Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mýtné bude dál vybírat Kapsch, navrhne Ťok. Šanci má i firma blízká Kellnerovi

Mýtné brány by mohla v budoucnu opět provozovat firma Kapsch. Ministerstvo dopravy včele s Danem Ťokem navrhne prodloužení smlouvy s rakouskou společností vládě. Ministr zároveň nevyloučil, že bude vyjednávat i s provozovatelem mýtného systému na Slovensku, společností SkyToll, která je spojována s Petrem Kellnerem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M71a31r15e98k 84M23a98r54t69i18n 8199374286600

Tak zase zadání bez veřejné soutěže? Hlavně, že ANO vykřikovalo, jak toho předchozí vlády zneužívaly a že oni to rozhodně dělat nebudou. A ejhle! Tu u Ťoka zakázka bez soutěže na poradce mýta, tu bez soutěže přímo pro Kapsch, tu bez soutěže na registr vozidel, tamhle bez soutěže na dodávku registračních značek na přání... Vypadá to, že to co kritizovali, využívají víc než hojně!

+1/0
27.1.2016 9:48

T86o90m96á41š 58V86a58v52e19r46k42a 7591510402334

tak mýtné by mělo být satelitní a nemusely se stavět žádné brány, v 21.století je mikrovlný systém anachronismus s výhodou pro politiky. Satelitní by se dal použít i pro osobáky, ale to by se vybralo míň než na dalniční známku.

0/0
26.1.2016 22:37

V42i65k86t83o80r 68N42o23v78a53k 5363263201649

Tok-dalsi podvodnik!!!!

+3/0
26.1.2016 19:21

P17a37t95r38i27k 36K53o53u19b26a 3962772280215

Tok se za cely svoji ministerovani zmohl tak maximalne na trapne radar do zuzeni na dalnice, jinak se nic nestiha. OStatne ani ten radar ne ;-D

NEskutecne smesna figurka, ktera mela byt davno odvolana.

+5/0
26.1.2016 17:39

L68u66k35á71š 68B30r37a51n31d53e46j90s 2543775271861

Tak ano - minimálně od r.2012 se o problému ví. Již od ledna 2014 jsou tam "experti z ANO". Neudělali nic (či skoro nic), krom legendárního ustanovení Deloittů za 60 mio coby konzultanta bez soutěže, zatímco předchozí konzultant vysoutěžený (ale) jinou vládou stál 23 mio. Dost tristní bilance...

Jinak systém bran rozhodně není nic zoufale zastaralého, v Rakousku jej ostatně užívají také. Problémem sice mohou být smlouvy s Kapschem, ale pokud se podívám na čísla, tak nákladovost na provoz a údržbu u nás je nyní cca 20%(20,4% v r.2014) z vybraných peněz, v EU, bez ohledu na systém, je to mezi 18-22%. Samozřejmě je to mj. i tím, že se postupně měnily sazby, ale i tak to není špatné číslo. Na Slovensku je to zatím tuším výrazně vyšší nákladovost, i když i tam lze očekávat postupný pokles.

+1/0
26.1.2016 17:18

P31a70v47e87l 12R18y45b31á33ř 7132791889560

Vláda ČSSD zadala firmě Kapsch (určitě naprosto nezištně) vybírání mýta už před léty, takže "nezištná" spolupráce musí pokračovat. Další zajemci jsou jen stafáž, aby se neřeklo. Kapsch má své jisté, že to moc nefunguje, že za vše zodpovídá stát, to nevadí.

+2/0
26.1.2016 17:03

J69a85k13u49b 30F53e22i28f64a56r 7889379646159

Tak pan Ťok už nám asi předvedl co dokáže jako ministr, takže teď by si mohl už sbalit kufry a odťokat.

+6/0
26.1.2016 16:17

V52l90a36s81t75i35m31i94l 36S40v40o19b60o31d13a 7473648505474

"Mýtné bude dál vybírat Kapsch..."

Tentokrát je to po těch průserech s kamiony, kteří dálnice kvůli mýtu objíždějí a tím, že jejich "mýto" je postavené na dávno zastaralé technologii, muselo přijít na hodně draho. Obálka byla velmi baculatá ;-D.

+1/0
26.1.2016 16:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.