- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když se budeme hodně hodně pitvat, tak stát přichází o mýtné, protože před reko D1 dost lidí jezdilo i busy, protože jinak si moc reálně vysvětlit nárůst...
To je mi blbost argumentovat odvodem DPH, pojištěním z mezd nebo dani z přijmu. Jediný relevantní argument je využití dopravní cesty, ale tato částka asi tak závratna nebude.
Vydělal obcan, který jezdí právě po této jedné trati. Všichni ostatní na to doplácejí.
Místo desítek aut jede jeden vlak. To asi smysl ma.
2 <<< 60 ... Celkem jasné, jak moc stát "vydělal" :)
Jak vydělal máte napsáno v článku.
Nějak jsem ten článek nepochopil, může mi to někdo vysvětlit?
Původně - kompenzace za slevy 2 mil.
Dnes - kompenzace za slevy pro 3 dopravce + objednávky Ova-Slovenské hranice (u všech 3 dopravců) 87 milionů.
Má někdo k dispozici rozpad, kolik jsou které částky, tzn. kompenzace RJ, kompenzace LEO, kompenzace ČD a objednávka RJ, objednávka ČD, objednávka LEO?
Protože i kdyby objednávky tvořili polovinu z 82 milionů, stále by se objem studentů, důchodců a invalidů na trati musel zdvacetinásobit... takže mi to pět přijde celé zavádějící...
čísla jsou uvedena i zde, ale mělo by to být jen za komerčně provozované tratě, takže u ČD jen za Praha-Ova. Protože jinak není možné, aby RJ dostal na kompenzacích víc, než ČD za celou republiku
Jančura vymyslel první drážní perpetum mobile, on je vlastně charita. Vše co dostane jde státu zpět. Tak se má podnikat. To je mluvčí, ten to umí podat!!!
RegioJet vše, co dostane od státu na kompenzacích nařízených slev, zpátky vrátí a zaplatí ještě více,“ tvrdí jeho mluvčí Aleš Ondrůj.
To jako chce říci že by zdravotní a sociální + daně jinak neplatili?
Tak samozřejmě, že to je od Ondrůje demagogická věta. Ty on využívá velmi často a velmi rád.
Firmy pana Jančury jsou jedním z největších distributorů mf dnes a významný inzerent,takže kdo vyhraje "anonymní průzkum průzkumníka Sůry"
2011: 29 párů - 2 miliony
2014: 44 párů - 87 milionů + osekání okrajových spojů. Chápu, že ministerstvo i pan Sůra budou obhajovat jak se to vyplatilo, ale chtělo by to trochu lépe
K osekání okrajových spojů a zhoršení dostupnosti: zkuste porovnat počet přímých vlaků do Prahy například pro obyvatele Zábřehu, Hranic, Přerova, Studénky před a po...
V Německu se poučili že špatných zkušeností z Británie, kde jezdí na jedné trase Londýn-Birmingham 7 dopravců a stát prodělává miliardy. Proto v Německu nic takového neexistuje. Když privatizace, tak jedině celou trať. U nás dva soukromníci jezdí a ČD platí že svých údržbu nádražních budov, vytápění. To jsou nerovné podmínky pokřiveného trhu.