Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mýtné bude dál vybírat Kapsch, navrhne Ťok. Šanci má i firma blízká Kellnerovi

Mýtné brány by mohla v budoucnu opět provozovat firma Kapsch. Ministerstvo dopravy včele s Danem Ťokem navrhne prodloužení smlouvy s rakouskou společností vládě. Ministr zároveň nevyloučil, že bude vyjednávat i s provozovatelem mýtného systému na Slovensku, společností SkyToll, která je spojována s Petrem Kellnerem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M59a33r56e94k 64M63a65r19t13i13n 8229674206400

Tak zase zadání bez veřejné soutěže? Hlavně, že ANO vykřikovalo, jak toho předchozí vlády zneužívaly a že oni to rozhodně dělat nebudou. A ejhle! Tu u Ťoka zakázka bez soutěže na poradce mýta, tu bez soutěže přímo pro Kapsch, tu bez soutěže na registr vozidel, tamhle bez soutěže na dodávku registračních značek na přání... Vypadá to, že to co kritizovali, využívají víc než hojně!

+1/0
27.1.2016 9:48

T35o96m27á81š 96V39a20v82e84r68k80a 7591670172314

tak mýtné by mělo být satelitní a nemusely se stavět žádné brány, v 21.století je mikrovlný systém anachronismus s výhodou pro politiky. Satelitní by se dal použít i pro osobáky, ale to by se vybralo míň než na dalniční známku.

0/0
26.1.2016 22:37

V23i96k80t57o62r 19N24o47v23a19k 5103513951189

Tok-dalsi podvodnik!!!!

+3/0
26.1.2016 19:21

P18a98t71r68i41k 52K63o10u25b55a 3382302760475

Tok se za cely svoji ministerovani zmohl tak maximalne na trapne radar do zuzeni na dalnice, jinak se nic nestiha. OStatne ani ten radar ne ;-D

NEskutecne smesna figurka, ktera mela byt davno odvolana.

+5/0
26.1.2016 17:39

L87u24k14á94š 57B87r89a15n41d20e56j31s 2203595141721

Tak ano - minimálně od r.2012 se o problému ví. Již od ledna 2014 jsou tam "experti z ANO". Neudělali nic (či skoro nic), krom legendárního ustanovení Deloittů za 60 mio coby konzultanta bez soutěže, zatímco předchozí konzultant vysoutěžený (ale) jinou vládou stál 23 mio. Dost tristní bilance...

Jinak systém bran rozhodně není nic zoufale zastaralého, v Rakousku jej ostatně užívají také. Problémem sice mohou být smlouvy s Kapschem, ale pokud se podívám na čísla, tak nákladovost na provoz a údržbu u nás je nyní cca 20%(20,4% v r.2014) z vybraných peněz, v EU, bez ohledu na systém, je to mezi 18-22%. Samozřejmě je to mj. i tím, že se postupně měnily sazby, ale i tak to není špatné číslo. Na Slovensku je to zatím tuším výrazně vyšší nákladovost, i když i tam lze očekávat postupný pokles.

+1/0
26.1.2016 17:18

P96a86v24e73l 76R68y18b90á35ř 7632661229810

Vláda ČSSD zadala firmě Kapsch (určitě naprosto nezištně) vybírání mýta už před léty, takže "nezištná" spolupráce musí pokračovat. Další zajemci jsou jen stafáž, aby se neřeklo. Kapsch má své jisté, že to moc nefunguje, že za vše zodpovídá stát, to nevadí.

+2/0
26.1.2016 17:03

J34a28k42u42b 75F59e97i14f14a93r 7179289136669

Tak pan Ťok už nám asi předvedl co dokáže jako ministr, takže teď by si mohl už sbalit kufry a odťokat.

+6/0
26.1.2016 16:17

V61l21a19s41t14i94m52i58l 51S16v12o69b28o16d23a 7683928305764

"Mýtné bude dál vybírat Kapsch..."

Tentokrát je to po těch průserech s kamiony, kteří dálnice kvůli mýtu objíždějí a tím, že jejich "mýto" je postavené na dávno zastaralé technologii, muselo přijít na hodně draho. Obálka byla velmi baculatá ;-D.

+1/0
26.1.2016 16:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.