Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mýtné bude dál vybírat Kapsch, navrhne Ťok. Šanci má i firma blízká Kellnerovi

Mýtné brány by mohla v budoucnu opět provozovat firma Kapsch. Ministerstvo dopravy včele s Danem Ťokem navrhne prodloužení smlouvy s rakouskou společností vládě. Ministr zároveň nevyloučil, že bude vyjednávat i s provozovatelem mýtného systému na Slovensku, společností SkyToll, která je spojována s Petrem Kellnerem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a36r22e18k 50M92a17r80t94i75n 8389904646200

Tak zase zadání bez veřejné soutěže? Hlavně, že ANO vykřikovalo, jak toho předchozí vlády zneužívaly a že oni to rozhodně dělat nebudou. A ejhle! Tu u Ťoka zakázka bez soutěže na poradce mýta, tu bez soutěže přímo pro Kapsch, tu bez soutěže na registr vozidel, tamhle bez soutěže na dodávku registračních značek na přání... Vypadá to, že to co kritizovali, využívají víc než hojně!

+1/0
27.1.2016 9:48

T36o66m94á38š 85V73a37v58e95r89k16a 7951970302124

tak mýtné by mělo být satelitní a nemusely se stavět žádné brány, v 21.století je mikrovlný systém anachronismus s výhodou pro politiky. Satelitní by se dal použít i pro osobáky, ale to by se vybralo míň než na dalniční známku.

0/0
26.1.2016 22:37

V42i15k38t20o87r 98N78o45v35a81k 5303613481419

Tok-dalsi podvodnik!!!!

+3/0
26.1.2016 19:21

P77a16t11r72i35k 78K20o26u33b14a 3762692910405

Tok se za cely svoji ministerovani zmohl tak maximalne na trapne radar do zuzeni na dalnice, jinak se nic nestiha. OStatne ani ten radar ne ;-D

NEskutecne smesna figurka, ktera mela byt davno odvolana.

+5/0
26.1.2016 17:39

L32u12k53á94š 85B78r61a70n98d79e75j21s 2563305681561

Tak ano - minimálně od r.2012 se o problému ví. Již od ledna 2014 jsou tam "experti z ANO". Neudělali nic (či skoro nic), krom legendárního ustanovení Deloittů za 60 mio coby konzultanta bez soutěže, zatímco předchozí konzultant vysoutěžený (ale) jinou vládou stál 23 mio. Dost tristní bilance...

Jinak systém bran rozhodně není nic zoufale zastaralého, v Rakousku jej ostatně užívají také. Problémem sice mohou být smlouvy s Kapschem, ale pokud se podívám na čísla, tak nákladovost na provoz a údržbu u nás je nyní cca 20%(20,4% v r.2014) z vybraných peněz, v EU, bez ohledu na systém, je to mezi 18-22%. Samozřejmě je to mj. i tím, že se postupně měnily sazby, ale i tak to není špatné číslo. Na Slovensku je to zatím tuším výrazně vyšší nákladovost, i když i tam lze očekávat postupný pokles.

+1/0
26.1.2016 17:18

P65a22v88e27l 27R82y14b33á71ř 7512911269810

Vláda ČSSD zadala firmě Kapsch (určitě naprosto nezištně) vybírání mýta už před léty, takže "nezištná" spolupráce musí pokračovat. Další zajemci jsou jen stafáž, aby se neřeklo. Kapsch má své jisté, že to moc nefunguje, že za vše zodpovídá stát, to nevadí.

+2/0
26.1.2016 17:03

J33a43k28u17b 48F23e33i38f34a74r 7689789176179

Tak pan Ťok už nám asi předvedl co dokáže jako ministr, takže teď by si mohl už sbalit kufry a odťokat.

+6/0
26.1.2016 16:17

V30l95a23s31t88i56m75i48l 63S79v74o22b49o96d30a 7323448865454

"Mýtné bude dál vybírat Kapsch..."

Tentokrát je to po těch průserech s kamiony, kteří dálnice kvůli mýtu objíždějí a tím, že jejich "mýto" je postavené na dávno zastaralé technologii, muselo přijít na hodně draho. Obálka byla velmi baculatá ;-D.

+1/0
26.1.2016 16:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.