Diskuze

Jsme v kleci, uznává Ťok. Opozice ale s kritikou mýta neuspěla

Mýto v Česku má i nadále vybírat sdružení firem vedené firmou Kapsch. Ministr dopravy Dan Ťok chce smlouvu prodloužit nejméně o dva roky, čeká ale slevu. Ťok ve čtvrtek vysvětloval svůj postup poslancům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Varuji před Kellnerem-tomu jde o předplacený kredit,který po čase smaže(jak to dělá u O2) a spousta OBU je mrtvá-tudíž penizky pro něho.Další příklad nenažranosti je když si schválil financování koupě O2 finančním incestem

0 0
možnosti
FL

Kdyby se zůstalo u dálničních nálepek tak by stačila jen důsledná kontrola policie a nestálo by to tolik miliard, nebyly by ty ohyzdné brány na každém kousku dálnice a nebylo by spousta utracených milionů na poradenské firmy a právníky a nebyly by penízky do kapes politiků za ty hrůzy

2 0
možnosti
ZS

Nehledě na to, že se páni dopravci velice rychle naučili využívat síť silnic druhé a třetí třídy. A tím způsobují další škody na majetku, protože tyhle silnice nejsou stavěny na tak těžký provoz.

Já jsem pro, rozpustit celé MD, a všem, včetně pána ministra, dát do rukou lopaty a poslat je opravovat silnice, protože je to hlavně jejich vina v jakém stavu jsou.

Nevím co je za problém za dva roky připravit veřejnou soutěž. Ale to by se muselo chtít. A ono se nechce. A budou dělat vše pro to, aby pokračoval Kapsch. Proč asi?

1 0
možnosti
FL

Takže shrnuto a sečteno: Neschopní a zkorumpovaní úředníci na ministerstvech, neschopnost ministerstva na jakýkoliv odborný problém, na vše se berou externí firmy které tomu taky nerozumí a jen hrabou peníze, k čemu nám takové ministerstvo je?? K čemu nám je celá vláda??

0 0
možnosti
PK

P16e93t47r 45K94o93l66á19ř

28. 1. 2016 17:08

Ťok už zase vede řeči směřující k výběru stávajícího dodavatele ... Zřejmě už mu z našich miliard něco slíbil ...

0 0
možnosti
AN

Procpak nadavaji diskuteri na dnesniho minisra ?

Zacalo to uz tim blbem od lidovcu, ktery nechtel zadne myto zavadet i kdyz Turci a dalsi jezdili pres jizni spojku v Praze, protoze v Nemecku a Rakousku uz myto museli platit.

Kazdy rok se menil ministr, nelepsi borec byl Rebicek, ktery si z usporenych penez

pozval spratelene politiky na vylet do Toskanska(nebo to platil Roman z CEZu?),

potom si ze zbytku penez koupil domek v Dubaji a jakousi lodku v Italii.

Pokracovalo se s dalsimi ministry, jakysy Sztanjura take nevypisoval rizeni a tak to bude dale pokracovat.

Co je na tom v Kocourkove divneho ?

2 4
možnosti
MM

Sám Prachař přiznává, že na výběrko bylo téměř vše hotovo. Pročpak ale v tom Ťok nepokračoval? Za rok a čtvrt v tom udělal jen chaos, žádné transparentní kroky vedoucí k vyhlášení soutěže.

2 0
možnosti
JF

J37a83n 92F22r76o27l20í37k

28. 1. 2016 13:41

Prodloužení smlouvy bez výběrového řízení? Tak to je stejně jako u Svobody a Hudečka úkol pro Ištvána a jeho partu.;-D

3 0
možnosti
PK

Odvolejte uz konecne toho neschopnyho hlupaka Rv

Fakt nepamatuji vic nejneschopnejsiho ministra dopravy nez je tahle figurka ze stavebni firmy.

3 1
možnosti
JF

J24a85n 36F82r30o55l68í72k

28. 1. 2016 13:42

Prostě to zařídil. Co se Vám nelíbí?;-D

1 0
možnosti
JL

J50o14s38e49f 91L93a83n69z

28. 1. 2016 13:03

Fakt už tam jsou (v tý kleci)? Tak už jen zamknout tak na 10-15let....papu skrz okýnko a občas vyvenčit na dvoře....a nejen tohohle pána,ale všichni by to potřebovali jako vepř drbání (zásluh mají habaděj)

1 0
možnosti
JG

Původní, dnes tak neprůstřelnou smlouvu s Kapschem domlouvala a podepsala vláda ČSSD se Sobotkou ve vládě. Dnes dělají mrtvého brouka.

4 0
možnosti
MM

Podepsal Šimonovský, který byl z KDU-ČSL.

0 0
možnosti