnicky za Prahou nebo clovek ktery bydli blize centru v novostavbe? Rekl bych ze mnohem vice lidi co bydli primo v praze pouziva MHD nez lidi co dojizdi z vetsi dalky, takze treba na ucpanost silnic to nemusi mit negativni dopad

+2/0
19.1.2016 10:32

V75a24c23l22a39v 88P98e36r35o61u68t82k16a 6498367754841

Napište kde a nepište v hádankách ono už se zastavuej kdejaká plocha a radnice v tichosti rozprodají pozemky co ještě zbývají. Nejsou plochy na parkování,zelen ,stromy ale zastaví se kdejaká zeleň.

0/0
18.1.2016 22:22

M53a81r19t64i85n 35Š17t45r87o48s 4929267650858

Kde? Kolbenova, Lihovar, Waltrovka (to už se předělává), nákladové nádraží žižkov, pak ledascos kolem Malešic, a dalo by se pokračovat. Průmysl je ve velkoměstě poměrně dost nekonkurenceschopný, výroba se vyplatí maximálně na okrajích města, ale spíše někde až u Kladna a dál...

0/0
19.1.2016 7:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.