Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Ťokovy omyly a lži s mýtem

Ministr dopravy má pravdu, že stávající smlouva na výběr mýta je špatná. Ve funkci není od toho, aby řešil, kdo před deseti lety dělal chybu, ale aby zajistil pokračování výběru mýta, komentuje situaci kolem mýta redaktor iDNES.cz Jan Sůra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D76u83š50a89n 53V75í17t97e22k 8355842357196

už za Víta Bárty se začala připravovat zadávací dokumentace pro novou soutěž,

Za ministra Pavla Dobeše byla vypracována dosud jediná studie řešící, co a jak dál,

Za ministra Antonína Prachaře směřovalo mýto k řešení zavedením evropskéslužbyvýběru mýta a převod mýtných bran pod stát včetně jejich provozu.

Prachař vypsal tendr na projektového manažera, který však Ťok později zrušil.

Existuje výmluvnější důkaz, že demokracie je naprostá pitomost?

Kdo byl či bude potrestán?

Nikdo, nikdy!

Vláda hlasovala, vláda schválila, vláda rozhodla, vláda .........

0/0
21.2.2016 15:11

T30o49m36á38š 64N62o19v56o42t96n27ý 4930608198557

Krásný byl Ťokův výrok novinářům po zadání nestandartní zakázky Deloitu: "...já přiznávám, že to nebylo příliš standartní, ale slibuji, že se to už vícekrát nestane". Jak malý fracek, který odůvodňuje předem naplánovaný průser rodičům, protože ví, že mu na čemsi hodně moc záleží (tučná obálka od Kapsche).

+3/0
2.2.2016 12:51

V97i69l59é52m 17N79o90v47á23k 3574265476936

Já nevím, co vám pořád na mimistrovi za A_N_O vadí? Nechte ho být. Ještě potřebuje zařídit stavbu dálnice za peníze od soukromých investorů a pak může odejít.;-D

+3/0
2.2.2016 12:03
Foto

J64a33r13o20m92í81r 86P87r44a75u83s 9377187180566

Stranický původ by snad ani nevadil, vadí jen jeho NESCHOPNOST !!!

+2/0
2.2.2016 19:29

P43e23t61r 88Š22i96m50í79č38e67k 5411587202

Jojo, je to ťokot.

0/0
12.3.2016 14:41
Foto

J93a38r67o15m19í12r 76P51r58a13u45s 9447717600426

Tenhle chlap už měl dávno lepit sáčky.

+5/0
1.2.2016 17:48

P46e55t42r 23N96o13v59á77k 8815419190

tunel, tunelář, tuneláři + mafie!!!!!!

+5/0
1.2.2016 16:54

P84e56t76r 68N95o40v92á73k 8895929940

pro ilustraci jak to chodí doporučuji:

Gross, Mrázek a ti, co přežili ... 8-o

http://reportermagazin.cz/gross-mrazek-a-ti-co-prezili/

+1/0
1.2.2016 16:57

R55a68d76e58k 45T49o84m93š82ů 3135933722381

Ťok lže a Sůra pro lež taky nejde daleko: "Češi nevidí, že oněch deset vybraných miliard uhradí ve zboží, které si kupují." Nechápu tyhle myšlenkové pochody ze čtvrté cenové skupiny. Jak se projeví v ceně místního zboží přeprava kamionem přes naše území třeba ze Srbska do Dánska a zpět, když takový přepravce platí mýto v ČR? Jaká část vlastně z těch 10 mld jde skutečně na vrub toho "našeho" zboží? A není snad v pořádku, že ten, kdo silnice nejvíce využívá a nejvíce ničí přepravou, tedy kamiony, platí?

České silnice jsou i kvůli kamionové přepravě v takovém stavu, že je to k pláči. Ta částka zaplacená za rok za mýto je směšně nízká i včetně silniční daně. Jenom opravy malé části dálnic mezi Prahou a Brnem budou stát 15 mld korun. Stovky kilometrů silnic prvních tříd, kde se proháněji denně tisíce kamionů jsou často v dezolátním nebo nevyhovujícím stavu, který navíc neodpovídá dnešnímu objemu přepravy. Kde se asi mají vzít ty peníze na budování nových silnic a opravy starých?

+2/−1
1.2.2016 15:38

O79n64d94ř23e47j 42F95r31a58n76c 4879791478

Kamióny se zbožím pro ČR snad mýtné neplatí? Platí, takže sice ne celé, ale značnou část mýta v cenách zboží skutečně uhradíme.

+1/0
2.2.2016 11:04

M34a63r13e62k 75H84r68u86b45y 6817142381688

Casty jsou dostatecne, ale RSD je schopne rozhazet libovolne mnozstvi penez, aniz by cokoli udelalo :-/

+3/0
2.2.2016 12:42
Foto

M84i85l84o50s18l96a40v 29Z21í46t19k70a 8940304667750

Za mýto už měl dávno letět z funkce

+10/−1
1.2.2016 12:48

M14a80r45e97k 16H88r71u34b35y 6167922901808

Za myto meli predevsim nekteri jeho predchudci davno sedetRv

+10/0
1.2.2016 13:48

P39e41t20r 84N66o20v61á70k 8405159740

Ano

ale teď už i on ... jakou má zodpovědnost za další defraudované stovky miliónů 8-o??

+5/0
1.2.2016 16:59

M18a39r49e76k 27M21ü67l87l38e66r 3347459943676

Nechte ho v klidu pracovat, jo?

0/−2
1.2.2016 12:16

J72a64k29u19b 46R37e61i42t23e32r 2735830448884

Voláte po tom příslovečném klidu na práci?

+5/0
1.2.2016 12:48

T36o75m94a73s 48V34a22r48g77a 1205624946105

Koukám snaživí novináři zas pracují na tvorbě viníka. Místo tohohle článku bych uvítal spíš rozhovor s dotyčným (Ťokem), kde by dostal pár nepříjemných otázek.

Sorry ale takhle mi to nepřijde moc fair :-P

+2/−12
1.2.2016 10:35

M13a93r80e33k 96M76a71r60t58i68n 8619694776760

Rozhovor na téma mýto s Ťokem bylo již několik a napříč médii. Zkuste trochu zagooglit, vypadne vám dost rozhovorů. Co je však horší ... člověk, kterej se tím trochu zabývá, ví, že v 90 % na téma mýto lže. Zbytek 10 % je pravda o tom, že smlouva byla udělána tenkrát špatně a dodatek byl ještě horší.

+7/0
1.2.2016 10:40

J67o62s42e50f 96B39r52o19ž44e68k 7143435342131

Asi se stačí podívat, kdy se tato smlouva uzavírala a kdo byl tehdy předsedou vlády - safra, nejsou to v podstatě ty samé osoby co dnes?

+6/0
1.2.2016 10:49

M50a38r12e27k 50M91a32r68t79i46n 8759444646400

Tehdy byl předsedou vlády Jiří Paroubek, ministrem dopravy Milan Šimonovský.

0/0
1.2.2016 16:19

J79a52n 95N67o20v53y 6318952591602

Velmi dobrý článek. To bude zase strejda Babiš nas..nej;-DŤok je podvodník a lhář velkého formátu.Už jen to ,jak v předchozím místě spoluukradl 100 míčů stojí za zmínku.......Babiš to potom žehlil u Skansky aby mu na jeho ministra nedali žalobu . Údajně dokonce nabídl Skansce odkup její České divize.....:-) Jj, jaký ministr takový poskok....

+10/−1
1.2.2016 9:55

J46a20k88u50b 50R88e30i74t63e43r 2495780878984

Nevšimli jste si, jak Ťok lže prakticky neustále? Ohledně bodového systému, pokut, buzerace na silnicích? Proč by o mýtu měl mluvit pravdu?

+6/−1
1.2.2016 8:38

L49e38o34p63o61l25d 94P32r46o50k78e65š 8809344127

P.Ťok si vyhrnul rukávy a prostě to udělal . Výběr mýtného sice podělal , ale už víme , že auto má mít čisté přední sklo a že bodový systém ačkoliv funguje ve většině zemí je v ČR nefunkční a nepřináší státu tolik peněz jako permanentní zvyšování pokut. V tabulkách úspěšnosti MD se posune na první místo , protože za týden vybudoval , pouhou změnou barvy dopravních značek , více nových dálnic než 10 ministrů před ním.

+20/0
1.2.2016 7:00

A57n64t57o27n61í69n 23Š74v12i35h36n92o48s 8798137591492

Již při zavádění mýta jsem nepochopil, proč se vybral systém s mýtnými branami, v době GPS?

+13/0
1.2.2016 6:38

V38í34t 35Ž31í45l55a 4180361128988

protože je to dražší! A tedy bylo více peněz na úplatky a provize

+12/0
1.2.2016 7:04

M97a56r30e49k 26J88a21n 2713462484462

Ťoka nemusím, ale on nekritizoval smlouvu jako takovou ale dodatek. Nejlépe by pan redaktor udělal kdyby ho někde sehnal a zveřejnil ho i s patřičným podpisem.

+1/−6
1.2.2016 4:22

M58a71r15e91k 60M54a15r96t77i42n 8739614276660

Četl jste ten komentář vůbec? Asi ne. Proto vám k onomu dodatku vytáhnu toto:

O dodatku informovala některá média krátce po jeho uzavření, tzn. zkraje roku 2008, a již několik let je dostupný na webových stránkách ministerstva dopravy.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/dan-tok-mytne-000-/eko-doprava.aspx?c=A160130_224931_domaci_ale

+2/0
1.2.2016 10:35

K45a68r30e33l 23M86a33r85t61i10n18e53c 6388438506584

Tendle Daňiél Ťuk je tedák minister k pohledaniju, také dačo zme snád němáli ani za teho socíká ???

+4/0
1.2.2016 0:40

K97a78r82e45l 87V17o46j19t73a 6191697888522

Ono řešení asi není vůbec jednoduché a jde o moc peněz.

+1/−1
1.2.2016 0:37

J37o92s63e69f 94L21a91n43z 8385711854288

Nevím co furt řeší-kdyby místo toho znovuzavedly známky tak vyberou a smenšími náklady. Když za loni za známky do 3,5t utržili 4,4mld a náklady mohly být cca 400mil. , tak za známky pro kamiony by utržili daleko víc při stejně nízkých nákladech.....jenže bez korupce a velkošvindlů , takže by z toho moc nekáplo

+6/−1
1.2.2016 0:29
Foto

D91a36l46i71b37o40r 27B72a90r79t72o53š 5734370117279

Známky na přední okno jsou skutečně vynikající, ale jen pro řidiče, kteří jezdí jen doma. Představte si, že všech 28 států bude požadovat známku nalepenou na přením okně a vy musíte jezdit služebně několikrát za měsíc do všech těchto států. Tak prostě budete mít na okně 28 nálepek a k tomu ještě přijdou ty zelené nálepky, že můžete do centra města, a to také 28x a máte okno zalepené...AŤ ŽIJE LOGIKA a volnost pohybu.

Celý systém vybírání mýtného tímto způsobem je hloupost, Je to zastaralý způsob a zastaralé myšlení. Jde to jinak, lépe a pohodlněji. Jen je nutné myslet.

+9/0
1.2.2016 8:16

P71a34u43l 14J86a96r53o63s 2973788290

Lanz..Ty znamky,neni zase tak stastne reseni.Priklad :Mam jed na Videnske letiste a potrebuji.... Znamku CR,Slovenskou a Rakouskou.Nebo se trckat po tech dedinach.Zas tak casto tam nejezdim,abych utracel za tolik dalnicnich znamek,kdyz jedu nekoho vyzvednout na Videnske letiste.;-);-)

+2/0
1.2.2016 11:38

F73r60a16n70t85i28š75e92k 95L54o75s 2440473822696

Ty jezdíš někoho vyzvedávat kamionem??

0/−1
2.2.2016 7:01

P59a10u55l 91J42a63r92o28s 2513578970

Frantisku..Pisi o osobnim aute.Ceskou .Rakouskou a Slovenskou,dalnicni znamku snad musim mit?Kdyz jedu po jejich dalnici

+1/0
2.2.2016 8:19

P41a53v64e34l 28Š98e12d96l22b84a93u36e19r 7558931182375

Slovenskou ne, zaplatíte mýto přes internet a přijde Vám doklad s registrační značkou.

0/0
2.2.2016 17:55

P65a65u62l 57J85a21r13o57s 2183318440

Pavle

Co kdyz nema nekdo internet?

0/0
2.2.2016 22:05

J14a19n 21N24o92v47á77k 7880425606576

On se snaží dělat věci správně. je to takový Mirek Dušín, který se sice snaží, ale v zásadě nic moc neudělá. Pak z toho vyplývá otázka jestli snaha opravdu stačí.Nevím jaký byl manažer v předešlých společnostech, ale obávám se, že tímhle způsobem mohl úplně v pohodě proplouvat bez ztráty kytičky a to je taky určitá šikovnost :-)

+2/0
31.1.2016 23:58

M53a66r21e79k 20M80a49r90t10i48n 8579784576120

Jako manažer Skansky naprosto selhal. Do té doby ziskovou firmu přivedl během svého působení do ztráty několik stovek milionů korun. Navíc se o něm už i mimo Skansku tvrdí, že měl řád donášení. To asi hovoří za vše.

+3/−1
1.2.2016 10:32

R59a66d93e12k 74N69o93v65a11k 9614823899250

Ono zrovna nebylo příznivé prostředí, tak se mu to likvidování Skansky šlo jaksi lépe. Tím ale nechci tvrdit že je to diletant.

Ale co, přeci všici kradnů!

0/0
1.2.2016 16:12

J51a38n 26N41o32v86á23k 7470925356806

Ťok, Krnáčová, Stropnický. Ťok - dobrý prezentátor ( je všude první a všechno dělá jako první správně, všechno vysvětlí, všechno je důležité ) a na první poslech mu i člověk věří, ale výsledek jeho práce ať každý posoudí sám. To, že má charisma sklenice od okurek je docela vtipná glosa. Krnáčová - nejdřív udělá průšvih, pak sestavuje pořád nějaké pracovní skupiny a pak se snaží odprezentovat nápravné řešení toho průšvihu co udělala. Bojí se vystupovat veřejně a bojí se nebo neumí mluvit spatra. Stropnický - ten se tyhle móresy teprve učí, takže u něj hrozí maximálně lehčí průšvih, protože nováčkovi se musí stát za zády. No to je pracovní skupina Adreje Babiše :-) Tak nějak mi přijde, že velké množství času a hlavně peněz je věnováno naučit tyhle lidi nejprve dělat práci, která se od nich vlastně čeká. Popravdě je to taková manažerská školka, která se Babišovi a hlavně nám prodražuje. No nic aspoň se snaží a myslí to určitě dobře :-) proto navrhuji pro ně " sestavit pracovní skupinu ", která je naučí jak efektivně pracovat a neříkat a nedělat blbosti :-)

+14/0
31.1.2016 23:48

P26a27u70l 64J56a69r91o38s 2103428520

Novak..Mate pravdu.Kde ale chce Ceska Rep.najit zkusene reprezentanty naroda ,kdyz jsme zadne od komunistickeho puce K.Gottwaldem v roce 1948 nepotrebovali a nemeli...O Ceskoslovensku kterym smerem pujde,se rozhodovalo v Moskve.I kdyby se v dobe totality objevil spravny ministr,prezident a jakykoliv politik ve vlade ceske,tak nemohl o nicem rozhodovat,bez pozehnani Moskvy.Ti co se tady vyrojili po Sametove revoluci, se musi ucit.Bouzel to vezme jeste radu a radu let..Pokud nas nevezme pod krida Putin a CR na tom bude zase stejne.Pak zase zadne zkusene politiky potrebovat nebudeme.Budou v Moskve.8-o

0/0
2.2.2016 22:28

P55a77u49l 83J81a98r50o17s 2543848180

Jo a ta predchozi manazerska skolka,to byla politicka elita.Ze Honziku.;-D;-D;-D

0/0
2.2.2016 22:39

V16l78a96d44i46s95l94a66v 86N18o38h76e69j52l 7828797278181

a vubec nejhorsi je zase zvyseni buzerace na STK, ktere Tok schvalil RvRvRv;-O

+10/−2
31.1.2016 23:48

L35u11k73á96š 80K72m68e71n39t 5579237144500

Tak pokud ta buzerace na STK omezí čipované chrochtocvak čmoudily, inteligenty s přivařeným hrncem místo výfuku, o kterých ví půl města, jakmile nastartují a zamezí i tomu, že za pětikilo vám přes stk projde kdejaký vrak, co sotva brzdí, pak je to jedině dobře.

Bohužel stanice STK léta neplnily svůj účel a tak teď mají smůlu.

+6/−2
31.1.2016 23:51

J78a12n 75D42l87o65u16h62ý 7474539910359

Prosim vas najdete si na csu statistiky o zpusobenych nehodach. Vraky za to opravdu nemuzou... To je jenom takovej politickej blabol, ze jsou na silnici vraky...

+6/0
1.2.2016 0:38

M72a58r43t13i87n 85T41e62s98a26ř 2189483633953

Za nehody asi ne, ale za emise určitě ano. Ať mi nikdo nevykládá, že ten, co jede zásadně přede mnou a dýmí černým dýmem, nemá vytlučený FPČ a má platné (korektně změřené) emise.

+2/0
1.2.2016 8:02

F26r26a37n70t92i92š89e36k 64L17o97s 2230343662226

Pokud podváděly STK tak měli pokutovat STK a ne buzerovat poctivé řidiče, navíc policie si netroufne zastavit sdrátovaného Žigulíka s 8 cikány uvnitř, nedej bože po nich chtít malý techničák nebo doklad o pojištění a řidičák má v jejich komunitě jeden a jezdí na něj celá rodina

0/−1
2.2.2016 7:05

L67u55k98á96š 64K91m16e62n18t 5909147304780

Je hezké, že se pořád háže na někoho vina a do někoho z minulého vedení se kope. Nicméně za Ťoka zatím žádný extra posun vidět není. U mýta se tu pořád naprosto nesmyslně drží mýtné brány. Přitom satelitní systém by nutnost provozovat nějaké brány zcela odrovnal a umožnil by kamionům zpoplatnit i úseky silnic nižších tříd, aby je nenapadlo to zkoušet přes obce podél dálnic.

Stejně tak nesmyslná dálniční známka v podobě samolepky je výsměch. Proč i ti Slováci mohou mít elektronickou verzi? Kdo na ministerstvu má kamarády ve firmách, které se starají o tisk a distribuci současných známek? To je takový problém spustit portál a zavést elektronickou verzi, kde zaregistruji značku, na tak dlouho jak potřebuji, zaplatím elektronicky a je hotovo? To musí u té dálnice stát policajt s dalekohledem a zírat, zda auto má nebo nemá vylepeno a zda má vylepenou platnou známku? Přitom by stačilo pouze načíst značku a bylo by vymalováno.

Nechápu, proč je u nás naprosto vše zabetonováno v nevýhodných smlouvách. Celková neschopnost spustit jakoukoli formu služby v elektronické podobě pak dostatečně vypovídá o naprosto tragických znalostech, kompetencích a schopnostech pracovníků na ministerstvu. Živíme z našich daní armádu úředníků, která je naprosto zbytečná.

+28/0
31.1.2016 23:45

F76r30a68n72t54i11š34e52k 62N31o45v53o71t75n41ý 2274749276

Když se něco podobného objeví tady, je to pro jmenovaného špatné. Bureš se ho zřejmě zbaví. Nejlépe by to dopadlo, kdyby soudruh Bureš pochopil, že by byl prospěšnější své vlasti - Slovensku a táhnul.

+6/0
31.1.2016 23:36

J92a47n 72B71a60r10t50a 7501718591131

Kdyz je kolem neceho zleva zprava humbuk, je to vzdy cernota, kde jde o prachy. Vcetne penez pro ty, kteri krici.

0/0
31.1.2016 23:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.