Diskuze

Mýtné bude dál vybírat Kapsch, navrhne Ťok. Šanci má i firma blízká Kellnerovi

Mýtné brány by mohla v budoucnu opět provozovat firma Kapsch. Ministerstvo dopravy včele s Danem Ťokem navrhne prodloužení smlouvy s rakouskou společností vládě. Ministr zároveň nevyloučil, že bude vyjednávat i s provozovatelem mýtného systému na Slovensku, společností SkyToll, která je spojována s Petrem Kellnerem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Tak zase zadání bez veřejné soutěže? Hlavně, že ANO vykřikovalo, jak toho předchozí vlády zneužívaly a že oni to rozhodně dělat nebudou. A ejhle! Tu u Ťoka zakázka bez soutěže na poradce mýta, tu bez soutěže přímo pro Kapsch, tu bez soutěže na registr vozidel, tamhle bez soutěže na dodávku registračních značek na přání... Vypadá to, že to co kritizovali, využívají víc než hojně!

1 0
možnosti
TV

tak mýtné by mělo být satelitní a nemusely se stavět žádné brány, v 21.století je mikrovlný systém anachronismus s výhodou pro politiky. Satelitní by se dal použít i pro osobáky, ale to by se vybralo míň než na dalniční známku.

0 0
možnosti
VN

Tok-dalsi podvodnik!!!!

3 0
možnosti
PK

Tok se za cely svoji ministerovani zmohl tak maximalne na trapne radar do zuzeni na dalnice, jinak se nic nestiha. OStatne ani ten radar ne ;-D

NEskutecne smesna figurka, ktera mela byt davno odvolana.

5 0
možnosti
LB

Tak ano - minimálně od r.2012 se o problému ví. Již od ledna 2014 jsou tam "experti z ANO". Neudělali nic (či skoro nic), krom legendárního ustanovení Deloittů za 60 mio coby konzultanta bez soutěže, zatímco předchozí konzultant vysoutěžený (ale) jinou vládou stál 23 mio. Dost tristní bilance...

Jinak systém bran rozhodně není nic zoufale zastaralého, v Rakousku jej ostatně užívají také. Problémem sice mohou být smlouvy s Kapschem, ale pokud se podívám na čísla, tak nákladovost na provoz a údržbu u nás je nyní cca 20%(20,4% v r.2014) z vybraných peněz, v EU, bez ohledu na systém, je to mezi 18-22%. Samozřejmě je to mj. i tím, že se postupně měnily sazby, ale i tak to není špatné číslo. Na Slovensku je to zatím tuším výrazně vyšší nákladovost, i když i tam lze očekávat postupný pokles.

1 0
možnosti
PR

Vláda ČSSD zadala firmě Kapsch (určitě naprosto nezištně) vybírání mýta už před léty, takže "nezištná" spolupráce musí pokračovat. Další zajemci jsou jen stafáž, aby se neřeklo. Kapsch má své jisté, že to moc nefunguje, že za vše zodpovídá stát, to nevadí.

2 0
možnosti
JF

Tak pan Ťok už nám asi předvedl co dokáže jako ministr, takže teď by si mohl už sbalit kufry a odťokat.

6 0
možnosti
VS

"Mýtné bude dál vybírat Kapsch..."

Tentokrát je to po těch průserech s kamiony, kteří dálnice kvůli mýtu objíždějí a tím, že jejich "mýto" je postavené na dávno zastaralé technologii, muselo přijít na hodně draho. Obálka byla velmi baculatá ;-D.

1 0
možnosti