Diskuze

České dráhy si díky konkurenci polepšily. Chválí větší zájem o vlaky

České dráhy přišly v roce 2011 o monopolní postavení na trase z Prahy do Ostravy. Náhlé otevření trhu považují stále za nekoncepční, přesto ale vidí na liberalizaci i některá pozitiva. Odmítají i kritiku, že nejlepší vozy nasazují jen na tuto trasu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TA

Mohl by pan Sůra vysvětlit, jak se ČD posmívaly Regio Jetu? Posmívají se tak leda malé děti nebo on...

4 0
možnosti
Foto

Koukám, že jsou zde lidi rozdělení do dvou skupin. Na ty co jsou s čd nespokojení a na jejich zaměstnance :-)

1 9
možnosti
DP

D57a46v46i41d 84P23e22c89a

27. 1. 2016 5:45

Nemám rád paušalizování, ale nejste daleko od pravdy.:-)

0 3
možnosti
ZS

Jeden čas jsem jezdila pravidelně na trase Pardubice - Olomouc. A dost často jsem se setkávala ve vlacích kategorie EC a IC s vagony, které ČD zřejmě vyhrabala s kopřiv. Takže ať mi nikdo netvrdí, že na trať do Ovy historicky nasazovali nejlepší vagony.

1 7
možnosti
JL

J33a65n 95L28a75k82o79m48ý

27. 1. 2016 1:09

Jezdil jsem týž úsek, v pondělí a pátek pravidelně ve stoje za dvojnásobek dnešních cen

1 1
možnosti
PA

CD se docela snazi, na trati, kterou vyuzivam pravidelne (Olomouc - Brno a zpet) za poslednich cca 5 let bylo nekolik zlepseni. Kdyz jsem zacinal jezdit, tak jezdili jeste klasicke kozenky, okna, ktera nesla otevrit atd. Potom nasadili zrekonstruovane vagony, pak nasadili jeden klimatizovany vuz a ted dva mesice tam jezdi uplne nove soupravy InterPanter, nevim cim si to tato trat tak zasluhuje, kdyz na jinych je to mnohdy hruza, ale mne jako jejimu pravidepnemu uzivateli se to dost libi :)

4 0
možnosti

Ten plech na tom vagone Ceskych Drah ... to je jak udelane na kolene v nejake bananove zemi.

1 4
možnosti
Foto

Také jsem koukal :-)

0 0
možnosti
DP

D93a93v54i57d 86P14e94c50a

26. 1. 2016 22:30

Konečně nějaké novinky ze štreky Praha - Ostrava.

1 0
možnosti
JS

J63a60n 15S27o64u65k38u72p

26. 1. 2016 22:04

Hehe, nádraží v Hranicích je fakt exotika už, přitom poměrně dost uzlová stanice a vypadá to tam přesně tak, jak před dvaceti lety, akorát teda tam nebyl bankomat a je opravená čekárna (to proto, že ta stará se už rozpadla). Ale je v tom i kus romantiky, prostě klasická oprýskaná šeď.

0 0
možnosti
LK

Dnes jsem byl v Pardubicích a nestačil jsem se divit. Oproti Hranicím se jedná o velkoměsto. Ale co. Hlavně že jede hodně spojů. Nakonec za to přece nemůžou dráhy, ale SŽDC jak budovy vypadají.

0 0
možnosti
RN

Lituji, ale v ČR neexistuje nic lepšího než business class Rail Jet.Až se posadíte do pohodlné kožené lenošky a necháte si přinést výbornou svíčkovou, na všechny žluťáky a podivné černo žluté šáliny zapomenete.

12 1
možnosti
JK

J19a59n 59K24u81č76e80r51a

26. 1. 2016 21:58

...nebo taky, až si sednete do jedničky v Rail Jetu a všude kolem vás budou ciknat příbory cestujících, kteří si nechali donést jídlo až na místo, velmi rádi si vzpomenete na staré Ampz, kde to možné nebylo a žádné cinkání a případně mlaskání vás nerušilo....

6 2
možnosti
TB

Ja jel pred vanocema Prndolinem do Ovy a zpet a spokojenost.Az teda na brutalni zpozdeni cestou zpet,pac v Pardubkach prej blbe zahnuli(to nechca proflakla celkem sexy stipacka lupenu)

0 0
možnosti
JK

to jako že vlak někam zahnul z přičiny člověka řídící vlak??? Nebo za to mohl někdo jiný z jiné společnosti?

0 0
možnosti
KM

osobně jezdím občas střední vzdálenosti - do 200 km a musím říci že ČD jdou nahoru.....na druhou stranu jezdím často do Rakouska(Vídeň,Salzburg,Graz) a tam je to pořád o třídu jinde

1 1
možnosti
MV

Samozřejmě, v zemi, kde maji vyšší kupní sílu, je to pochopitelné. Připadá mi směšné, představa spousty občanů, mít švýcarský systém železnic, ale zaplatit za něj českou cenu.....8-o

V[>-]V

0 0
možnosti