Diskuze

Praha - Drážďany za 50 minut. Němci navrhují 26 kilometrů dlouhý tunel

Zvažovaná stavba vysokorychlostní tratě z Prahy do německých Drážďan dostala novou podobu. Německá studie navrhuje postavit na trase jeden z nejdelších železničních tunelů v Evropě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R36o57m39a83n 66H20a52n39u79s

19. 3. 2016 13:13

Bohužel tyhle projekty trpí několika problémy zaprvé jsou v nedohlednu a zadruhé pak blokují rozvoj území okolo, protože pak mají třeba 300m na každou stranu ochranný koridor a nemůže se tam nic postavit zrovna jako je tomu před Libercem u Hodkovic. Další problém je ten, že v ČR jsou povolené zatím nejdelší tunely pouze 5km.

0 0
možnosti

Vidláky z Prahy by to výrazně přiblížilo civilizaci. Dobrá práce.

4 5
možnosti

ale to o Červené Karkulce je lepší......

1 2
možnosti

Ale jak je libo. Lokomotiva T 444.0 "Karkulka" pochází z počátku 60. let. Jde o čtyřnápravovou díeselovou lokomotivu typu B'B' s hydraulickým přenosem výkonu určenou k posuvu a k lehčí traťové službě. Původní hmotnost 46 tun se ukázala jako nevhodně nízká, a tak byly sériové jednotky vyráběny s hmotností 56 tun. Maximální rychlost tohoto červenožlutého stroje o výkonu 515 kW dosahovala 70 km/h.

6 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti

J11a51n 25T66u50r49o16ň

20. 1. 2016 16:37

Jenom 20 let? Nová "vodíková" konstanta...

1 0
možnosti

Hlavně, až se to bude projektovat, zamkněte inženýry z tunelu blanka do sklepa....

5 0
možnosti

Takže tak za 50 let to bude.

2 0
možnosti

M46a58r49e13k 41H83r91u16b65y

20. 1. 2016 15:17

Jen aby to nedopadlo jako D5 nebo ta dalnice do Vidne:-P

1 1
možnosti

A nebylo by rozumnější stavět spíše opevnění? :-P

4 9
možnosti

F34i61l18i77p 61S15m46o19l71a

21. 1. 2016 13:15

Jako proč? Kvůli těm dvěma běžencům, kteří do ČR přišli od začátku migrační krize a těm dalším dvěma, kteří sem v následujících letech zabloudí? ;-D

3 2
možnosti