Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Ťokovy omyly a lži s mýtem

Ministr dopravy má pravdu, že stávající smlouva na výběr mýta je špatná. Ve funkci není od toho, aby řešil, kdo před deseti lety dělal chybu, ale aby zajistil pokračování výběru mýta, komentuje situaci kolem mýta redaktor iDNES.cz Jan Sůra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D75u18š28a78n 56V38í19t71e55k 8375122127946

už za Víta Bárty se začala připravovat zadávací dokumentace pro novou soutěž,

Za ministra Pavla Dobeše byla vypracována dosud jediná studie řešící, co a jak dál,

Za ministra Antonína Prachaře směřovalo mýto k řešení zavedením evropskéslužbyvýběru mýta a převod mýtných bran pod stát včetně jejich provozu.

Prachař vypsal tendr na projektového manažera, který však Ťok později zrušil.

Existuje výmluvnější důkaz, že demokracie je naprostá pitomost?

Kdo byl či bude potrestán?

Nikdo, nikdy!

Vláda hlasovala, vláda schválila, vláda rozhodla, vláda .........

0/0
21.2.2016 15:11

T11o21m56á96š 41N17o51v59o50t15n40ý 4560878478487

Krásný byl Ťokův výrok novinářům po zadání nestandartní zakázky Deloitu: "...já přiznávám, že to nebylo příliš standartní, ale slibuji, že se to už vícekrát nestane". Jak malý fracek, který odůvodňuje předem naplánovaný průser rodičům, protože ví, že mu na čemsi hodně moc záleží (tučná obálka od Kapsche).

+3/0
2.2.2016 12:51

V40i31l23é70m 36N61o64v70á75k 3934895756496

Já nevím, co vám pořád na mimistrovi za A_N_O vadí? Nechte ho být. Ještě potřebuje zařídit stavbu dálnice za peníze od soukromých investorů a pak může odejít.;-D

+3/0
2.2.2016 12:03
Foto

J19a41r58o31m87í34r 57P97r11a30u70s 9787667960686

Stranický původ by snad ani nevadil, vadí jen jeho NESCHOPNOST !!!

+2/0
2.2.2016 19:29

P20e89t81r 87Š33i76m94í50č95e56k 5611377522

Jojo, je to ťokot.

0/0
12.3.2016 14:41
Foto

J45a43r78o90m91í44r 66P66r78a44u67s 9727117760456

Tenhle chlap už měl dávno lepit sáčky.

+5/0
1.2.2016 17:48

P69e91t87r 56N14o53v35á63k 8555639790

tunel, tunelář, tuneláři + mafie!!!!!!

+5/0
1.2.2016 16:54

P19e60t36r 22N29o71v66á30k 8235679410

pro ilustraci jak to chodí doporučuji:

Gross, Mrázek a ti, co přežili ... 8-o

http://reportermagazin.cz/gross-mrazek-a-ti-co-prezili/

+1/0
1.2.2016 16:57

R18a31d78e44k 32T41o16m97š46ů 3495523732791

Ťok lže a Sůra pro lež taky nejde daleko: "Češi nevidí, že oněch deset vybraných miliard uhradí ve zboží, které si kupují." Nechápu tyhle myšlenkové pochody ze čtvrté cenové skupiny. Jak se projeví v ceně místního zboží přeprava kamionem přes naše území třeba ze Srbska do Dánska a zpět, když takový přepravce platí mýto v ČR? Jaká část vlastně z těch 10 mld jde skutečně na vrub toho "našeho" zboží? A není snad v pořádku, že ten, kdo silnice nejvíce využívá a nejvíce ničí přepravou, tedy kamiony, platí?

České silnice jsou i kvůli kamionové přepravě v takovém stavu, že je to k pláči. Ta částka zaplacená za rok za mýto je směšně nízká i včetně silniční daně. Jenom opravy malé části dálnic mezi Prahou a Brnem budou stát 15 mld korun. Stovky kilometrů silnic prvních tříd, kde se proháněji denně tisíce kamionů jsou často v dezolátním nebo nevyhovujícím stavu, který navíc neodpovídá dnešnímu objemu přepravy. Kde se asi mají vzít ty peníze na budování nových silnic a opravy starých?

+2/−1
1.2.2016 15:38

O32n62d53ř58e69j 52F82r10a49n36c 4309281628

Kamióny se zbožím pro ČR snad mýtné neplatí? Platí, takže sice ne celé, ale značnou část mýta v cenách zboží skutečně uhradíme.

+1/0
2.2.2016 11:04

M17a51r13e58k 76H85r65u50b87y 6217532341938

Casty jsou dostatecne, ale RSD je schopne rozhazet libovolne mnozstvi penez, aniz by cokoli udelalo :-/

+3/0
2.2.2016 12:42
Foto

M95i58l22o62s60l72a45v 16Z80í55t20k29a 8610394327730

Za mýto už měl dávno letět z funkce

+10/−1
1.2.2016 12:48

M18a16r29e96k 52H70r20u48b59y 6787222231278

Za myto meli predevsim nekteri jeho predchudci davno sedetRv

+10/0
1.2.2016 13:48

P34e90t63r 19N65o43v21á79k 8425299710

Ano

ale teď už i on ... jakou má zodpovědnost za další defraudované stovky miliónů 8-o??

+5/0
1.2.2016 16:59

M41a34r85e91k 10M77ü68l95l47e84r 3487799723446

Nechte ho v klidu pracovat, jo?

0/−2
1.2.2016 12:16

J67a45k79u36b 35R36e69i19t26e11r 2465950608584

Voláte po tom příslovečném klidu na práci?

+5/0
1.2.2016 12:48

T28o70m79a97s 58V62a58r65g17a 1845444536555

Koukám snaživí novináři zas pracují na tvorbě viníka. Místo tohohle článku bych uvítal spíš rozhovor s dotyčným (Ťokem), kde by dostal pár nepříjemných otázek.

Sorry ale takhle mi to nepřijde moc fair :-P

+2/−12
1.2.2016 10:35

M60a75r12e40k 55M57a81r52t33i51n 8239364476520

Rozhovor na téma mýto s Ťokem bylo již několik a napříč médii. Zkuste trochu zagooglit, vypadne vám dost rozhovorů. Co je však horší ... člověk, kterej se tím trochu zabývá, ví, že v 90 % na téma mýto lže. Zbytek 10 % je pravda o tom, že smlouva byla udělána tenkrát špatně a dodatek byl ještě horší.

+7/0
1.2.2016 10:40

J30o16s71e13f 86B49r70o77ž27e26k 7503715692391

Asi se stačí podívat, kdy se tato smlouva uzavírala a kdo byl tehdy předsedou vlády - safra, nejsou to v podstatě ty samé osoby co dnes?

+6/0
1.2.2016 10:49

M84a98r45e59k 97M49a46r18t42i20n 8279514406620

Tehdy byl předsedou vlády Jiří Paroubek, ministrem dopravy Milan Šimonovský.

0/0
1.2.2016 16:19

J84a90n 22N67o64v98y 6908142851712

Velmi dobrý článek. To bude zase strejda Babiš nas..nej;-DŤok je podvodník a lhář velkého formátu.Už jen to ,jak v předchozím místě spoluukradl 100 míčů stojí za zmínku.......Babiš to potom žehlil u Skansky aby mu na jeho ministra nedali žalobu . Údajně dokonce nabídl Skansce odkup její České divize.....:-) Jj, jaký ministr takový poskok....

+10/−1
1.2.2016 9:55

J20a31k58u27b 61R96e85i79t67e81r 2475420748944

Nevšimli jste si, jak Ťok lže prakticky neustále? Ohledně bodového systému, pokut, buzerace na silnicích? Proč by o mýtu měl mluvit pravdu?

+6/−1
1.2.2016 8:38

L74e87o17p50o10l11d 95P31r58o52k81e40š 8149304857

P.Ťok si vyhrnul rukávy a prostě to udělal . Výběr mýtného sice podělal , ale už víme , že auto má mít čisté přední sklo a že bodový systém ačkoliv funguje ve většině zemí je v ČR nefunkční a nepřináší státu tolik peněz jako permanentní zvyšování pokut. V tabulkách úspěšnosti MD se posune na první místo , protože za týden vybudoval , pouhou změnou barvy dopravních značek , více nových dálnic než 10 ministrů před ním.

+20/0
1.2.2016 7:00

A12n41t33o79n43í31n 97Š72v26i81h46n45o53s 8458897681672

Již při zavádění mýta jsem nepochopil, proč se vybral systém s mýtnými branami, v době GPS?

+13/0
1.2.2016 6:38

V44í90t 25Ž86í18l41a 4260101288478

protože je to dražší! A tedy bylo více peněz na úplatky a provize

+12/0
1.2.2016 7:04

M65a64r74e27k 16J75a10n 2863382184242

Ťoka nemusím, ale on nekritizoval smlouvu jako takovou ale dodatek. Nejlépe by pan redaktor udělal kdyby ho někde sehnal a zveřejnil ho i s patřičným podpisem.

+1/−6
1.2.2016 4:22

M86a28r64e40k 26M14a78r56t11i82n 8719614176980

Četl jste ten komentář vůbec? Asi ne. Proto vám k onomu dodatku vytáhnu toto:

O dodatku informovala některá média krátce po jeho uzavření, tzn. zkraje roku 2008, a již několik let je dostupný na webových stránkách ministerstva dopravy.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/dan-tok-mytne-000-/eko-doprava.aspx?c=A160130_224931_domaci_ale

+2/0
1.2.2016 10:35

K98a41r58e12l 56M75a77r39t46i76n56e22c 6868758306224

Tendle Daňiél Ťuk je tedák minister k pohledaniju, také dačo zme snád němáli ani za teho socíká ???

+4/0
1.2.2016 0:40

K40a20r67e42l 44V80o41j12t69a 6341567408372

Ono řešení asi není vůbec jednoduché a jde o moc peněz.

+1/−1
1.2.2016 0:37

J89o84s43e45f 53L87a38n35z 8115631704118

Nevím co furt řeší-kdyby místo toho znovuzavedly známky tak vyberou a smenšími náklady. Když za loni za známky do 3,5t utržili 4,4mld a náklady mohly být cca 400mil. , tak za známky pro kamiony by utržili daleko víc při stejně nízkých nákladech.....jenže bez korupce a velkošvindlů , takže by z toho moc nekáplo

+6/−1
1.2.2016 0:29
Foto

D38a11l26i71b94o98r 80B53a66r51t27o35š 5884130517989

Známky na přední okno jsou skutečně vynikající, ale jen pro řidiče, kteří jezdí jen doma. Představte si, že všech 28 států bude požadovat známku nalepenou na přením okně a vy musíte jezdit služebně několikrát za měsíc do všech těchto států. Tak prostě budete mít na okně 28 nálepek a k tomu ještě přijdou ty zelené nálepky, že můžete do centra města, a to také 28x a máte okno zalepené...AŤ ŽIJE LOGIKA a volnost pohybu.

Celý systém vybírání mýtného tímto způsobem je hloupost, Je to zastaralý způsob a zastaralé myšlení. Jde to jinak, lépe a pohodlněji. Jen je nutné myslet.

+9/0
1.2.2016 8:16

P22a95u25l 85J21a63r16o63s 2883578570

Lanz..Ty znamky,neni zase tak stastne reseni.Priklad :Mam jed na Videnske letiste a potrebuji.... Znamku CR,Slovenskou a Rakouskou.Nebo se trckat po tech dedinach.Zas tak casto tam nejezdim,abych utracel za tolik dalnicnich znamek,kdyz jedu nekoho vyzvednout na Videnske letiste.;-);-)

+2/0
1.2.2016 11:38

F88r98a55n88t54i10š45e58k 98L66o55s 2550443952386

Ty jezdíš někoho vyzvedávat kamionem??

0/−1
2.2.2016 7:01

P92a41u43l 33J86a18r89o96s 2273648540

Frantisku..Pisi o osobnim aute.Ceskou .Rakouskou a Slovenskou,dalnicni znamku snad musim mit?Kdyz jedu po jejich dalnici

+1/0
2.2.2016 8:19

P51a25v34e90l 41Š71e93d33l97b36a85u62e11r 7888231642105

Slovenskou ne, zaplatíte mýto přes internet a přijde Vám doklad s registrační značkou.

0/0
2.2.2016 17:55

P42a90u19l 31J51a63r93o90s 2453198720

Pavle

Co kdyz nema nekdo internet?

0/0
2.2.2016 22:05

J56a97n 67N51o27v23á71k 7550665346136

On se snaží dělat věci správně. je to takový Mirek Dušín, který se sice snaží, ale v zásadě nic moc neudělá. Pak z toho vyplývá otázka jestli snaha opravdu stačí.Nevím jaký byl manažer v předešlých společnostech, ale obávám se, že tímhle způsobem mohl úplně v pohodě proplouvat bez ztráty kytičky a to je taky určitá šikovnost :-)

+2/0
31.1.2016 23:58

M40a98r94e62k 31M95a50r37t28i21n 8839744516190

Jako manažer Skansky naprosto selhal. Do té doby ziskovou firmu přivedl během svého působení do ztráty několik stovek milionů korun. Navíc se o něm už i mimo Skansku tvrdí, že měl řád donášení. To asi hovoří za vše.

+3/−1
1.2.2016 10:32

R43a18d86e66k 30N56o58v47a30k 9604893959930

Ono zrovna nebylo příznivé prostředí, tak se mu to likvidování Skansky šlo jaksi lépe. Tím ale nechci tvrdit že je to diletant.

Ale co, přeci všici kradnů!

0/0
1.2.2016 16:12

J39a76n 14N19o79v23á20k 7250665386506

Ťok, Krnáčová, Stropnický. Ťok - dobrý prezentátor ( je všude první a všechno dělá jako první správně, všechno vysvětlí, všechno je důležité ) a na první poslech mu i člověk věří, ale výsledek jeho práce ať každý posoudí sám. To, že má charisma sklenice od okurek je docela vtipná glosa. Krnáčová - nejdřív udělá průšvih, pak sestavuje pořád nějaké pracovní skupiny a pak se snaží odprezentovat nápravné řešení toho průšvihu co udělala. Bojí se vystupovat veřejně a bojí se nebo neumí mluvit spatra. Stropnický - ten se tyhle móresy teprve učí, takže u něj hrozí maximálně lehčí průšvih, protože nováčkovi se musí stát za zády. No to je pracovní skupina Adreje Babiše :-) Tak nějak mi přijde, že velké množství času a hlavně peněz je věnováno naučit tyhle lidi nejprve dělat práci, která se od nich vlastně čeká. Popravdě je to taková manažerská školka, která se Babišovi a hlavně nám prodražuje. No nic aspoň se snaží a myslí to určitě dobře :-) proto navrhuji pro ně " sestavit pracovní skupinu ", která je naučí jak efektivně pracovat a neříkat a nedělat blbosti :-)

+14/0
31.1.2016 23:48

P29a13u52l 76J38a58r10o53s 2343338820

Novak..Mate pravdu.Kde ale chce Ceska Rep.najit zkusene reprezentanty naroda ,kdyz jsme zadne od komunistickeho puce K.Gottwaldem v roce 1948 nepotrebovali a nemeli...O Ceskoslovensku kterym smerem pujde,se rozhodovalo v Moskve.I kdyby se v dobe totality objevil spravny ministr,prezident a jakykoliv politik ve vlade ceske,tak nemohl o nicem rozhodovat,bez pozehnani Moskvy.Ti co se tady vyrojili po Sametove revoluci, se musi ucit.Bouzel to vezme jeste radu a radu let..Pokud nas nevezme pod krida Putin a CR na tom bude zase stejne.Pak zase zadne zkusene politiky potrebovat nebudeme.Budou v Moskve.8-o

0/0
2.2.2016 22:28

P22a75u73l 26J52a11r91o77s 2443718350

Jo a ta predchozi manazerska skolka,to byla politicka elita.Ze Honziku.;-D;-D;-D

0/0
2.2.2016 22:39

V12l21a60d23i11s13l60a40v 93N75o78h46e47j27l 7138817188711

a vubec nejhorsi je zase zvyseni buzerace na STK, ktere Tok schvalil RvRvRv;-O

+10/−2
31.1.2016 23:48

L59u45k70á70š 55K63m37e45n62t 5709187324880

Tak pokud ta buzerace na STK omezí čipované chrochtocvak čmoudily, inteligenty s přivařeným hrncem místo výfuku, o kterých ví půl města, jakmile nastartují a zamezí i tomu, že za pětikilo vám přes stk projde kdejaký vrak, co sotva brzdí, pak je to jedině dobře.

Bohužel stanice STK léta neplnily svůj účel a tak teď mají smůlu.

+6/−2
31.1.2016 23:51

J93a77n 93D11l41o25u24h57ý 7954919920389

Prosim vas najdete si na csu statistiky o zpusobenych nehodach. Vraky za to opravdu nemuzou... To je jenom takovej politickej blabol, ze jsou na silnici vraky...

+6/0
1.2.2016 0:38

M43a39r36t98i49n 29T82e16s84a36ř 2639413653963

Za nehody asi ne, ale za emise určitě ano. Ať mi nikdo nevykládá, že ten, co jede zásadně přede mnou a dýmí černým dýmem, nemá vytlučený FPČ a má platné (korektně změřené) emise.

+2/0
1.2.2016 8:02

F70r86a83n67t52i25š71e66k 93L23o62s 2520773412476

Pokud podváděly STK tak měli pokutovat STK a ne buzerovat poctivé řidiče, navíc policie si netroufne zastavit sdrátovaného Žigulíka s 8 cikány uvnitř, nedej bože po nich chtít malý techničák nebo doklad o pojištění a řidičák má v jejich komunitě jeden a jezdí na něj celá rodina

0/−1
2.2.2016 7:05

L29u97k19á63š 31K88m48e81n19t 5519407684740

Je hezké, že se pořád háže na někoho vina a do někoho z minulého vedení se kope. Nicméně za Ťoka zatím žádný extra posun vidět není. U mýta se tu pořád naprosto nesmyslně drží mýtné brány. Přitom satelitní systém by nutnost provozovat nějaké brány zcela odrovnal a umožnil by kamionům zpoplatnit i úseky silnic nižších tříd, aby je nenapadlo to zkoušet přes obce podél dálnic.

Stejně tak nesmyslná dálniční známka v podobě samolepky je výsměch. Proč i ti Slováci mohou mít elektronickou verzi? Kdo na ministerstvu má kamarády ve firmách, které se starají o tisk a distribuci současných známek? To je takový problém spustit portál a zavést elektronickou verzi, kde zaregistruji značku, na tak dlouho jak potřebuji, zaplatím elektronicky a je hotovo? To musí u té dálnice stát policajt s dalekohledem a zírat, zda auto má nebo nemá vylepeno a zda má vylepenou platnou známku? Přitom by stačilo pouze načíst značku a bylo by vymalováno.

Nechápu, proč je u nás naprosto vše zabetonováno v nevýhodných smlouvách. Celková neschopnost spustit jakoukoli formu služby v elektronické podobě pak dostatečně vypovídá o naprosto tragických znalostech, kompetencích a schopnostech pracovníků na ministerstvu. Živíme z našich daní armádu úředníků, která je naprosto zbytečná.

+28/0
31.1.2016 23:45

F27r38a91n55t12i70š67e30k 58N70o82v82o76t61n88ý 2924319826

Když se něco podobného objeví tady, je to pro jmenovaného špatné. Bureš se ho zřejmě zbaví. Nejlépe by to dopadlo, kdyby soudruh Bureš pochopil, že by byl prospěšnější své vlasti - Slovensku a táhnul.

+6/0
31.1.2016 23:36

J84a10n 27B76a86r55t85a 7681428321141

Kdyz je kolem neceho zleva zprava humbuk, je to vzdy cernota, kde jde o prachy. Vcetne penez pro ty, kteri krici.

0/0
31.1.2016 23:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.