- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
už za Víta Bárty se začala připravovat zadávací dokumentace pro novou soutěž,
Za ministra Pavla Dobeše byla vypracována dosud jediná studie řešící, co a jak dál,
Za ministra Antonína Prachaře směřovalo mýto k řešení zavedením evropskéslužbyvýběru mýta a převod mýtných bran pod stát včetně jejich provozu.
Prachař vypsal tendr na projektového manažera, který však Ťok později zrušil.
Existuje výmluvnější důkaz, že demokracie je naprostá pitomost?
Kdo byl či bude potrestán?
Nikdo, nikdy!
Vláda hlasovala, vláda schválila, vláda rozhodla, vláda .........
Krásný byl Ťokův výrok novinářům po zadání nestandartní zakázky Deloitu: "...já přiznávám, že to nebylo příliš standartní, ale slibuji, že se to už vícekrát nestane". Jak malý fracek, který odůvodňuje předem naplánovaný průser rodičům, protože ví, že mu na čemsi hodně moc záleží (tučná obálka od Kapsche).
Já nevím, co vám pořád na mimistrovi za A_N_O vadí? Nechte ho být. Ještě potřebuje zařídit stavbu dálnice za peníze od soukromých investorů a pak může odejít.
Stranický původ by snad ani nevadil, vadí jen jeho NESCHOPNOST !!!
Tenhle chlap už měl dávno lepit sáčky.
pro ilustraci jak to chodí doporučuji:
Gross, Mrázek a ti, co přežili ...
Ťok lže a Sůra pro lež taky nejde daleko: "Češi nevidí, že oněch deset vybraných miliard uhradí ve zboží, které si kupují." Nechápu tyhle myšlenkové pochody ze čtvrté cenové skupiny. Jak se projeví v ceně místního zboží přeprava kamionem přes naše území třeba ze Srbska do Dánska a zpět, když takový přepravce platí mýto v ČR? Jaká část vlastně z těch 10 mld jde skutečně na vrub toho "našeho" zboží? A není snad v pořádku, že ten, kdo silnice nejvíce využívá a nejvíce ničí přepravou, tedy kamiony, platí?
České silnice jsou i kvůli kamionové přepravě v takovém stavu, že je to k pláči. Ta částka zaplacená za rok za mýto je směšně nízká i včetně silniční daně. Jenom opravy malé části dálnic mezi Prahou a Brnem budou stát 15 mld korun. Stovky kilometrů silnic prvních tříd, kde se proháněji denně tisíce kamionů jsou často v dezolátním nebo nevyhovujícím stavu, který navíc neodpovídá dnešnímu objemu přepravy. Kde se asi mají vzít ty peníze na budování nových silnic a opravy starých?
Kamióny se zbožím pro ČR snad mýtné neplatí? Platí, takže sice ne celé, ale značnou část mýta v cenách zboží skutečně uhradíme.
Za mýto už měl dávno letět z funkce
Za myto meli predevsim nekteri jeho predchudci davno sedet
Voláte po tom příslovečném klidu na práci?
Koukám snaživí novináři zas pracují na tvorbě viníka. Místo tohohle článku bych uvítal spíš rozhovor s dotyčným (Ťokem), kde by dostal pár nepříjemných otázek.
Sorry ale takhle mi to nepřijde moc fair
Rozhovor na téma mýto s Ťokem bylo již několik a napříč médii. Zkuste trochu zagooglit, vypadne vám dost rozhovorů. Co je však horší ... člověk, kterej se tím trochu zabývá, ví, že v 90 % na téma mýto lže. Zbytek 10 % je pravda o tom, že smlouva byla udělána tenkrát špatně a dodatek byl ještě horší.
Velmi dobrý článek. To bude zase strejda Babiš nas..nejŤok je podvodník a lhář velkého formátu.Už jen to ,jak v předchozím místě spoluukradl 100 míčů stojí za zmínku.......Babiš to potom žehlil u Skansky aby mu na jeho ministra nedali žalobu . Údajně dokonce nabídl Skansce odkup její České divize..... Jj, jaký ministr takový poskok....