- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale to nejsou české továrny. To jsou zahraniční továrny na ůzemí české republiky.
Vzhledem k tomu, že se jedná o obrazné přirovnání, tak bych volil spíše počet autobusů na obyvatele. Přirovnání k tisícovce spíše naznačuje, že si autor hraje na něco, co není.
To je jen věc matematiky, pane kolego. Stačí si číslo 0,43 vydělit tisícem. Pokud si lépe představíte, že na jednoho člověka připadá 0,00043 autobusu, je to na vás.
Hlavně, že v Ostravě jezdí samé Solarisy
Tak dle mě jsou kvalitnější jak SOR a stejně drahé či levnější jak bývalé Karosy..Kvalita za rozumnou cenu..
Vyroba autobusu je narocna na lidskou praci, takze maji firmy u nas vyhodu levne pracovni sily. A v konkurenci vychodoevropskych zemi jsou Cesi velmi dobri.
Líbí se mi, jaká moudra zde padají.
Něco o montovnách (že se nenapadají všechny automobilky světa, které jsou také montovnami, nebo si jako fakt myslíte, že se třeba v Mnichově, nebo Wolfsburgu vyrábí každý šroub?)
Pak ještě něco o kvalitě.... Já teda nevím, ale kdyby to bylo tak hrozný, tak si to asi nikdo nekoupí, ale nejsem odborník na autobusy
A závěrem na to, zda se jedná o české firmy. SOR je např. ryze český. Ale i kdyby nebyl, tak myslím, že lidi v Libchavách jsou rádi, že tam je že mají kde hákovat.
Ale to zdejší rozumbrady nezajímá.
Že se s tím SORem pořád ztrapňujete.
http://www.justice.cz Většinový podíl vlastní firma v Praze, která je většinově vlastněna firmou v Brně, která je většinově vlastněna zahraniční firmou. Ale to vás v hospodě nanaučí pane Kopare
Český človek bol vždy zručný. A koľko Česko malo rôznych slávnych značiek výrobkov, z ktorých mnohé sa mohli stať svetové a konkurovať nemeckým, holandským a francúzskym. A kde sa podeli? Pokupovali tie fabriky Nemci a Francúzi a spravili z toho montovny a riadia to z Paríža alebo z Berlína alebo dokonca zo Soulu. V 40. rokoch si Češi zvolili Moskvu, zbavili sa Nemcov a stratili konkurencieschopnosť v priemysle a hospodárstve. České banky vlastnia tí, čo po vojne nemali čo jesť: Rakušania a Taliani. Kde je zašlá sláva Živnobanky? Stratila sa v ideológií KSČ a vo večnom bratstve so ZSSR. Strojárstvo vlastnia Nemci a Kórejčania, elektrotechniku Japonci, poľnohospodárstvo Slováci, resp. jeden Slovák a Prahu a štátnu kasu vlastní tiež, Karlove Vary Rusi a tak by sme mohli pokračovať. A to, čo je dnes na predaj, začali skupovať Číňania. A jediná radosť zostala v štatistickom rekorde vyrobených autobusov. Gratulujem.
Mne je treba fuk kdo vlastni nasi firmu, dokud mi plati mzdu.
Jednému nerozumiem.
Článok, ktorý podtrhuje výnimočnosť ČR vo výrobe autobusov vo svetovej kvalite - a väčšina diskutujúcich má negatívne príspevky. Je to normálne? Vy nie ste na úspech Karosy hrdí???
A, iba tak, medzi rečou: Ak by v Karose nebol pri jej privatizácii v čele zodpovedný. odborne fundovaný a predvídavý riaditeľ, mohla dopadnúť tak, ako väčšina našich podnikov - ich rozkradnutím a zánikom.
Z tuzemské Karosy je dnes Iveco.
Ale jinak máte pravdu, kdyby Karosa zůstala v českých rukou, tak se to rozkradlo a stroje odvezly do šrotu.
To je mi ale statistika. Když vezmu autobus rozložený na díly, odvezu ho do Vatikánu a tam ho sešroubuju, stane se hned Vatikán největší montovnou autobusů na světě na počet obyvatel.
Ano a co má být? Pogratuluji Vatikánu, kolik vyrobí autobusů a kolik lidí tam dostává mzdu a firma za ně odvádí peníze státu.
Vidím sama česká firma ...spíš mělo znít největší montovna na světě,,ale to už nezní tak hrdě...
Iveco a SOR - český výrobce?
Co je na SORu nečeského? Majitel je český, firma sídlí v Čechách....