- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže je to lůzr co si vymyslel práci a jelikož nemá zákazníky, tak si musel ještě zaplatit reklamu jak je to super práce a dělá jí za průměrné peníze.
Není pří jeho povolání publikování jeho fotografie s jménem (podle kterého určitě naleznete další) poněkud kontraproduktivní?
Když chce hodnotit restaurace, možná by se nejprve mohl naučit držet příbor :).
http://www.novinky.cz/zena/styl/232370-jak-stolovat-v-nobl-restauraci-a-neutrhnout-si-ostudu.html
Možná to dělá právě proto, aby byl více "mystery"? ;) Což je naopak velmi chytré.
spravnej restaurater je na place od nevidim do nevidim, takze tyhle sasky k nicemu nepotrebuje. kvalitu si ohlida sam
A kolik je tu těch "správnejch restauratérů" ? Spousta majitelů může být v práci 24 hodin, ale když nevidí co mají vidět, je to houby platný. Profík jim může otevřít oči.
...tiež plánujem po zavedení EET vytvoriť podobnú profesiu: daňový stalker, celý deň budem nakupovať a potom informavujem MF, kde minister pochopí, že moj plat v zrovnaní s daňovým únikom, ktorý som odhalil je iba malina a tak sa stanem managerom celého týmu, vidím to pozitívne, ja rád bonzujem a špehujem:)
Tak a teď má jeho fotku veškerý personál...leda že by se maskoval jako Horác alias Hogo Fogo z Limonádového Joe
Pokud má někdo restauraci a není na place, tak to nikdy neuhlídá. Tenhle placený bonzák ničemu ve výsledku nepomůže. To by ho tam musel posílat každý týden.
uslo ti, ze ucel sluzeb "mystery shoppers" vubec neni pravidelne hlidani podniku. To je skutecne na majiteli, pripadne jeho nejspolehlivejsim zastupci - managerovi ci rediteli.
Jedna se o jednotlive prostourani, ekvivalent letacky. Vysledek da majiteli dostatecny obraz co se deje a kde je treba zjednat zlepseni. Zavedeni zmen a pravidelne hlidani je na nem.
Obvykle po nekolika mesicich si majitel objedna dalsi podobnou letacku, aby videl jestli se to zlepsilo, nebo zda zamestnancum otrnulo a zase praktikuji stare moresy.
Pouze lenosi a takovi, kdo vedi, ze jejich prace neobstoji pred zraky inkognito kontrol by protestovali a nazyvali to "placenym bonzactvim". Normalni lide to berou jako kontrolu kvality.
Namyšlenost českých pinglů nezná mezí. Klasická voda z kohoutku je jen třešničkou, ale kyž něco donesou špatně, nebo amíchají tatarák místo aby se zeptali a potom za mističku kečupu napočítají dvacku a na námitku odpoví světovým "To jste první, kdo si stěžuje. Chcete ještě něco", je to nejen na po hubě, ale i na ten vyhazov. Tak zažito v pezionu Slunečná Louka na Lipně a je to velká škoda, protože jiný personál na jiných směnách byl perfektní, jídlo špičkové a ceny na tu úroveń velmi dobré. A pak přijde šichta dvou nedouků a takhle ten dojem ze5ere.
Ne, že bych částečně nesouhlasil. Ale za účtování vody nebo míchání tataráku podle mě nenese číšník zodpovědnost.
To bych ten jeho úspěšný business fakt chtěl vidět. Děravé boty, ale hlavně, že se zadarmo nají.
"Děravé boty, ale hlavně, že se zadarmo nají."
Mas asi pronikavejsi zrak nez Bystrozraky, protoze na tech fotkach zadne boty videt nejsou. Nebo soudis podle sebe?
Za snedene jidlo je mozne platit, muze byt dano zdarma a v nekterych pripadech je clovek za jidlo placen. Pokud jsi presvedcen, ze pan dostal jidlo zdarma, moc se mylis. On za nej v podniku zaplatil.
Pak mu byly proplaceny vylohy a dostal za svou praci zaplaceno. Tudiz on je za snedeni jidla placen.
"Fryč se ve svých dvaceti letech dostal k práci na obří výletní lodi pro čtyři tisíce lidí, která plula na Havaj a Aljašku. Postupně se propracoval na manažera baru"
Ackoliv se pise, ze nejvetsi vliv na jeho dnesni zamestnani ma jeho zkusenost z Emiratu, ovlivnily to uz jeho zacatky. Na zajezdnich lodich totiz vladne prisna disciplina pro sluzebni personal a vysoke pozadavky ve sluzbe zakaznikum. Jsou neustale kontrolovani a hodnoceni. Zvlast ti, kteri pracuji na lodich frekventovanych velkym % americkych turistu jsou vycepovani v kvalite sluzeb. Na tom zalezi jejich postup.
S manzelkou jsme se pred nekolika lety plavili na jedne z americkych lodi ve Stredozemi. Alespon /3 pasazeru byly z USA a Kanady. Mezi sluzebnim personalem a v jednom z butiku bylo nekolik Cechu a Cesek. Vypraveli nam, jak ze vsech paszaeru ti nejnarocnejsi jsou Americane, v nekterych pripadech az nesmyslne. V takovem prostredi se vypracovat na managera baru (jako pan Fryc) ci restaurace svedci u uspechu a pracovitosti a dotycny dostane dobre osvedceni, kdyz odchazi jinam.
Proto take se dostal do sluzeb sejka v Emiratech.