- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Můžete porovnávat...
Oba letouny jsou moderní a parametry stejné.
Vyhrává ten, kdo je dodá na čas.
Boeing je ovšem soukromá firma. Není dotován vládou. Jen jeho vojenská sekce dostává zaplaceno za to co pro ozbrojené složky vyrobí. Airbus je podporován i finančně vládami Německa a Francie.
Teraz už len čakať kedy poprvé padne
Vas prispevek nechapu, mate radost, kdyz se neco nepovede? Prejete ostatnim nestesti? Uspokojuje vas smrt jinych lidi? Nebo se dokonce uspokojujete nad zpravami o leteckych nestestich a serial Air Disasters je pro vas vic nez porno?
Vidím to éro poprvé, a nemůžu najít, co to má společného s předchozími 737. Aspoň to charakteristické zploštění kapoty motoru mohli zachovat.
to bys nenašel u žádného Boeingu ani u Jumbo 747 který se vyrábí dodnes a ty obrovské změny a modernizace jsou schovány uvnitř. Od sedaček po kokpit.
TVS neni dokonaly, ale na ceske pomery velice slusny dopravce. Kam to dotahl TVS a kam CSA? To, ze je TVS jednickou ve trech zemich neco znamena. Co se tyce jidla, tak je to sice neprijemne, ale v Evrope u letu po Evrope zcela bezne. Cesky clovek by chtel letet nejlepe priklad z PRG do BCN za 1000,-Kc a jeste za to mit pri letu rozkroje. Tak at 10000,-Kc a muze mit humra a co ho napadne. Pri porizovacich cenach letadel, platu posadek, udrzby, handlingu na letisti, pristavacich poplatku, poplatku za prelety atd...atd. a stavajicich cen letenek, tak se opravdu nekde setrit musi.
To by vám mohl vysvětlit Kalousek jak to bylo TVS vs. ČSA, když byl ještě ministr financí...
pětinu nižší spotřebu paliva na sedačku a kilometr ....možna by stacilo napsat o petinu nizsi spotrebu....
o pětinu nižší spotřebu paliva na sedačku a kilometr.......V dnešní době dokážou aerolinky zmenšit mezery řadami a tím pádem nějaké ty sedačky přidat. Znamená to, že se tím sníží celková spotřeba letadla?
Prvni veta a hned dve chyby:-/
TVS jen koupil místo v pořadníku, který pak zase vyšmelí.
No a? Koho to pali? Je to podnikani stejne jako spekulativni nakup akcii, obligaci nebo opci.
Nebo zase prodají místo v pořadníku jako na Dreamliner
Nic moc.Počkám si s čím přijde Tupolev!!!
Zatímco jedna ikona z šedesátých let jde nenávratně do důchodu (747), tak druhá se dočkala čtvrté reinkarnace, natáhli přední podvozkovou nohu, aby pod křídlo nacpali větší motory a voilá! ono to funguje. 3000 objednávek a jede se dál.
Snad nejde, taky to zvětšují a má létat dál......tedy doufám, že to dotáhnou, je to ikona, nic hezčího momentálně v klasickém provozu nelétá.