Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Ťokovy omyly a lži s mýtem

Ministr dopravy má pravdu, že stávající smlouva na výběr mýta je špatná. Ve funkci není od toho, aby řešil, kdo před deseti lety dělal chybu, ale aby zajistil pokračování výběru mýta, komentuje situaci kolem mýta redaktor iDNES.cz Jan Sůra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D27u33š18a64n 67V97í55t80e53k 8455842237766

už za Víta Bárty se začala připravovat zadávací dokumentace pro novou soutěž,

Za ministra Pavla Dobeše byla vypracována dosud jediná studie řešící, co a jak dál,

Za ministra Antonína Prachaře směřovalo mýto k řešení zavedením evropskéslužbyvýběru mýta a převod mýtných bran pod stát včetně jejich provozu.

Prachař vypsal tendr na projektového manažera, který však Ťok později zrušil.

Existuje výmluvnější důkaz, že demokracie je naprostá pitomost?

Kdo byl či bude potrestán?

Nikdo, nikdy!

Vláda hlasovala, vláda schválila, vláda rozhodla, vláda .........

0/0
21.2.2016 15:11

T41o82m27á22š 58N42o54v59o92t11n69ý 4520978718227

Krásný byl Ťokův výrok novinářům po zadání nestandartní zakázky Deloitu: "...já přiznávám, že to nebylo příliš standartní, ale slibuji, že se to už vícekrát nestane". Jak malý fracek, který odůvodňuje předem naplánovaný průser rodičům, protože ví, že mu na čemsi hodně moc záleží (tučná obálka od Kapsche).

+3/0
2.2.2016 12:51

V29i20l51é86m 39N77o26v75á17k 3634825846666

Já nevím, co vám pořád na mimistrovi za A_N_O vadí? Nechte ho být. Ještě potřebuje zařídit stavbu dálnice za peníze od soukromých investorů a pak může odejít.;-D

+3/0
2.2.2016 12:03
Foto

J15a73r14o32m43í81r 12P38r80a69u22s 9947967530346

Stranický původ by snad ani nevadil, vadí jen jeho NESCHOPNOST !!!

+2/0
2.2.2016 19:29

P32e48t22r 68Š36i42m61í42č93e97k 5831977242

Jojo, je to ťokot.

0/0
12.3.2016 14:41
Foto

J17a19r58o75m57í87r 53P28r95a47u18s 9267687830476

Tenhle chlap už měl dávno lepit sáčky.

+5/0
1.2.2016 17:48

P50e39t91r 41N34o91v53á68k 8505239570

tunel, tunelář, tuneláři + mafie!!!!!!

+5/0
1.2.2016 16:54

P34e53t40r 20N33o59v82á87k 8315709210

pro ilustraci jak to chodí doporučuji:

Gross, Mrázek a ti, co přežili ... 8-o

http://reportermagazin.cz/gross-mrazek-a-ti-co-prezili/

+1/0
1.2.2016 16:57

R45a46d19e98k 15T35o10m13š52ů 3665583232911

Ťok lže a Sůra pro lež taky nejde daleko: "Češi nevidí, že oněch deset vybraných miliard uhradí ve zboží, které si kupují." Nechápu tyhle myšlenkové pochody ze čtvrté cenové skupiny. Jak se projeví v ceně místního zboží přeprava kamionem přes naše území třeba ze Srbska do Dánska a zpět, když takový přepravce platí mýto v ČR? Jaká část vlastně z těch 10 mld jde skutečně na vrub toho "našeho" zboží? A není snad v pořádku, že ten, kdo silnice nejvíce využívá a nejvíce ničí přepravou, tedy kamiony, platí?

České silnice jsou i kvůli kamionové přepravě v takovém stavu, že je to k pláči. Ta částka zaplacená za rok za mýto je směšně nízká i včetně silniční daně. Jenom opravy malé části dálnic mezi Prahou a Brnem budou stát 15 mld korun. Stovky kilometrů silnic prvních tříd, kde se proháněji denně tisíce kamionů jsou často v dezolátním nebo nevyhovujícím stavu, který navíc neodpovídá dnešnímu objemu přepravy. Kde se asi mají vzít ty peníze na budování nových silnic a opravy starých?

+2/−1
1.2.2016 15:38

O64n15d51ř72e32j 62F50r18a61n98c 4629101878

Kamióny se zbožím pro ČR snad mýtné neplatí? Platí, takže sice ne celé, ale značnou část mýta v cenách zboží skutečně uhradíme.

+1/0
2.2.2016 11:04

M85a23r58e42k 80H61r75u39b92y 6547322351858

Casty jsou dostatecne, ale RSD je schopne rozhazet libovolne mnozstvi penez, aniz by cokoli udelalo :-/

+3/0
2.2.2016 12:42
Foto

M27i67l46o69s90l75a39v 48Z55í28t17k19a 8640674307120

Za mýto už měl dávno letět z funkce

+10/−1
1.2.2016 12:48

M83a46r55e98k 27H49r86u54b20y 6857952471628

Za myto meli predevsim nekteri jeho predchudci davno sedetRv

+10/0
1.2.2016 13:48

P70e59t29r 47N45o44v82á70k 8905189860

Ano

ale teď už i on ... jakou má zodpovědnost za další defraudované stovky miliónů 8-o??

+5/0
1.2.2016 16:59

M69a48r39e94k 51M32ü25l92l55e36r 3197179763366

Nechte ho v klidu pracovat, jo?

0/−2
1.2.2016 12:16

J67a77k79u91b 59R15e78i91t85e83r 2675870718284

Voláte po tom příslovečném klidu na práci?

+5/0
1.2.2016 12:48

T33o47m41a91s 38V67a38r78g19a 1915124866695

Koukám snaživí novináři zas pracují na tvorbě viníka. Místo tohohle článku bych uvítal spíš rozhovor s dotyčným (Ťokem), kde by dostal pár nepříjemných otázek.

Sorry ale takhle mi to nepřijde moc fair :-P

+2/−12
1.2.2016 10:35

M13a90r35e61k 51M52a21r77t66i12n 8779414136180

Rozhovor na téma mýto s Ťokem bylo již několik a napříč médii. Zkuste trochu zagooglit, vypadne vám dost rozhovorů. Co je však horší ... člověk, kterej se tím trochu zabývá, ví, že v 90 % na téma mýto lže. Zbytek 10 % je pravda o tom, že smlouva byla udělána tenkrát špatně a dodatek byl ještě horší.

+7/0
1.2.2016 10:40

J77o62s54e37f 63B60r95o69ž18e93k 7263785182971

Asi se stačí podívat, kdy se tato smlouva uzavírala a kdo byl tehdy předsedou vlády - safra, nejsou to v podstatě ty samé osoby co dnes?

+6/0
1.2.2016 10:49

M88a67r87e88k 72M44a74r10t59i32n 8259454606500

Tehdy byl předsedou vlády Jiří Paroubek, ministrem dopravy Milan Šimonovský.

0/0
1.2.2016 16:19

J65a44n 62N60o34v59y 6598262631642

Velmi dobrý článek. To bude zase strejda Babiš nas..nej;-DŤok je podvodník a lhář velkého formátu.Už jen to ,jak v předchozím místě spoluukradl 100 míčů stojí za zmínku.......Babiš to potom žehlil u Skansky aby mu na jeho ministra nedali žalobu . Údajně dokonce nabídl Skansce odkup její České divize.....:-) Jj, jaký ministr takový poskok....

+10/−1
1.2.2016 9:55

J48a36k72u42b 82R41e44i72t43e22r 2885970238874

Nevšimli jste si, jak Ťok lže prakticky neustále? Ohledně bodového systému, pokut, buzerace na silnicích? Proč by o mýtu měl mluvit pravdu?

+6/−1
1.2.2016 8:38

L67e67o42p76o12l32d 21P28r98o55k13e72š 8409654547

P.Ťok si vyhrnul rukávy a prostě to udělal . Výběr mýtného sice podělal , ale už víme , že auto má mít čisté přední sklo a že bodový systém ačkoliv funguje ve většině zemí je v ČR nefunkční a nepřináší státu tolik peněz jako permanentní zvyšování pokut. V tabulkách úspěšnosti MD se posune na první místo , protože za týden vybudoval , pouhou změnou barvy dopravních značek , více nových dálnic než 10 ministrů před ním.

+20/0
1.2.2016 7:00

A57n47t72o13n33í50n 45Š71v42i26h28n86o52s 8118477611672

Již při zavádění mýta jsem nepochopil, proč se vybral systém s mýtnými branami, v době GPS?

+13/0
1.2.2016 6:38

V31í74t 91Ž65í27l82a 4230411528308

protože je to dražší! A tedy bylo více peněz na úplatky a provize

+12/0
1.2.2016 7:04

M36a27r39e20k 10J78a27n 2843742264932

Ťoka nemusím, ale on nekritizoval smlouvu jako takovou ale dodatek. Nejlépe by pan redaktor udělal kdyby ho někde sehnal a zveřejnil ho i s patřičným podpisem.

+1/−6
1.2.2016 4:22

M88a47r32e95k 10M59a83r45t68i26n 8619934456500

Četl jste ten komentář vůbec? Asi ne. Proto vám k onomu dodatku vytáhnu toto:

O dodatku informovala některá média krátce po jeho uzavření, tzn. zkraje roku 2008, a již několik let je dostupný na webových stránkách ministerstva dopravy.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/dan-tok-mytne-000-/eko-doprava.aspx?c=A160130_224931_domaci_ale

+2/0
1.2.2016 10:35

K65a73r87e40l 64M58a71r80t29i19n53e12c 6168278186344

Tendle Daňiél Ťuk je tedák minister k pohledaniju, také dačo zme snád němáli ani za teho socíká ???

+4/0
1.2.2016 0:40

K25a72r45e72l 42V36o69j68t26a 6321397948822

Ono řešení asi není vůbec jednoduché a jde o moc peněz.

+1/−1
1.2.2016 0:37

J13o74s33e92f 68L43a14n39z 8545201664328

Nevím co furt řeší-kdyby místo toho znovuzavedly známky tak vyberou a smenšími náklady. Když za loni za známky do 3,5t utržili 4,4mld a náklady mohly být cca 400mil. , tak za známky pro kamiony by utržili daleko víc při stejně nízkých nákladech.....jenže bez korupce a velkošvindlů , takže by z toho moc nekáplo

+6/−1
1.2.2016 0:29
Foto

D17a27l22i52b96o53r 65B36a44r11t88o58š 5724180387149

Známky na přední okno jsou skutečně vynikající, ale jen pro řidiče, kteří jezdí jen doma. Představte si, že všech 28 států bude požadovat známku nalepenou na přením okně a vy musíte jezdit služebně několikrát za měsíc do všech těchto států. Tak prostě budete mít na okně 28 nálepek a k tomu ještě přijdou ty zelené nálepky, že můžete do centra města, a to také 28x a máte okno zalepené...AŤ ŽIJE LOGIKA a volnost pohybu.

Celý systém vybírání mýtného tímto způsobem je hloupost, Je to zastaralý způsob a zastaralé myšlení. Jde to jinak, lépe a pohodlněji. Jen je nutné myslet.

+9/0
1.2.2016 8:16

P29a24u42l 28J75a97r26o44s 2303198460

Lanz..Ty znamky,neni zase tak stastne reseni.Priklad :Mam jed na Videnske letiste a potrebuji.... Znamku CR,Slovenskou a Rakouskou.Nebo se trckat po tech dedinach.Zas tak casto tam nejezdim,abych utracel za tolik dalnicnich znamek,kdyz jedu nekoho vyzvednout na Videnske letiste.;-);-)

+2/0
1.2.2016 11:38

F82r13a93n70t61i77š49e34k 18L56o26s 2290773732676

Ty jezdíš někoho vyzvedávat kamionem??

0/−1
2.2.2016 7:01

P47a12u84l 73J29a60r15o10s 2203398770

Frantisku..Pisi o osobnim aute.Ceskou .Rakouskou a Slovenskou,dalnicni znamku snad musim mit?Kdyz jedu po jejich dalnici

+1/0
2.2.2016 8:19

P48a55v19e11l 77Š31e86d17l81b33a49u39e36r 7808321832305

Slovenskou ne, zaplatíte mýto přes internet a přijde Vám doklad s registrační značkou.

0/0
2.2.2016 17:55

P56a12u93l 63J54a17r59o23s 2583558880

Pavle

Co kdyz nema nekdo internet?

0/0
2.2.2016 22:05

J85a77n 12N83o40v83á38k 7920245176786

On se snaží dělat věci správně. je to takový Mirek Dušín, který se sice snaží, ale v zásadě nic moc neudělá. Pak z toho vyplývá otázka jestli snaha opravdu stačí.Nevím jaký byl manažer v předešlých společnostech, ale obávám se, že tímhle způsobem mohl úplně v pohodě proplouvat bez ztráty kytičky a to je taky určitá šikovnost :-)

+2/0
31.1.2016 23:58

M94a41r70e91k 44M96a71r58t92i95n 8759834536170

Jako manažer Skansky naprosto selhal. Do té doby ziskovou firmu přivedl během svého působení do ztráty několik stovek milionů korun. Navíc se o něm už i mimo Skansku tvrdí, že měl řád donášení. To asi hovoří za vše.

+3/−1
1.2.2016 10:32

R45a23d93e48k 58N87o28v74a97k 9304133309650

Ono zrovna nebylo příznivé prostředí, tak se mu to likvidování Skansky šlo jaksi lépe. Tím ale nechci tvrdit že je to diletant.

Ale co, přeci všici kradnů!

0/0
1.2.2016 16:12

J98a51n 51N39o68v23á77k 7170625916616

Ťok, Krnáčová, Stropnický. Ťok - dobrý prezentátor ( je všude první a všechno dělá jako první správně, všechno vysvětlí, všechno je důležité ) a na první poslech mu i člověk věří, ale výsledek jeho práce ať každý posoudí sám. To, že má charisma sklenice od okurek je docela vtipná glosa. Krnáčová - nejdřív udělá průšvih, pak sestavuje pořád nějaké pracovní skupiny a pak se snaží odprezentovat nápravné řešení toho průšvihu co udělala. Bojí se vystupovat veřejně a bojí se nebo neumí mluvit spatra. Stropnický - ten se tyhle móresy teprve učí, takže u něj hrozí maximálně lehčí průšvih, protože nováčkovi se musí stát za zády. No to je pracovní skupina Adreje Babiše :-) Tak nějak mi přijde, že velké množství času a hlavně peněz je věnováno naučit tyhle lidi nejprve dělat práci, která se od nich vlastně čeká. Popravdě je to taková manažerská školka, která se Babišovi a hlavně nám prodražuje. No nic aspoň se snaží a myslí to určitě dobře :-) proto navrhuji pro ně " sestavit pracovní skupinu ", která je naučí jak efektivně pracovat a neříkat a nedělat blbosti :-)

+14/0
31.1.2016 23:48

P72a61u51l 98J62a91r19o92s 2583768940

Novak..Mate pravdu.Kde ale chce Ceska Rep.najit zkusene reprezentanty naroda ,kdyz jsme zadne od komunistickeho puce K.Gottwaldem v roce 1948 nepotrebovali a nemeli...O Ceskoslovensku kterym smerem pujde,se rozhodovalo v Moskve.I kdyby se v dobe totality objevil spravny ministr,prezident a jakykoliv politik ve vlade ceske,tak nemohl o nicem rozhodovat,bez pozehnani Moskvy.Ti co se tady vyrojili po Sametove revoluci, se musi ucit.Bouzel to vezme jeste radu a radu let..Pokud nas nevezme pod krida Putin a CR na tom bude zase stejne.Pak zase zadne zkusene politiky potrebovat nebudeme.Budou v Moskve.8-o

0/0
2.2.2016 22:28

P69a44u54l 64J28a59r29o43s 2493888230

Jo a ta predchozi manazerska skolka,to byla politicka elita.Ze Honziku.;-D;-D;-D

0/0
2.2.2016 22:39

V41l72a16d51i66s16l70a75v 10N82o30h41e75j96l 7468287228151

a vubec nejhorsi je zase zvyseni buzerace na STK, ktere Tok schvalil RvRvRv;-O

+10/−2
31.1.2016 23:48

L21u19k71á88š 13K81m16e83n14t 5939277864280

Tak pokud ta buzerace na STK omezí čipované chrochtocvak čmoudily, inteligenty s přivařeným hrncem místo výfuku, o kterých ví půl města, jakmile nastartují a zamezí i tomu, že za pětikilo vám přes stk projde kdejaký vrak, co sotva brzdí, pak je to jedině dobře.

Bohužel stanice STK léta neplnily svůj účel a tak teď mají smůlu.

+6/−2
31.1.2016 23:51

J52a72n 58D29l77o92u20h34ý 7124329820759

Prosim vas najdete si na csu statistiky o zpusobenych nehodach. Vraky za to opravdu nemuzou... To je jenom takovej politickej blabol, ze jsou na silnici vraky...

+6/0
1.2.2016 0:38

M22a48r12t78i67n 81T40e17s37a38ř 2789513523683

Za nehody asi ne, ale za emise určitě ano. Ať mi nikdo nevykládá, že ten, co jede zásadně přede mnou a dýmí černým dýmem, nemá vytlučený FPČ a má platné (korektně změřené) emise.

+2/0
1.2.2016 8:02

F34r44a82n12t76i57š22e63k 77L68o26s 2760673352116

Pokud podváděly STK tak měli pokutovat STK a ne buzerovat poctivé řidiče, navíc policie si netroufne zastavit sdrátovaného Žigulíka s 8 cikány uvnitř, nedej bože po nich chtít malý techničák nebo doklad o pojištění a řidičák má v jejich komunitě jeden a jezdí na něj celá rodina

0/−1
2.2.2016 7:05

L79u18k86á87š 22K90m42e14n15t 5459217854780

Je hezké, že se pořád háže na někoho vina a do někoho z minulého vedení se kope. Nicméně za Ťoka zatím žádný extra posun vidět není. U mýta se tu pořád naprosto nesmyslně drží mýtné brány. Přitom satelitní systém by nutnost provozovat nějaké brány zcela odrovnal a umožnil by kamionům zpoplatnit i úseky silnic nižších tříd, aby je nenapadlo to zkoušet přes obce podél dálnic.

Stejně tak nesmyslná dálniční známka v podobě samolepky je výsměch. Proč i ti Slováci mohou mít elektronickou verzi? Kdo na ministerstvu má kamarády ve firmách, které se starají o tisk a distribuci současných známek? To je takový problém spustit portál a zavést elektronickou verzi, kde zaregistruji značku, na tak dlouho jak potřebuji, zaplatím elektronicky a je hotovo? To musí u té dálnice stát policajt s dalekohledem a zírat, zda auto má nebo nemá vylepeno a zda má vylepenou platnou známku? Přitom by stačilo pouze načíst značku a bylo by vymalováno.

Nechápu, proč je u nás naprosto vše zabetonováno v nevýhodných smlouvách. Celková neschopnost spustit jakoukoli formu služby v elektronické podobě pak dostatečně vypovídá o naprosto tragických znalostech, kompetencích a schopnostech pracovníků na ministerstvu. Živíme z našich daní armádu úředníků, která je naprosto zbytečná.

+28/0
31.1.2016 23:45

F90r23a92n16t75i18š67e74k 51N10o54v34o62t58n69ý 2434619906

Když se něco podobného objeví tady, je to pro jmenovaného špatné. Bureš se ho zřejmě zbaví. Nejlépe by to dopadlo, kdyby soudruh Bureš pochopil, že by byl prospěšnější své vlasti - Slovensku a táhnul.

+6/0
31.1.2016 23:36

J24a15n 15B57a29r91t62a 7401778911401

Kdyz je kolem neceho zleva zprava humbuk, je to vzdy cernota, kde jde o prachy. Vcetne penez pro ty, kteri krici.

0/0
31.1.2016 23:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.